Skocz do zawartości

LedDimmerPro - firma Palabras, sterownik oświetlenia LED.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, michal_j napisał:

- czy jest możliwość, żeby dało się zmieniać kolor w kanale RBG dla istniejącej kropki ? chodzi mi o to, że jeśli mam jakiś punkt dla którego wybrałem dany kolor a chciałbym go zmienić to muszę usunąć ten punkt i dodać nowy ze zmienionym kolorem, nie dałoby się zrobić tak, że najeżdżam na ten punkt i zmieniam barwę w polu wyboru koloru ?

Podpisuję się pod tym.

Opublikowano

Panowie czy ktoś mi może powiedzieć jak właściwie wgrać firmware do sterownika ?

Mam programator USBASP, ściągnąłem soft Zadig i zainstalowałem sterowniki do usbasp ale nie pojawił mi się żaden nowy port COM przez który aplikacja PALABRAS miałaby wgrać firmware.

Czy trzeba coś jeszcze zrobić?

Opublikowano

A czy cały sterownik wszedł Ci w stan programowania?

Musisz, gdy go podłączasz do komputera odłączyć go od zasilania, trzymać cały czas przycisk na obudowie i dopiero wtedy podłączyć. Będzie Ci kontrolka mrugała chyba podwójne mrugnięcie co ok. 2sekundy :)

Opublikowano

Ale co mam podłączyć trzymając przycisk ? Zasilanie ? Czy kabelek do programatora USBASP ?

Odłączyłem wtyczkę z zasilaniem i nacisnąłem przycisk. Cały czas trzymając przycisk włożyłem wtyczkę zasilającą. Trzymałem chyba ze 20 sekund i nic.

Opublikowano

@kris19: przeczytaj opis z instrukcji obsługi. Powinno być wszystko jasne. Sposób programowania zależy od tego którą wersją firmware masz. Od wersji 2.3 (jak dobrze pamiętam) można już wgrywać po USB. Zaktualizowanie do 2.3 wymaga programatora USBASP.

@michal_j, @Pleziorro Uwaga jak najbardziej słuszna i jak tylko znajdę trochę czasu, to się za to wezmę. Ciężko mi ostatnio wygospodarować czas na zmiany w programie, bo strasznie dużo sterowników się sprzedaje (nie mówię, że to źle :) ). Może po świętach będzie trochę więcej luzu. 

Opublikowano

@RomanLindano
Niestety ale w instrukcji nie znalazłem procedury update firmware. Mam aktualnie firmware 2.1 i muszę podnieść go za pomocą tego konwertera USBASP ale Twój program wymaga portu COM, natomiast Zadig instaluje drivery do tego konwertera jako urządzenia USB. Wyjaśnij proszę krok po kroku jaka jest procedura albo podeślij jakiś manual. Odłączyłem sterownik od zasilania, trzymając wciśnięty przycisk podłączyłem do konwertera i dioda mrugnęła tylko raz i później nic. Jak puściłem przycisk to dioda zaświeciła się na stałe. Nie wykryło mi żadnego nowego portu COM.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

http://forum.palabras.pl/index.php?topic=58.0

miałem ten sam problem, zrób to co w pierwszym poście, u mnie pomogło ..

odinstaluj wszystkie sterowniki jakie zainstalowałeś i potem :

"Pobieramy aplikację ze strony:
http://zadig.akeo.ie

Nie wymaga ona instalacji. Uruchamiamy, podłączamy programator USBASP. Następnie wybieramy z rozwijanej listy USBASP a poniżej sterownik "libusb-win32".
Klikamy "Install Driver" i czekamy chwilę. Gotowe!"

potem odpinasz sterownik od zasilania i podłączasz programator USBASP do złącza w sterowniku i do kompa i jedziesz :)

Edytowane przez michal_j
Opublikowano

michal_j to wszystko robiłem, tylko dalej mi nikt nie odpowiedział co się powinno stać po podpięciu sterownika do programatora USBASP. Czy w Windowsie pojawia się jakiś nowy port COM, który później wybiera się w programie LedDimmerPro żeby wgrać firmware ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


