Skocz do zawartości

LedDimmerPro - firma Palabras, sterownik oświetlenia LED.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podlaczsz sterownik do programatora usbasp, podlaczasz to do kompa i odpalasz program palabras, dajesz wgraj firmware i tyle..

Zajęło mi to z 5 min nie wiem na którym etapie masz problem?

Po co Ci ten port COM?

Nie pamiętam tylko czy równocześnie nie musiał być podpięty kabel USB do sterownika, żeby program się z nim połączył (dawno to robiłem)

Opublikowano

Problem rozwiązany. Sterownikowi brakowało programu startowego, dlatego po odłączeniu kabli i wciśnięciu przycisku nie załączał się w tryb programowania (te 2 mrugnięcia co ok. 2 sekundy).

Po wgraniu programu startowego przez USBASP i wciśnięciu przycisku sterownik włączył się w tryb programowania.

Jak go podłączyłem kabelkiem USB to pojawił się port COM5 ( a tak michal_j, pojawia się port COM ;-) ) i wgrałem nowy firmware.

Wiem, że kolega Roman nie produkuje tego sterownika w ilościach hurtowych, ale zwykły manual ze zrzutami ekranu załatwiłby sprawę.

Opublikowano

Wiem że się pojawia port COM, ale program sam wybiera właściwy, więc po co kombinować na siłę.

W instrukcji jest napisane, że trzeba wgrać program startowy.

Opublikowano

Ja nie kombinowałem na siłę. Gdybyś czytał ze zrozumieniem to byś zauważył, że pytałem czy pojawia się port COM po podłączeniu sterownika.

Tak, w instrukcji jest napisane, a mimo, że pytałem nikt o tym nie wspomniał ...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Powiedzcie mi proszę co może powodować co godzinne pikanie sterownika ? Przecztałem że Stan miał podobny problem ale odhaczenie "czujnika baterii" nie pomaga. Gdzieś tez przeczytałem że to może być ostrzeżenie przed przegrzaniem ale temp u mnie na sterowniku 30 stopni a alery są 50/60/70 stopni więc też raczej nie to wiec już mi się skończyły pomysły :(

Opublikowano (edytowane)
6 minutes ago, kwiq said:

Powiedzcie mi proszę co może powodować co godzinne pikanie sterownika ? Przecztałem że Stan miał podobny problem ale odhaczenie "czujnika baterii" nie pomaga. Gdzieś tez przeczytałem że to może być ostrzeżenie przed przegrzaniem ale temp u mnie na sterowniku 30 stopni a alery są 50/60/70 stopni więc też raczej nie to wiec już mi się skończyły pomysły :(

Podlaczam się pod to. Mam ten sam problem, zrobilem wszystko co moglem. Sterownik kupiony 2-3 tygodnie temu. Co do ustawien tempreratury, u mnie mowi, ze nie udalo się ustawic temperatury.

Edytowane przez Paulstick
Opublikowano
5 minutes ago, Perez666 said:

U mnie niestety padł całkowicie.

Zaczął pikać, włączał tylko jeden kolor diód...wariował.Następnego dnia już się nie uruchomił, program go nie wykrył.

Odesłałem go.

U mnie wszystko ok, oprocz pikania. Jesli to jest kwestia nowego drivera, który moglby kompletnie wylaczyc pikanie, to nie ma dla mnie sprawy. Jesli musialbym go wysylac to jest spory problem, bo z Anglii koszt wysylki bedzie okolo polowy ceny kontrolera.

Opublikowano
10 minutes ago, kwiq said:

U mnie takze wszystko dziala jak nalezy tylko co godzine pika.

No pewnie dostalismy sterowniki z tej samej serii....trzeba się z panem Romanem jakos skontaktowac, bo te 3 "pip piki" co godzina w nocy to koszmar. 

Jak wspomnialem powyzej, moze jakis maly update do sterownika, który kompletnie wylacza jakiekolwiek odglosy?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


