Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Postęp prac jakiś jest. Obudowa w zasadzie gotowa. Obudowy będą tylko z drukarki 3D, będzie taniej niż montować w jakieś standardowe + frezowanie. Musiałem zaprojektować obudowę, bo bez niej łatwo uszkodzić gniazdo micro-USB. Złącze USB jest takie jak w telefonach, więc w zestawie nie będzie kabla.


Teraz czas na prace nad oprogramowaniem. Powinienem się wyrobić do 11 kwietnia (wtedy mają być płytki). Muszę jeszcze zaprojektować i zamówić naklejki, ale to wydaje mi się, że też jestem w stanie ogarnąć do czasu otrzymania płytek. Wygląda na to, około połowy kwietnia będą dostępne nowe wersje (może na początku maja jeżeli prace nad oprogramowaniem potrwają dłużej).


Sterowniki już się kończą (zostało 7 szt), więc na pewno będzie przerwa w dostawie (około 2-3 tygodnie).

Opublikowano

Co do cen, to jeszcze nie mam cennika na 100%, ale pewnie będzie tak:

- wersja podstawowa: 120 zł (7-24V)

- rozszerzone zasilanie: +10 zł (9-38V)

- rozszerzone czujniki: +15 zł (stan baterii i temperatura)

- kolorowa obudowa: +20 zł (2-7 dni oczekiwania)

- uchwyt do montażu w szafce: +5 zł


Nie obiecuję, że ceny będą dokładnie takie, ale w tych granicach.


Co do zapisów to wolałbym uniknąć takiego zamieszania jak poprzednio i przekierować całe zakupy na sklep. Będzie oczywiście ze 20 sztuk promocyjnych, tak jak poprzednio, więc myślę, że wystarczy dla wszystkich oczekujących. Tym razem planuję rabat 10% na promocyjne sztuki.


Dla Klubowiczów jest rabat 15% cały czas. Wystarczy zarejestrować się i zgłosić do mnie przez PW, żeby być przypisanym do grupy z rabatem (przypominam, że dotyczy Klubowiczów - co mają opłacone składki).

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Czyli reasumując, jest możliwe użycie modułów LED np. W,B,R na trzech kanałach, a na czwartym Power LED? A co co wreszcie z tą opcją czasowego włączenia pełnego oświetlenia, będzie czy nie będzie, bo straciłem wątek w tym wątku :confused:.

Opublikowano

Tak można mieszać różne diody/moduły/paski na różnych kanałach. Ważne żeby były na na to samo napięcie (takie jak podłączone do sterownika).


Włącz/wyłącz będzie sterowane przyciskiem na obudowie. Poziom oświetlenia będzie programowalny, tzn. będzie można ustalić jaki będzie poziom jasności przy "wyłączeniu" (np. delikatne oświetlenie nocne czy zupełne zero) oraz przy "włączeniu". Właśnie nad tym pracuję i opcja jest już częściowo oprogramowana.


Zastanawiam się tylko czy czas rozjaśniania i ściemniania też powinien być programowalny, czy nie ma to znaczenia i ustawić np. na 5 sekund i już. Macie jakieś przemyślenia w tym temacie?

Opublikowano

Jeśli to nie kłopot to taki programowalny czas startu mniej ryby straszy . Ustawiając rozjasnienie np na max 100% lepiej byłoby jakby dało się osiągnąć np w 30 sekund lub dla innych w 5 jak jest taką potrzeba. Dodatkowe opcje to zawsze przewaga nad rynkiem;)

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Jak kiedyś miałem Rampe to tam miałem ze rozpalalo się i gaslo 30 min od 0 do 100% i bardzo byłem z tego zadowolony. Ważne aby płynie się to działo

Opublikowano
Jak kiedyś miałem Rampe to tam miałem ze rozpalalo się i gaslo 30 min od 0 do 100% i bardzo byłem z tego zadowolony. Ważne aby płynie się to działo


Dokładnie-nawet w 1 godzinę od 0 do 100% byłoby ok!W sensie "BTN";)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