  • Posty

    • To próbuj już z tym frejkiem, zawsze to lepiej niż te sumy, a przy okazji frejek ma bajeczne ubarwienie.
    • Temat czytałem, dorosły livingstoni jest za duży do 450l, a podrośniętego nie mam jak oddać w dobre ręce. 
    • Miałem problem odwrotny - zero narybku, więc zagruzowałem trochę i mam teraz sporo własnych ryb. Ale do rzeczy, kolega chyba nie czytał tego tematu bo pisze na temat frejka, lepszy byłby livingstoni jak już. Żeby było mało narybku: - mało gruzu - drapieżnik typu nimbochromis livingstoni - pułapka na ryby - ręczne odłowienie siatką - robienie rybom głodówki, lub oszczędne karmienie co często zmusza dorosłe do zwrócenia uwagi na małe ryby, jest szansa że dorosłe wyjedzą troche narybku.
    • Podłoga już wykuta, będzie wylewka 10cm zbrojona, stelaż już się spawa z profili zamkniętych 60x60, i zaraz można zamawiać akwarium 😁😁😁
    • Podepnę się pod temat; mój plan na kontrolę populacji (3 synodonty na 18 mbuniaków, gatunki w stopce) nie wypalił, bo te trzy giętozęby baaardzo wolno rosną i nawet jeśli coś tam redukują, to populacja Acei rozrasta się turbo-szybko, rdzawych też przybywa i co najmniej jeden yellowek już się wychyla w ciągu dnia. Na dnie nie mam piasku tylko tło strukturalne, do tego sporo gruzu, więc w opór schowków dla knypli. Facet z zoologa doradza dołożenie jednego-dwóch już podrośniętych giętozębów albo kilku krabów. Agresji w baniaku nie mam prawie wcale, czasami yellowki się pogonią, pojedynczy Sciaenochromis fryeri dałby radę? Problem w tym, że irlandzka akwarystyka przy polskiej to trzeci świat, nie miałbym komu podrośniętego oddać w dobre ręce a nie do rybnej zupy. 
    • W akwariach non-mbunowych nigdy nie uchował mi się żaden narybek. Dokładne zero. ........... koszmar. Osobiście nie mógłbym patrzeć na taki tłok i obijające się o siebie ryby. Ale nie chciałem pisać wprost. Nie chcę nikogo krytykować, bo różne są upodobania. Lethrinops (grzebacz) i Copadichromis (toniowy) po 15 szt podrośniętej młodzieży, by wykreować układy kilkusamcowe.  Placidochromis i Otopharynx (bardziej środkowe rejony) po 5 szt mniejszych niż powyższe, by wykreować haremy, bo to większe ryby yellow - jak w poprzednim moim poście dalej:
    • U mnie w 540l jest około 25 ryb i uważam że jest ok. Nie ma efektu zaganiania całej obsady w kąt akwarium podczas tarła 😉
    • @tom77 witaj. Na podstawie Twojego dość szerokiego postu dobierałem obsadę Z tymi toniowcami jest problem jak sam zauważyłeś bo ciężko kupić i Borley M i VG. Nic w tej obsadzie nie musi być "must have". Jak każdy amator poszedłem w wygląd. Janusz akwarystyka musi mieć kolorowo.  Mam jeszcze 2-3 miesiące więc zbieram opinie.  Twierdzisz że będzie problem z wielosamcowoscia przy 5 gatunkach a ja rozważam jeszcze jakiegoś małego kilera do eliminacji narybku. Nie wiem tylko co przez to rozumiesz ? Że ciężko będzie o wybarwienia jednego czy dwóch samców czy może wręcz żadnego ?  W ogóle jako doświadczony akwarysta przy takiej obsadzie po ile ryb (docelowo) i w jakich proporcjach samiec-samica wpuscilbys do baniaka.  Pytałem o to w Malawi Polska na FB i dostałem odpowiedź że ok 50 ryb co moim zdaniem jest dużym przegienciem tylko że mi to może się tylko coś wydawać a takie przerybienie pozwoli na rozkład agresji.  
    • A mierzyłaś wodę z innych źródeł dla porównania?  I jak się trzyma obsada po tygodniu?  
    • Copadichromis borleyi Mbenji ma opinię najspokojniejszego wśród C. borleyi. Może ze względu na długie płetwy brzuszne. Wydaje mi się, że ryzyko niewybarwienia się Copadichromis sp.„virginalis gold” jest mniejsze niż ryzyko podgryzania przez yellowki długich płetw brzusznych C. borleyi Mbenji. Moje C. sp.„virginalis gold” zaskakiwały mnie większą asertywnością niż się spodziewałem. Choć i tak pewnie jednak będą na dole hierarchii, bo yellowki to jednak mbuna (choć adoptowana), L. albus jest asetrywniejszy niż np. L. sp.”red cap”, a Placek i Otopharynx są jednak znacznie większe. I miałbyś ryby o kształcie „wydłużonym toniowym”, a nie trzeci gatunek „dość masywny” (jeśli C. borleyi Mbenji, bo są jeszcze Placek i Otopharynx).Niestety w ostatnich latach trudno o C. sp. „virginalis gold” wysokiej jakości (relatywnie dużo żółtego i dobrze ciemna reszta). Generalnie myślę, że wybrałeś zgraną ekipę, ani kilerów, ani bardzo spokojne gatunki. Pewności oczywiście nie ma, bo to żywe stworzenia. Wielosamcowość w pięciu gatunkach jest moim zdaniem niemożliwa. Częściowo ryby same zdecydują. Częściowo zdecydujesz Ty (w funkcji swoich upodobań). 5 gatunków wielosamcowo, nawet w akwa 200x80cm to ………, ale sam zobaczysz.🙂 Odnośnie yellow – w swoim głównym akwarium 200x80cm zawsze stosowałem zasadę selekcji, że zostawiałem „szczurki” (trochę skarłowaciałe, dobrze wybarwione samce) i jakąś samicę, albo dwie. Dlaczego? Bo yellow z non-mbuną zawsze da sobie radę. Jednak to mbuna. A w drugą stronę, jeśli przydarzy się osobnik agresywny, bo będzie ganiał słabszą non-mbunę (a tego nie chcemy). Osobiście chodzi mi o komfort moich L. sp.”red cap”. Ale odbiegliśmy od tematu. Mając 70cm wysokości zbiornika, warto zróżnicować karmienie – dla grzebaczy dłonią granulki przy dnie, dla toniowych zaraz później wolno tonący płatkowy. Ale to na marginesie, bo to dział obsadowy. Zróżnicowane zachowania wymagają zróżnicowanego karmienia.  Wszystko powyżej to tylko moje zdanie. Powodzenia w hodowli.🙂
  • Tematy

  • Grafiki

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.