Skocz do zawartości

musztarda po obiedzie czyli uszkodzenia w transporcie filtra


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam problem i zwracam sie do Was o pomoc, radę..

przedwczoraj dotarła do mnie przesyłka ze sklepu Malawi - filtry. Paczkę od kuriera odebrała żona, otworzyłem pakę po powrocie z pracy. No i po oględzinach - wstępnych filtr (eheim 2228) - do pudła - nic nie zauważyłem. Dopiero wczoraj (wolne) wypakowałem filtr i chciałem go sobie porządnie obejrzeć, otworzyć etc.. co się okazało - jedna z nóżek jest uszkodzona, dno pod nią obite. Wygląda na uszkodzenie w transporcie. Po rozmowie ze sklepem poradzono mi abym wezwał kuriera ponownie i spisał protokół uszkodzenia. Ponoć mają obowiązek 7 dni po dostawie to uczynić i rozpatrzyć reklamację. Czy ktoś z Was miał takie przeboje? I jakie mam szanse na uznanie reklamacji (niestety podejrzewam że niewielkie:(

Opublikowano

No słuchaj ja nie miałem takiego zdażenia. Ale skoro w SM tak powiedzieli to należy tak zrobić. Oni najlepiej wiedzą jak wysyłają. Powodzenia !!

Opublikowano

Ja byłem świadkiem troszkę innej sytuacji, mniej miłej. Mój tato wysyłał laptopa do serwisu. Robił to poprzez sklep, w którym go kupił, nie na własną rękę. A sklep ten korzystał z usług pewnej znanej firmy. No i ta właśnie firma podczas przepakowywania (chyba) zgubiła laptopa :? nigdzie nie mogli go znaleźć. Na papierze było , że z Opola wyjechał i koniec. Tą firmą jest UPS, takie brązowe autka. Sprawa kończy się teraz (minęło z dwa miesiące) zwrotem równowartości tamtego laptopa w sprzęcie, w tym przypadku laptop + obiektyw do aparatu.


Reasumując- ja bym nie odpuścił. Powodzenia :!:

Opublikowano

corten ja miałem tak z DHL.


Rozbili mi akwarium. Gdzieś na forum o tym pisałem nawet.

Sprawa była prosta. Zadzwoniłem do kuriera z kwitka i na następny dzień do mnie przyjechał spisać protokół. Wiem, że jeśli podpisałeś papierek to możesz mieć problemy. Tutaj trzeba się dogadać z gościem by ci dopisał w protokole ze przyjąłeś paczke z zastrzeżeniami.

Po spisaniu protokołu oni wysyłają to do DHL, a ty dostajesz kopie. Tą kopie oraz calutki materiał dowodowy czyli zdjęcia itp musisz wysłać pod podany adres. Oczywiście do tego pismo z wyjaśnieniami, prośbą o pozytywne rozpatrzenie i ew. numerem konta. Trwało to w moim wypadku 2 tyg. Oddali mi calutką kase.

Aaa do tego wszystkiego prosiłem Pana który wysyłał mi akwarium o przesłanie listem poświadczenia ze przed wysyłką akwarium było całe i starannie zapakowane. Dlatego też przydało by się cos takiego od SM.


Jednym słowem gdyby nie ten Pan i życzliwy pracownik DHL nie dostał bym tych pieniędzy. Zreszta do dziś jesteśmy znajomymi od tego wypadku:)

Opublikowano

dzięki wielkie za info i rady.. no moim problemem jest czas...zamiast od razu obejrzeć dokładnie w dniu odbioru wrzuciłem w karton filtr i gitara - przecież będzie potrzebny za miesiąc może...ehh...człowiek mądry po szkodzie

dowoziła firma bodajże GLS.. no będę próbował.. z tym że żona nie może znaleźć kwitka odbioru! wydaje mi się, że nie zostawili , no i d..


w najgorszej sytuacji będę sam kleił to obicie (nie jest na wylot na szczęście, pojemnik filtra wydaje się cały i szczelny), aby wypełnić ubytek i dokleić nóżkę (po wszystkich reklamacjach rzecz jasna ale nastawiam się na najgorsze), a jak będzie nie tak - kupię pojemnik filtra...


no i nie mam humoru dziś..

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.