  • Posty

    • Dla mnie non-mbuna to jest zagadka. Niby parametry wody w kranie idealne, w akwarium również, ale może jednak coś jest w wodzie co testy nie wykrywają? U mnie każde podejście do non-mbuny kończyło się fiaskiem.
    • Ja mam najtańsze kształtki z polecenia @triamond. Używam ich statycznie i teraz przy restarcie akwarium fajnie zaszły brudem. Na samym K1 i różnej gradacji gąbkach, bez waty woda kryształ na długości 260 cm.
    • Przerabiałem te media. Ten produkt był skuteczny, dość mocno podbijał PH - u mnie o ok. 0,5. Pomyśl o Seachem Malawi/Victoria Buffer - podnosi silnie pH oraz KH nie podnosząc GH.
    • Przy tej wielkości szkła najdroższy jest transport. Ja bym popytał po miejscowych lepszych sklepach - może któryś współpracuje z myciokiem, erybką lub podobnymi. Brałbym z 10. Kiedyś była akcja, że 240 pękały przy wzmocnieniach. Były właśnie robione z 8
    • Te ryby są nieprzewidywalne, ale u mnie nigdy jeden samiec się nie sprawdzał. Nie ważne w jakim litrażu. Dla przykładu teraz mam auratusa 4+4 (dwa potężne samce plus dwa to tacy chłopcy do bicia), samice spokojnie noszą młode do tego stopnia, że mam inwazję młodych. Na pewno agresję u nich rozkładają inne samce i temperatura, bo nie używam grzałki (w akwarium zimą mam ok 22 'C, a latem 26 'C).
    • Zabawa z żywicą a502ps: https://forum.klub-malawi.pl/topic/21578-jak-używać-purolite-a520e/page/13/#elControls_394430_menu Zwiększyłem podmianę wody do 7,7l/h (140% tygodniowo). Fosforany po tygodniu spadły do 0,8ppm. Przez tydzień pracował dodatkowo filtr 1 mikron na drugiej pompie. Woda czysta, ale przy ciemnym pokoju - widoczna mgiełka w skupionych stożkach światła z ledów wzdłuż akwarium. Wystarczy zapalić światło w pokoju by  znikła. Najwyraźniej to granica związana z samą wodą kranową (nadal idzie przez filtr ceramiczny, który powinien wyciąć wszystko powyżej 0,3 mikrometra) i filtracją biologiczną/karmą. W planach pozostawienie większej podmiany niż 1,2 l/h (20% tygodniowo przez ostatni rok).
    • Nasz klubowy kolega Timi klei dobre akwaria -Akwaria.pro Przy tym wymiarze, co Ty zamierzasz kupić, to od kogo byś nie kupił, to będzie dobrze. Oczywiście o ile ktoś ma doświadczenie w klejeniu akwari
    • Cześć. Od jakiegoś czasu myślę nad nowym akwarium - 120x40x50, z tym że tutaj (dla mnie) już zaczynają się schody - ciężko jest mi znaleźć jakąś zaufaną firmę, do tej pory patrzyłem i najbardziej zaufany wydaje mi się Myciok, z tym że szukając po internecie byłem w stanie znaleźć różne opinie - na tym forum głównie pozytywne i wystawione nie aż tak dawno temu, więc możliwe że jest u tej firmy lepiej niż było, ale byłem w stanie też znaleźć opinie nie aż tak przychylne więc na dwoje babka wróżyła (jak dla mnie). Dodatkowym pytaniem dla mnie jest tutaj czy szyba 8mm będzie wystarczająca, ale to nie jest tutaj aż tak ważne. Do tej pory byłem w miarę przychylny akwaplastowi (ze względu na cenę), ale przemyślałem i w razie nieszczelności mógłbym mieć małą powódź w pokoju, czego wolałbym oczywiście uniknąć. Z góry dzięki za jakieś nakierowanie, bo rzeczywiście ciężko mi jest spośród firm na naszym rynku wybrać, a co do Mycioka już kiedyś słyszałem pozytywne opinie więc może rzeczywiście zamówienie akwarium u niego wyszłoby najlepiej.
    • Moja a502ps coś nie działa. A502e usuwała żółtawą barwę wody. Ta nie. Może sprzedawca się pomylił ?  Jak u Was ? EDIT: Sprzedawca wyklucza pomyłkę ze względu na kolor żywicy. Być może słaby przepływ przez żywicę, jak pływa w ruchomym złożu. Wrzuciłem do solanki. Zobaczymy co z tego wyjdzie... EDIT2: Po kilku godzinach w solance przesypałem połowę do drugiej skarpety (luźniejsze upakowanie żywicy) i po wypłukaniu, obie skarpety do filtra. Już działa. Subtelne żółtawe zabarwienie widoczne po długości zbiornika zniknęło po 12 h. Zakładam, że przepływ przez żywicę był za słaby. Stężona solanka po regeneracji - prawie czysta. Przy wydajnej filtracji (fluidyzator K1 40l z gąbką 30ppi na pompie) - ta różnica w zabarwieniu to jedyny benefit stosowania tej żywicy. Woda nie jest bardziej klarowna niż bez.
    • Zgadza się, ale w czasie regeneracji żywica oddaje też zgromadzonym w niej brud. Założeniem podwójnej regeneracji było to, że za pierwszym razem żywica oddaje większość brudu i podlega regeneracji, a druga tura miała skupiać się już tylko na regeneracji 🙂 Ale tak jak już pisałem żadna ze stosowanych przeze mnie metod regeneracji nie dawała jakichś spektakularnych różnic więc stosowałem je naprzemiennie. 
  • Tematy

  • Grafiki

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.