Skocz do zawartości

Krótka historia o zakupach w http://www.cichlid.sklepna5.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś dostałem pisemko z komendy , ze jednak dochodzenie ruszyło . Co z tego wyjdzie - powiadomię .

Co do sklepu to oczywiście nie przywieziono mi rybek na miejsce ani ich nie wysłano .

Na moja pisemna prośbe o zwrot gotówki również brak odzewu . Na dodatek zgłosiło sie do mnie jeszcze 2 osoby , które również straciły kontakt z omawianym sklepem i nie wiedzą co się w sprawie dzieje . Podejżewam , że z czasem bedzie ich jednak przybywało ...

Opublikowano
Na dodatek zgłosiło sie do mnie jeszcze 2 osoby , które również straciły kontakt z omawianym sklepem i nie wiedzą co się w sprawie dzieje .

Te osoby również powinni złożyc doniesienie na Policję, możesz podać im również numer sprawy która masz na piśmie, aby policjant dobrze to połączyl, rzeczywiście w Polsce może byc wielu oszukanych przez ten "sklep".

Natomiast jak będzie wiecej poszkodowanych to nie wypną się niską szkodliwością społeczną, przy tylko jednej osobie mogło by się to zdarzyć.

Opublikowano

Niestety nr sprawy nie ma tym pismie ale napisałem tym zainteresowanym kto i w jakiej jednostce prowadzi to dochodzenie i jaka prokuratura to nadzoruje.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Minął kolejny miesiąc - jak tam wygląda sprawa u pozostałych zainteresowanych ?

Do mnie właściciel sklepu odezwał sie jakoś tak tydzien temu , okazało się , ze przez Zambrów przejeżdza autobus z Zielonej Góry więc umówiliśmy się na wysyłkę ryb, których jeszcze nie udało mi sie zakupic, a na zwrot gotówki po 01.06.2008r . Nastepnego dnia (po wczesniejszym jeszcze powiadomieniu , ze rybki wyjechały) miałem zameldowac sie o 8.35 na przystanku PKS. Telefonu potwierdzajacego wysyłke ryb nie było ( ja nie mogłem oddzwonic bo dzwoniono do mnie z zastrzezonego numeru) ale na wszelkie wypadek wstalem po 2h snu (nocna zmiana) i pojechałem . To samo zrobiłem nastepnego dnia ( znów po 2 h snu) tak dla pewnosci ( o ja naiwny:) ) .

Pociesza mnie tylko fakt , ze Policja jednak cos działa w tym temacie . Ale to pocieszenie kosztuje mnie na dzien dzisiejszy blisko 500zł :(

Opublikowano

Neno a byłeś np. u rzecznika praw konsumenta, w urzędzie ochrony konkurencji i konsumentów albo w państwowej inspekcji handlu? Może oni się sprawą zainteresują i nadadzą jej szybszy tok. Bo wydaje mi się, że ten sklep będzie cię długo zwodził i ganiał po wszelakich dworcach...

Opublikowano

Oj przeciez wszystko można załatwić.


Dzisiaj rozmawiałem na gg z przedstawicielem sklepu - Katarzyną Puzicką

Jej gg to: 2650056

Aktualny numer telefonu: 880 227 996


Może to komuś pomoże. Z rozmowy wynikało że działają i ryby są dostępne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.