Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No ja to rozumiem tak, że raz już kupił i był bardzo niezadowolony więc nie kupiłby po raz kolejny nawet w cenie przez pół niższej :)

Dobrze kumam?



tak dokładnie jest, jak pisze Seba , przecież jasno napisałem, że kupiłem, jakie mam zastrzeżenia po wnikliwym obejrzeniu w domu i jak wygląda gwarancja ... nawet myślałem o tym, żeby go zwrócić, ale jak pomyślałem sobie, że znowu mam kogoś szukać do zniesienia tego z 2 piętra to spasowałem...... w sumie to, że nie jest zbyt starannie wykonane, nie znaczy, że nie będzie spełniało swoich założeń ....no i było tanie :) ...kilka fotek :


róznica pomiędzy spoinami, gdzie czasem jest na zero, a czasem np.ponad 3mm , poprzeczna belka ze szkła 8mm nie wklejona na środku.... niby to detale, ale świadczą o jakości wykonania, albo po prostu się czepiam

post-15858-14695722171446_thumb.jpg

post-15858-14695722174114_thumb.jpg

post-15858-14695722176359_thumb.jpg

post-15858-14695722178368_thumb.jpg

post-15858-146957221815_thumb.jpg

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o klejenie akwariów więc nie będę się wypowiadał na temat trwałości tak wykonanego akwarium m.in. w kontekście spełniania przez produkt norm, dotyczących klejenia akwariów, niemniej jednak oceniając sposób wykonania Twojego akwarium pod względem estetycznym to nie ukrywam, że jakość klejenia pozostawia wiele do życzenia (mam zbiornik Diversy o identycznych wymiarach jak Twój i jakość wykonania mojego akwarium znacząco się różni od akwarium zaprezentowanego przez Ciebie na zdjęciach). Powiem szczerze, że gdyby do mnie przyjechał zbiornik w takim stanie to po prostu bym go nie przyjął.


Odnośnie treści dokumentu, który otrzymałeś przy zakupie akwarium oraz Twojego poprzedniego posta - ten dokument, który sfotografowałeś stanowi w istocie kartę gwarancyjną, w której przedstawione zostały jedynie warunki odpowiedzialności producenta z tytułu gwarancji jakości (jest to świadczenie dobrowolne).

Oprócz tego przysługują Ci - jako konsumentowi - uprawnienia wynikające z tzw. sprzedaży konsumenckiej (w skrócie chodzi o to, że sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady i jest to uprawnienie ustawowe, a dokładniej wynikające z Kodeksu cywilnego). Przepisy stanowią, że sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat i co jest istotne koszty związane z naprawą (w tym koszty transportu) ponosi sprzedawca a nie Ty.

Jeśli zaś chodzi o gwarancję to wbrew temu co masz napisane w "karcie gwarancyjnej", korzystając z uprawnień wynikających z gwarancji, akwarium dostarczasz na koszt gwaranta czyli sprzedającego. Tak stanowią przepisy Kodeksu cywilnego i jeśli sprzedawca chciałby Cię obciążyć kosztami transportu byłoby niezgodne z prawem (choć z Twojej karty gwarancyjnej nie wynika wprost, że tak musiałoby być).

Mam jednak nadzieję, że akwarium będzie Ci służyć i nie będziesz musiał korzystać z powyższych rozwiązań.


pozdrawiam

  • Dziękuję 2
Opublikowano
dam jakieś kątowniki maskujące na kanty i nie będzie widać ;)



ale chyba nie oto chodzi kupujac jakis produkt zeby samemu maskowac partactwo sprzedajacego ?

Opublikowano

kado, ja na Twoim miejscu bym to zwrócił i zamówił porządne akwarium. To co prezentujesz na zdjęciach wygląda naprawdę słabo... Osobiście jestem nastawiony, że następne akwarium jakie będe miał będzie od Przemka Wieczorka. Uważam, że prezentuje bardzo dobry poziom, dba o detale i estetykę. A trzeba pamiętać, że ta estetyka w akwarystyce jest ważna. Ma być ładnie. Niestety Twoje akwarium wygląda bardzo niechlujnie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.