Skocz do zawartości

LedDimmerPro - firma Palabras, sterownik oświetlenia LED.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panie Romku wpisalem 0,50,60 i zaakceptowalo. Mialem firmowo ustawione na 56,24,56. Mysle, ze już pikac nie bedzie, dziekuje slicznie za pomoc....jesli jednak dalej bedzie to samo nie omieszkam się odezwac.

Opublikowano

Bezpieczne ustawienia to 60,70,80 i powinno to zaakceptować. 

Jakby mi pikało co godzinę to bym wścieklizny dostał ;) . Gratuluję cierpliwości. 

Pozdrawiam i życzę już bezawaryjnej pracy sterownika. 

Romek. 

Opublikowano

@fenster Znalazłem błąd o którym pisałeś (nie działało krótkie i długie kliknięcie dla dłuższych czasów). Poprawiłem błąd i wypuściłem nową wersję aplikacji z firmware 2.8. Wgraj i wszystko będzie działać.

Dodatkowo zmieniłem trochę logikę działania przycisku. Było tak, że kliknięcie podczas rozjaśniania lub ściemniania powodowało potrójny sygnał dźwiękowy i sterownik kontynuował rozjaśnianie lub ściemnianie. Nie można było tego przerwać. Przy ustawieniu długiego czasu (np. 60 sekund) trzeba było czekać na rozjaśnienie żeby móc wyłączyć (i ponownie czekać aż sterownik będzie działał w normalnym trybie).

Teraz działa tak, że kliknięcie gdy sterownik jest w trybie rozjaśniania lub ściemniania powoduje natychmiastowe przejście do zakładanej wartości (sygnalizowane potrójnym piknięciem). Dzięki temu można szybko obejść czas rozjaśniania lub ściemniania nawet gdy jest ustawiony na dużą wartość. Wydaje mi się, że tak jest wygodniej. Proszę o opinie.

Opublikowano

Akwarium w salonie, w miare daleko do sypialni, takze pospiechu nie bylo :). Jeszcze raz dziekuje panie Romku za pomoc, pomimo ze sam się do pana osobiscie nie zglosilem. Od wczoraj wszystko dziala jak w szwajcarskim zegarku. Nie omieszkam wgrac wersje 2.8.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, RomanoLindano napisał:

@fenster Znalazłem błąd o którym pisałeś (nie działało krótkie i długie kliknięcie dla dłuższych czasów). Poprawiłem błąd i wypuściłem nową wersję aplikacji z firmware 2.8. Wgraj i wszystko będzie działać.

Dodatkowo zmieniłem trochę logikę działania przycisku. Było tak, że kliknięcie podczas rozjaśniania lub ściemniania powodowało potrójny sygnał dźwiękowy i sterownik kontynuował rozjaśnianie lub ściemnianie. Nie można było tego przerwać. Przy ustawieniu długiego czasu (np. 60 sekund) trzeba było czekać na rozjaśnienie żeby móc wyłączyć (i ponownie czekać aż sterownik będzie działał w normalnym trybie).

Teraz działa tak, że kliknięcie gdy sterownik jest w trybie rozjaśniania lub ściemniania powoduje natychmiastowe przejście do zakładanej wartości (sygnalizowane potrójnym piknięciem). Dzięki temu można szybko obejść czas rozjaśniania lub ściemniania nawet gdy jest ustawiony na dużą wartość. Wydaje mi się, że tak jest wygodniej. Proszę o opinie.

Działa teraz dobrze :) szacun za tak szybką reakcję. Dodatkowa funkcja kliknięcia w trakcie ściemniania czy rozjaśniania też jest fajna

Edytowane przez fenster
Opublikowano

Romek ale "prom kosmiczny " zbudowałeś . Tam też startem zawiadują komputery a człowiek tak jak i u nas tylko jest od gapienia się jak przebiega ten start i słucha tych piknięć i błysków lampek.

