Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

w moim zestawie aquael glossy pojawił się mały irytujący problem. Otóż na przedniej szybie, tam gidze szkło jest podwójne pojawiły mi się dwa pęcherzyki z powietrzem/wodą?. Mam wrażenie że ten większy bardzo powoli się rozrasta (może rozwija się w nim jakaś bakteria:). Nie wiem skąd tam mogło dostać się powietrze/woda. Poniżej zdjęcia. Nie wiem co robić. Czy to reklamować czy zostawić i o tym nie myśleć... Akwarium zalane od marca, rybki rosną. Z reklamacją widzę dwa problemy: 1. Nie mam ochoty ani możliwości przekładać wszystkiego do nowego baniaka. (brak zapasowego akwa itp.) 2. Przez moją głupotę i nieuwagę zrobiłem mały odprysk na górnym rancie przedniej szyby i boję się że przez to mogą mi nie przyjąć reklamacji. (odprysk zakleiłem paskiem białej folii żeby nie bił po oczach i sercu (zdjęcie)

- uprzedzę wasze pytanie - to na pewno nie ma powiązania z tymi pęcherzykami powietrza . Co byście zrobili na moim miejscu:(?

IMG-20171121-WA0003.thumb.jpg.270b912d7fbd5a91ff910cb257317b27.jpgIMG-20171121-WA0002.thumb.jpg.493e9a114b3ba1b7aa7e08cfddf46a86.jpg

Opublikowano (edytowane)

No to witaj w klubie kolego. :)

U mnie jest pęcherz w dolnej partii czyli między sylikonem a przednią szybą. Wczoraj zauważyłem, że jest jeden bąbel na białej ramce u góry czyli tak jak u Ciebie.

Po pierwsze wygląda to nieestetycznie ale z drugiej strony jeżeli mam wszystko wyciągać to tak na dobrą sprawę mi to nie przeszkadza.

Też nie wiem czy reklamować czy jednak to zostawić. :confused:

Jest jeszcze jedno bardzo ważne pytanie. Czy takie pęcherzyki mogą być podstawą do reklamacji?

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Te akwaria reklamuja się jako nowoczesne innowacyjne i jedyne w swoim rodzaju wiec firma musi dbac o reputacje.Ja bym reklamowal bo to jednak razi w oczy i tkwi gdzies tam w glowie ze takie fajne akwarium ale jednak cos jest nie tak.

Opublikowano

Też chcę kupić białe glossy 120.Akwarium trochę kosztuje i mnie by to bardzo przeszkadzało.Wkurzył bym się baaaardzo.Reklamacja bez dwóch zdań.Dzwoń do Aquaela. Serwis mają rewelacyjny.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie przed chwilą rozmawiałem z działem reklamacji w Aquaelu. Bardzo przyjemny Pan poinformował mnie, że problem jest im znany - prawdopodobnie coś złego dzieje się z sylikonem. Oczywiście podlega to reklamacji i na wstępie zapewnił mnie, że będzie pozytywnie rozpatrzona. W związku z licznymi reklamacjami następuje zmiana procesu produkcyjnego zestawów. Tylko jest jedno ale. Otrzymam nowe akwarium za około 3-4 miesiące. :confused: Oczywiście przyślą nowe. Ja całe życie i bibeloty przełożę do nowego a po telefonie, że jestem gotów przyjadą po stare. Tak samo miałem w przypadku szafki. Pan poprosił mnie o maila ze zdjęciami. W odpowiedzi dostane wszystkie informacje potwierdzające, że reklamacja jest uwzględniona.

No nic. Po raz wychodzi na to, że Aquael szanuje swoich klientów - za to wielkie brawa. Miejmy nadzieje, że z nowym nic się nie stanie.

@GOLUMNja bym się wstrzymał z zakupem i kupił już bez wad.

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

No cóż, to po powrocie z pracy też zgłoszę reklamację. Zastanawiam się tylko co z tym wyszczerbieniem, czy to w ogóle poruszać przy reklamacji czy milczeć i czkać aż przyślą nowe. Wtedy stare pewnie kurier odbiera i wątpię, żeby je oglądał. Jak było w przypadku Twojej szafki?

Mam jeszcze kolejny problem :) sprzedałem oświetlenie z zestawu.

 

 

Edytowane przez Mariusz.wega
Opublikowano (edytowane)

Kurier nie oglądał nic. Nawet nie wiedział gdzie to idzie. Mówię do niego, że przecież przyjechał na zlecenie firmy i to on powinien mieć wypełniony druczek - ja zgodnie z instrukcją miałem tylko zapakować szafkę. Wypełnił wszystko odręcznie z wielkim fochem. Zabrał z jeszcze większą wściekłością bo on ma taki ciężar nosić? Powiedziałem, że jak kupiłem zestaw w sklepie to go sam nosiłem ale ma windę pod nosem to sobie poradzi. Więcej szafki nie widziałem i nikt z Aquaela pewnie też nie - odpowiedni dział to wyrzucił i tyle. O uszczerbku nic nie mów. Jak dostaną akwa u siebie to nie będą wiedzieli czy w transporcie czy przez Ciebie.

Oświetleniem i pokrywą się nie przejmuj. Dostałem info, że przywiozą Tobie tylko samo akwarium - tylko akwarium.

Edytowane przez Gość
Opublikowano
36 minut temu, Jerry_jerry napisał:

@GOLUMNja bym się wstrzymał z zakupem i kupił już bez wad.

Akwarium w przyszłym roku ale najpierw przed zamówieniem zadzwonię do Aquael i zapytam co z tym glossy.Tylko co z tego jak gdzieś w sklepie będą mieli "stare" i jak to sprawdzić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.