Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A propos tematu:

jakiś czas temu kupowałem u pana Karola Ot. Zimbabwe Rock i C.borleyi kadango z przesyłką do Krakowa i wszystko było ok. Paczka dobrze zabezpieczona, a rybcie pięknie się później wybarwiły.

Opublikowano

Tak poczytałem ten wątek i muszę stwierdzić, że doszło tutaj do wyjątkowego nieporozumienia.

(zbieg nieszczęśliwych zdarzeń)

Myślę, że gdyby kolega Mahone poznał nieco bardziej Karola, nie wypisywał by tutaj takich oszczerstw.

Ale to tylko moje subiektywne odczucie, ja nadal będę polecał Aquarium-Fish :!:

Dowodów na solidność firmy mam setki, a także na poświęcenie .Nikt nie jest idealny ale zawsze udało mi się dogadać, a Karol zawsze znalazł jakieś satysfakcjonujące rozwiązanie problemu ;)

POZDRO

  • Dziękuję 1
Opublikowano
Myślę, że gdyby kolega Mahone poznał nieco bardziej Karola


To może jak będę szedł na zakupy do sklepu to też wypadałoby poznawać sprzedawców? I nie mieć pretensji do sprzedawcy jak sprzeda mi nieświeżego fileta tylko do siebie że lepiej go nie poznałem?


nie wypisywał by tutaj takich oszczerstw.


Byłeś? Widziałeś? To o jakich oszczerstwach mowa?


Tak jak pisałem wcześniej - nie żyjemy w PRL-u tylko w czasach gdzie sprzedawcy walczą o klientów i to sprzedawcy ma zależeć aby klient był zadowolony bo taki do niego znowu wróci a jak gra się w kulki no to nie dziwota że klient pisze złą opinię. A pomijając już ten kolor szafki, pokrywy, braku zamówionych odbłyśników, maskownicy, szyb nakrywkowych, zasilacza i nie działających ledów to najbardziej wkurzający jest brak szacunku dla czasu klienta, bo trzy dni straciłem czekając na niego a on nawet sam od siebie nie raczył zadzwonić że go nie będzie, nie żyjemy w średniowieczu każdy ma telefon i nawet tego smsa można wysłać.

Opublikowano

Mahone - oddaj to w ..... i skończ to już. Myślę że wysłuchalismy argumentów obu stron i każdy może swoje wnioski wyciągnąć. W końcu jesteśmy inteligentna rasą.

Może się nikt nie obrazi jak poproszę modów o kasowanie następnych postów tych userow dotyczącego tego zamówienia.

Opublikowano

Co do koloru szafki to zgodzę się ze sklepem kolor wenge magia a samo wenge to dwa różne kolory wiem bo mam do czynienia z takimi sprawami dość często. Jak zamawiamy i wybieramy kolor róbmy to z próbnikami z klientem a nie na telefon czy słowo. Nikt nie czyta w myślach.



Co do kontaktu jestem wstanie we wszystko uwierzyć w ciemno co napisał Mahone. Dlaczego?


Kilka tygodni temu chciałem zakupić rybki zachęcony wcześniejszymi pozytywnymi opiniami. Gdy się dowiedziałem (za którymś razem) czy są rybki jakie mnie interesują i jak wygląda wysyłka. Mieliśmy zdzwonić się następnego dnia. Dzwonie pan w trasie oddzwoni. Dzwonie po kilku godzinach rozładunek "pamiętam o panu oddzwonie" 3ciego dnia nie da się dodzwonić wysyłam sms'a. Jak kamień w wodę. Więc dałem sobie siana jak ktoś już tu napisał to nie PRL by się prosić. Zamówienie duże czy małe klient to klient opinie wystawi.


Miałem napisać tutaj o swojej przygodzie ale powstrzymałem się (byłaby to pierwsza nieprzychylna opinia a chciałem uniknąć bezpodstawnych oskarżeń) . Po przygodzie kolegi pozwoliłem sobie opisać sytuacje mimo że nie zawarliśmy transakcji.


Koledze Mahone polecam nie poprawiać listwy czy pokrywy we własnym zakresie. Sprzedawcy uniemożliwia to zwrot albo naprawę no bo jak ?! Ale przede wszystkim wiedzieć dokładnie co się zamawia bo szkoda ciężko zarobionych pieniędzy.


IHMO obie strony postawiły się w tak dziwnych sytuacjach zupełnie niepotrzebnie że sprawa jest patowa że pozostaje tylko wkur obu stron... A było trzeba tylko dobrego kontaktu na samym początku. Tak niewiele a tak wiele.


Czas zwiększyć kadrę w AQUARIUM-FISH bo z takim podejściem będzie coraz trudniej przetrwać. To jest bardzo zamknięte grono i nic tak nie napędza i rujnuje interesu jak opinie klientów.

Opublikowano

Oficjalnie chciałem wszystkich czytających poinformowac, że do zwrotu zestawu oraz jakiejkolwiek próby kontaktu nie doszło.

Na tym mój wątek odnośnie tej sprawy chciałbym zakończyc.

Serdecznie pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw zdecydowałem się na zakup szkła wykonanego przez Aquarium Fish.

Akwarium o wymiarach 120x60x60 wykonane ze szkła float o grubości 10mm o szlifowanych i polerowanych krawędziach.

Spoina wykonana metodą bez-wałkową.

Wzmocnienia wzdłużne i poprzeczne.

Akwarium wykonane bardzo starannie, próby szczelności po dokonam po wykonaniu filtra panelowego i zakupie serpentynitu.

Kontakt z właścicielem mailowy i telefoniczny bez najmniejszych problemów.

Polecam!

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.