Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dorzucę swoje trzy grosze, nie po to aby krytykować, ale dla pożytku ogółu. Znam dwie osoby, które zamówiły zbiorniki u Karola. Niestety jakość wykonania tych zbiorników jest zbliżona do tego, co zobaczyłem w tym temacie. Na zdjęciach nie widać dokładnie wykończenia krawędzi, ale te zbiorniki które zakupili moi znajomi mają krawędzie prawie surowe. Mogę zapewnić, że zbiorniki spełniają swoje przeznaczenie tzn. trzymają wodę :), ale oka nie cieszą. Coś za coś. Wersja niskobudżetowa. Mam wrażenie, że to cecha zbiorników z tej firmy.

Pozdrawiam!

Opublikowano

OK ale to nie było pierwszy raz. Zreszta zdjęcia i paragon mówią same za siebie. Jeśli kogoś sie poleca, to powinno soę ręczyć za niego. Ja gdybym ta firmę polecał i prześledził ten wątek, to bym zdębiał i sie w ogóle tutaj nie wypowiadał w obronie tej firmy Na Allegro ceny ich akwariów sa bardzo atrakcyjne a informacje pobieżne niestety. Jednak nie warto oszczędzać. No nic myślałem ze chociaż na akwarium zaoszczędze:)


W mojej ocenie ta firma nie warta jest grosza. Akwarium to nie majtki.

Nie mam zamiaru ryzykować. Zreszta co to za gwarancja na szczelność. I co akwarium soę rozszczelni, za szkody nie zapłacą, trzeba im wysłać na swój koszt posklejaja i od nowa Polska ludowa???? Ludzie dla mnie to jest szukanie frajerów i nazywam to po imieniu.

Jeśli twierdza ze dają gwarancje na rozszczelnie to powinni pokrywać koszty. W innym wypadku to nie gwarancja, to pic na wodę fotomontaż.

Bardzo przepraszam za styl, ale sie po prostu zdenerwowałem i bardzo współczuje poszkodowanym. Bardzo tez im dziękuje za upublicznienie tych informacji

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Po wypowiedziach Daniela i Zbyszka nasuwa się jedna konkluzja: stali klienci otrzymują akwaria wykonane w sposób estetyczny, a pozostali klienci otrzymują akwaria spełniające swoją funkcję użytkową, choć niekoniecznie dekoracyjną ;-)

-- dołączony post:


W mojej ocenie ta firma nie warta jest grosza. Akwarium to nie majtki.

Nie mam zamiaru ryzykować. Zreszta co to za gwarancja na szczelność. I co akwarium soę rozszczelni, za szkody nie zapłacą, trzeba im wysłać na swój koszt posklejaja i od nowa Polska ludowa???? Ludzie dla mnie to jest szukanie frajerów i nazywam to po imieniu.

Jeśli twierdza ze dają gwarancje na rozszczelnie to powinni pokrywać koszty. W innym wypadku to nie gwarancja, to pic na wodę fotomontaż.

Bardzo przepraszam za styl, ale sie po prostu zdenerwowałem i bardzo współczuje poszkodowanym. Bardzo tez im dziękuje za upublicznienie tych informacji




A z czego wnioskujesz, że koszty wysyłki pokrywa kupujący ?

Opublikowano

Na tej gwarancji było napisane


Panowie! Firmy produkujące akwaria powinny pokazywać je szczegółowo. Nie ze klient ma sie domyślać. Kupuje akwarium na odległość czeka na nie a potem zonk bo jak je odesłać. Producenci o tym wiedza. Myśle ze tutaj powiatowy rzecznik ochrony praw konsumenta powinien wkroczyć. W mojej ocenie akwaryści powinni nagłośnić ta sprąwe

Opublikowano
Na tej gwarancji było napisane


Na dowodzie sprzedaży zostało jedynie napisane, że cyt. "Kupujący chcąc reklamować zakupiony przedmiot jest zobowiązany do dostarczenia go do punktu sprzedaży".