Wiesz zbudowałem z kitów AVT takie sterownik funkcją feed i kurcze też ma dwie diody co świecą i róznie migają  na szczęście o pikaniu zapomnieli - buzzerka nie dali:D

Belki LED do tego sterownika zacznij produkować - ile jeszcze cię będę namawiał.:)

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam

Spieszę donieść, że popracowałem trochę nad sterownikiem i pojawiło się kilka nowych funkcji na które część z was czeka. Aktualna wersja firmware to 3.0:

- możliwość ustalenia nazw kanałów (do 25 znaków na kanał). Nazwy te widoczne są przy programowaniu zamiast standardowych nazw kanałów. Nazwy zapamiętane są w sterowniku, więc będą widoczne też po podłączeniu do innego komputera.
- możliwość przełączenie wybranych kanałów w tryb przełącznika (włączone/wyłączony - nigdy nie przyjmuje wartości pośrednich),  dzięki temu za pomocą dodatkowego przekaźnika można sterować np. włączaniem świetlówki (lub wentylatora)
- możliwość ustawienia czasu po jakim sterownik wróci do normalnej pracy (w przypadku wcześniejszego kliknięcia przycisku).
- możliwość wyłączenie buzzera (absolutnie nic nie jest sygnalizowane).
- zmiana koloru przy programowaniu RGB zmienia też kolor aktywnego punktu (jeżeli jest taki).

Pełen opis znajduje się w aplikacji pod przyciskiem "Lista zmian" w głównym oknie programu.

Pozdrawiam
Romek

EDIT: Niestety w firmware 3.0 zakradł się błąd i jest problem z zapisywaniem ustawień (nie działa też prawidłowo eksport i import). Wieczorem wypuszczę poprawkę.

EDIT: Problem zlokalizowany i poprawiony. Wyszła wersja 3.1, która zastępuje wersję 3.0 (ta zniknęła z listy dostępnych). Można już nazywać kanały po swojemu :)

Edytowane przez RomanoLindano
  • Dziękuję 3
Opublikowano

Witam,

mam sterownik V3 i chciałbym zainstalować nową wersję 3.1 - gdzie mogę ją znaleźć?

I mam problem z aplikacją, wczoraj działała normalnie a dzisiaj nie mogę jej otworzyć, proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

W sprawach serwisowych proszę o kontakt na mail serwis@palabras.pl. 

Aplikacja pewnie jest blokowana przez antywirusa. Opis aktualizacji znajduje się w instrukcji użytkownika. Instrukcja dostępna pod przyciskiem na głównym oknie programu. 

