Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 22.11.2017 o 13:47, Jerry_jerry napisał:

Właśnie przed chwilą dostałem odpowiedz z działu reklamacji od Aquaela, w której to jeden z przedstawicieli napisał, że akwarium do wymiany i pozytywnie rozpatrzono moją reklamację. Muszę jednak poczekać około 3-4 miesiące aż zaczną produkować ulepszoną wersję.

Dostałem odpowiedź od aquaela dokładnie o tej samej treści. No nic trzeba się będzie im przypominać co jakiś czas:)

Pozdrawiam,

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Tak się teraz zastanawiam.Zwróciłem dopiero teraz uwagę,że zestawy glossy (widziałem na zdjęciach w białej wersji) mają zupełnie inną konstrukcję jeżeli chodzi o ramkę górną i wsporniki wzdłuż przedniej i tylnej szyby niż było to wcześniej a mianowicie zamiast szkła jest aluminium.Dobrze widzę?

Może to jest przyczyną?

Edytowane przez GOLUMN
Opublikowano

Witam

U mnie tak samo jak u reszty kolegów. Pojawiły się liczne pecherzyki. Po zgloszeniu reklamacji została rozpatrzona pozytywnie lecz musze czekac 3-4 mc. Na jedno to dobrze bo bedzie nowy baniak bez rys na szybie ktore sobie zrobilem czyscikiem na magnes.......:(

Dołączam fotki z moich licznych bąbelków.....

 

 

 

20171201_112456.jpg

20171201_112450.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Masakra, u mnie jest mniej tych bąbli ale widzę, że cały czas postępują. No nic, trzeba czekać, mam nadzieję, że aquael dotrzyma słowa co do reklamacji. Na stronie aquaela są już niby zdjęcia białej innej wersji...

Opublikowano

Te pęcherzyki mnie mocno zaniepokoiły i zdecydowałem się na czarne.

Aquael podobno białą wersję robi inną technologią ale niepewność pozostała.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jako, że trochę czasu minęło od zgłoszenia reklamacyjnego przypomniałem się firmie aquael. Mają lekkie opóźnienie w produkcji i wymiany zaczną od połowy kwietnia...

 

Opublikowano

Potwierdzam, że mają opóźnienia ale ja otrzymałem informację, że ostateczny termin to końcówka marca.

A może by walczyć o jakiś dodatek w związku z opóźnieniem? ;)

Opublikowano

To ciekawe która data jest prawdziwa? może żadna i dolej się to przeciągnie. Ja mam tylko nadzieję że gwarancja zostanie przedłużona z tytuły tego oczekiwania...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu Thursday, February 15, 2018 o 20:49, Mariusz.wega napisał:

To ciekawe która data jest prawdziwa? może żadna i dolej się to przeciągnie

I potwierdziło się to co mówiłeś. Wczoraj rozmawiałem z serwisem i dostałem informację, że w marcu nie da rady i na pewno to będzie kwiecień. A może i nie? Skoro tyle problemów sprawia im produkcja białego i ostatnio masakrycznie białe spoiny obrastaja mi zielonym i brązowym glonem postanowiłem zamienić na wersję czarną. Serwis przystał na moją propozycję wymiany akwarium razem z pokrywą - bez oświetlenia, którego i tak już dawno nie mam.;) Tak więc czekam na wysyłkę i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dowiedziałem się, że czarnego ten problem nie dotyczy i żadnych wymian nie będzie. Ciekawe, że w innym wątku ktoś napisał, że czarne mają podobne wady. A może tego nikt nie zgłaszał?! :confused:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.