  • Posty

    • Ja również. Kształt głowy mi nie pasuje do saulosi
    • Obstawiam że na 99% to demasoni.
    • Bartku...demasoni nawet jak ledwo się " urodzi" to widać jego zdecydowane barwy czyli pasy pionowe. Nie można jego pomylić z inną rybą . No chyba , że jest złego gatunku. Wydaje mi się , że to może być saulosi lub coś innego.
    • Ta największa wygląda na crabro.
    • To Ty jesteś bardzo dzielny, albo bardzo silny, albo masz nieduże akwarium. Przy zbiorniku 160 litrów - wielkość mini jak na malawi - podmiana 25% to jest 40 litrów - wiadrami w jedną i w drugą. Przy większych akwariach odpowiednio więcej. To już chyba lepiej ciągnąć węże.  Jak już się upierasz przy targaniu tej wody, to wygodniejsze od wiader mogą być kanistry - trudniej rozlać. Ja tak na razie uzupełniam wodę w dolewce.  Jeżeli masz miejsce w szafce - mnie się takie rozwiązanie bardzo sprawdziło - można tam zamontować narurowca i na czas poboru wody łączyć go z siecią wężem ogrodowym z szybkozłączką.  Z drugiej strony wpiąłem zestaw na stałe do rury prowadzącej wodą z sumpa do akwarium. Jak widać na zdjęciu, założyłem też elektrozawór z wyłącznikiem pływakowym, żeby nie przelać.  Co do wkładów - mam polipropylenowy, odżelaziający i węglowy. I jeszcze jedno drobne udogodnienie: Wąż doprowadzający wodę do filtra podpinam do baterii prysznica. Żeby nie musieć za każdym razem odkręcać węża i nakręcać końcówkę do podłączania szybkozłączki, wąż prysznica dokręciłem do szybkozłączki z gwintem zewnętrznym 1/2" (trochę się naszukałem w internecie). Tym sposobem przepinam tylko węże. Zastanawiam się jeszcze nad założeniem za elektrozaworem trójnika i podłączeniu tam modułu z żywicą jonowymienną - w ten sposób ogarnę też temat uzupełniania wody w dolewce.    
    • Poziome psy - Melanochromis auratus Plamy - Nimbochromis livingstonii Bez Pasów - 3 x Pseudotropheus sp. 'acei' Pionowe pasy - słabo go widać, Chindongo demasoni albo Chindongo saulosi Ta największa, trudno powiedzieć, jakiś Pseudotropheus? W tej misce, bez napowietrzania i przykrycia za długo nie pożyją.
    • Siemka potrzebuje info co za pyszczole tu pływają 😁😁😁🍺
    • Cześć  To stary temat ale i mnie aktualny ponieważ mój samiec Yellow od ponad pół roku na zmianę bździ się z dwoma samicami Saulosi , już chyba z osiem razy nosiły w pysku młode ale jak na razie przetrwały dwie jedna ma jakieś  4 cm a druga jest jeszcze tyci tyci maleńka 
    • @Tomasz78https://forum.klub-malawi.pl/search/?q=Hexpure &quick=1  W podanym linku są 4 tematy różne w tym jeden właśnie ten tutaj. W szukajce zaznacz WSZYSTKO  wtedy szuka w zawartości całego forum.
    • Napiszę tutaj bo wpisując w wyszukiwarkę hexpure wyskoczył tylko ten temat. Moje spostrzerzenia po użyciu hexpure w porównaniu do purigenu. Jeżeli coś jest tanie a tak samo dobre jak te drogie to zapala się czerwona lampka - gdzieś tkwi jakiś "haczyk". No i znalazł się owy "haczyk". Jeżeli chodzi o czystość wody to oba preparaty krystalizują wodę tak samo, oba po 4 tygodniach tak samo zabrudzone na kolor brązowy. Różnica wyszła w regeneracji. Oba regeneruję wybielaczem ace. Hexpure wybielało się 3 dni zużywając 1 litr ace i to nie wybieliło do białości. Nalałem około 300 ml ace do 125ml hexpure tak jak robię to w przypadku purigenu, po 24h wybieliło może w połowie, i tak jeszcze 2 razy powtarzałem aż zużyłem 1 litr. Natomiast 125ml purigenu po użyciu 300 a nawet 250 ml ace po niecałych 20h wybiela do białości. Wniosek z tego taki że hexpure opłaca się tylko w tedy jeśli używa się go jednorazowo. Jeżeli hexpure działa tak jak purigen latami to na wybielacz wydamy więcej. Purigen regeneruje co 4 tygodnie zużywając 300ml ace, więc zaokrąglając 1 litr ace starcza na 3 miesiące, czyli rocznie 4 litry, powiedzmy że litr ace kosztuje 10 zł, to roczny koszt 40 zł. Hexpure po 4 tygodniach użycia zużywa 1 litr ace, czyli rocznie potrzebuje 12 litrów czyli 120 zł. Hexpure 300ml kosztuje 60 zł. Purigen 250ml kosztuje 110 zł. (Aktualne ceny ze sklepu "trzmiel") Ale na ace trzeba rocznie wydać 80 zł więcej. Wnioski wyciągnijcie sami, a może ktoś ma inne spostrzeżenia?  
  • Tematy

  • Grafiki

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.