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


  • Posty

    • To próbuj już z tym frejkiem, zawsze to lepiej niż te sumy, a przy okazji frejek ma bajeczne ubarwienie.
    • Temat czytałem, dorosły livingstoni jest za duży do 450l, a podrośniętego nie mam jak oddać w dobre ręce. 
    • Miałem problem odwrotny - zero narybku, więc zagruzowałem trochę i mam teraz sporo własnych ryb. Ale do rzeczy, kolega chyba nie czytał tego tematu bo pisze na temat frejka, lepszy byłby livingstoni jak już. Żeby było mało narybku: - mało gruzu - drapieżnik typu nimbochromis livingstoni - pułapka na ryby - ręczne odłowienie siatką - robienie rybom głodówki, lub oszczędne karmienie co często zmusza dorosłe do zwrócenia uwagi na małe ryby, jest szansa że dorosłe wyjedzą troche narybku.
    • Podłoga już wykuta, będzie wylewka 10cm zbrojona, stelaż już się spawa z profili zamkniętych 60x60, i zaraz można zamawiać akwarium 😁😁😁
    • Podepnę się pod temat; mój plan na kontrolę populacji (3 synodonty na 18 mbuniaków, gatunki w stopce) nie wypalił, bo te trzy giętozęby baaardzo wolno rosną i nawet jeśli coś tam redukują, to populacja Acei rozrasta się turbo-szybko, rdzawych też przybywa i co najmniej jeden yellowek już się wychyla w ciągu dnia. Na dnie nie mam piasku tylko tło strukturalne, do tego sporo gruzu, więc w opór schowków dla knypli. Facet z zoologa doradza dołożenie jednego-dwóch już podrośniętych giętozębów albo kilku krabów. Agresji w baniaku nie mam prawie wcale, czasami yellowki się pogonią, pojedynczy Sciaenochromis fryeri dałby radę? Problem w tym, że irlandzka akwarystyka przy polskiej to trzeci świat, nie miałbym komu podrośniętego oddać w dobre ręce a nie do rybnej zupy. 
    • W akwariach non-mbunowych nigdy nie uchował mi się żaden narybek. Dokładne zero. ........... koszmar. Osobiście nie mógłbym patrzeć na taki tłok i obijające się o siebie ryby. Ale nie chciałem pisać wprost. Nie chcę nikogo krytykować, bo różne są upodobania. Lethrinops (grzebacz) i Copadichromis (toniowy) po 15 szt podrośniętej młodzieży, by wykreować układy kilkusamcowe.  Placidochromis i Otopharynx (bardziej środkowe rejony) po 5 szt mniejszych niż powyższe, by wykreować haremy, bo to większe ryby yellow - jak w poprzednim moim poście dalej:
    • U mnie w 540l jest około 25 ryb i uważam że jest ok. Nie ma efektu zaganiania całej obsady w kąt akwarium podczas tarła 😉
    • @tom77 witaj. Na podstawie Twojego dość szerokiego postu dobierałem obsadę Z tymi toniowcami jest problem jak sam zauważyłeś bo ciężko kupić i Borley M i VG. Nic w tej obsadzie nie musi być "must have". Jak każdy amator poszedłem w wygląd. Janusz akwarystyka musi mieć kolorowo.  Mam jeszcze 2-3 miesiące więc zbieram opinie.  Twierdzisz że będzie problem z wielosamcowoscia przy 5 gatunkach a ja rozważam jeszcze jakiegoś małego kilera do eliminacji narybku. Nie wiem tylko co przez to rozumiesz ? Że ciężko będzie o wybarwienia jednego czy dwóch samców czy może wręcz żadnego ?  W ogóle jako doświadczony akwarysta przy takiej obsadzie po ile ryb (docelowo) i w jakich proporcjach samiec-samica wpuscilbys do baniaka.  Pytałem o to w Malawi Polska na FB i dostałem odpowiedź że ok 50 ryb co moim zdaniem jest dużym przegienciem tylko że mi to może się tylko coś wydawać a takie przerybienie pozwoli na rozkład agresji.  
    • A mierzyłaś wodę z innych źródeł dla porównania?  I jak się trzyma obsada po tygodniu?  
    • Copadichromis borleyi Mbenji ma opinię najspokojniejszego wśród C. borleyi. Może ze względu na długie płetwy brzuszne. Wydaje mi się, że ryzyko niewybarwienia się Copadichromis sp.„virginalis gold” jest mniejsze niż ryzyko podgryzania przez yellowki długich płetw brzusznych C. borleyi Mbenji. Moje C. sp.„virginalis gold” zaskakiwały mnie większą asertywnością niż się spodziewałem. Choć i tak pewnie jednak będą na dole hierarchii, bo yellowki to jednak mbuna (choć adoptowana), L. albus jest asetrywniejszy niż np. L. sp.”red cap”, a Placek i Otopharynx są jednak znacznie większe. I miałbyś ryby o kształcie „wydłużonym toniowym”, a nie trzeci gatunek „dość masywny” (jeśli C. borleyi Mbenji, bo są jeszcze Placek i Otopharynx).Niestety w ostatnich latach trudno o C. sp. „virginalis gold” wysokiej jakości (relatywnie dużo żółtego i dobrze ciemna reszta). Generalnie myślę, że wybrałeś zgraną ekipę, ani kilerów, ani bardzo spokojne gatunki. Pewności oczywiście nie ma, bo to żywe stworzenia. Wielosamcowość w pięciu gatunkach jest moim zdaniem niemożliwa. Częściowo ryby same zdecydują. Częściowo zdecydujesz Ty (w funkcji swoich upodobań). 5 gatunków wielosamcowo, nawet w akwa 200x80cm to ………, ale sam zobaczysz.🙂 Odnośnie yellow – w swoim głównym akwarium 200x80cm zawsze stosowałem zasadę selekcji, że zostawiałem „szczurki” (trochę skarłowaciałe, dobrze wybarwione samce) i jakąś samicę, albo dwie. Dlaczego? Bo yellow z non-mbuną zawsze da sobie radę. Jednak to mbuna. A w drugą stronę, jeśli przydarzy się osobnik agresywny, bo będzie ganiał słabszą non-mbunę (a tego nie chcemy). Osobiście chodzi mi o komfort moich L. sp.”red cap”. Ale odbiegliśmy od tematu. Mając 70cm wysokości zbiornika, warto zróżnicować karmienie – dla grzebaczy dłonią granulki przy dnie, dla toniowych zaraz później wolno tonący płatkowy. Ale to na marginesie, bo to dział obsadowy. Zróżnicowane zachowania wymagają zróżnicowanego karmienia.  Wszystko powyżej to tylko moje zdanie. Powodzenia w hodowli.🙂
  • Tematy

  • Grafiki

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.