Nic tutaj nie masz napisane, kto pokrywa koszty wysyłki. Do tej kwestii starałem się szczegółowo odnieść w poprzednim poście na wcześniejszej stronie.


Panowie! Firmy produkujące akwaria powinny pokazywać je szczegółowo. Nie ze klient ma sie domyślać. Kupuje akwarium na odległość czeka na nie a potem zonk bo jak je odesłać. Producenci o tym wiedza. Myśle ze tutaj powiatowy rzecznik ochrony praw konsumenta powinien wkroczyć. W mojej ocenie akwaryści powinni nagłośnić ta sprąwe



Nie staję po niczyjej stronie, ale moim skromnym zdaniem w tym konkretnym przypadku kluczowe znaczenie ma ustalenie, czy tak wykonane akwarium jest produktem wadliwym. Zapewne wymagania jakie stawia się akwariom zostały opisane w jakiejś normie, która określa m.in. rodzaj silikonu używanego do klejenia akwariów, grubość spoiny, rodzaj i grubość szkła używanego do klejenia akwariów (w tym wymagania odnoszące się do szlifów i sposobu montażu wzmocnień).

Ja oceniam ten produkt jedynie wizualnie pod kątem estetyki wykonania, nie posiadając zarazem odpowiedniej wiedzy specjalistycznej pozwalającej ocenić czy to akwarium zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki (śmiem twierdzić, że Ty również takiej wiedzy nie posiadasz). Dlatego może nie wyciągajmy wyłącznie na tej podstawie zbyt pochopnych wniosków odnośnie rzetelności przedsiębiorcy.


Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc, że tutaj powinien wkroczyć rzecznik konsumenta, bo działania rzecznika nie są podejmowane z urzędu tylko na wniosek, a w tej sprawie tak naprawdę nie ma sporu bo Kolega kado - jak rozumiem - uznając, że cena akwarium jest na tyle korzystna, że akceptuje stan wizualny zakupionego akwarium.


Tak jak pisałem powyżej - zakupiłem akwarium Diversy i otrzymałem produkt zgodny z moimi oczekiwaniami, również tymi w obszarze estetyki wykonania (przy czym akwarium kosztowało 200 zł więcej aniżeli Kolegi kado).

Opublikowano
Panowie! Firmy produkujące akwaria powinny pokazywać je szczegółowo. Nie ze klient ma sie domyślać. Kupuje akwarium na odległość czeka na nie a potem zonk bo jak je odesłać.


..wyjście jest jedno . Płacisz przy odbiorze po sprawdzeniu czy odpowiada temu co zakupiłeś .Nie odpowiada , nie płacisz i nie Twój problem jak to dotrze do sprzedającego.

-- dołączony post:

Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc, że tutaj powinien wkroczyć rzecznik konsumenta, bo działania rzecznika nie są podejmowane z urzędu tylko na wniosek, a w tej sprawie tak naprawdę nie ma sporu bo Kolega kado - jak rozumiem - uznając, że cena akwarium jest na tyle korzystna, że akceptuje stan wizualny zakupionego akwarium.


...i to jest istota tego ,że nie ma podstaw do reklamacji. I tyle... Pozostaje tylko opinia o sprzedającym!

Opublikowano

Ja po prostu chcę być zadowolony i spać spokojne. 720l to kawał wody.... A i oko ma cieszyć nasze akwarium..... Większość sprzedawców ukrywa szczegóły. Niewielu podaje jaki szlif, klej itd.... Kusza cena. Jak na razie, z moich obserwacji wynika, ze niska cena to zawsże niska jakość. Na razie uwazam ze liczy sie to, jak sprzedawca rzetelnie opisze produkt. Im bardziej szcżegolowo tym lepiej. Cena jest drugorzędna, ale za niska być noe moze. Z g bata nie ukręcisz, jak mawia stare przysłowie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.