Skocz do zawartości

aquael glossy - pęcherzyki powietrza na górnej listwie


Mariusz.wega

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w moim zestawie aquael glossy pojawił się mały irytujący problem. Otóż na przedniej szybie, tam gidze szkło jest podwójne pojawiły mi się dwa pęcherzyki z powietrzem/wodą?. Mam wrażenie że ten większy bardzo powoli się rozrasta (może rozwija się w nim jakaś bakteria:). Nie wiem skąd tam mogło dostać się powietrze/woda. Poniżej zdjęcia. Nie wiem co robić. Czy to reklamować czy zostawić i o tym nie myśleć... Akwarium zalane od marca, rybki rosną. Z reklamacją widzę dwa problemy: 1. Nie mam ochoty ani możliwości przekładać wszystkiego do nowego baniaka. (brak zapasowego akwa itp.) 2. Przez moją głupotę i nieuwagę zrobiłem mały odprysk na górnym rancie przedniej szyby i boję się że przez to mogą mi nie przyjąć reklamacji. (odprysk zakleiłem paskiem białej folii żeby nie bił po oczach i sercu (zdjęcie)

- uprzedzę wasze pytanie - to na pewno nie ma powiązania z tymi pęcherzykami powietrza . Co byście zrobili na moim miejscu:(?

IMG-20171121-WA0003.thumb.jpg.270b912d7fbd5a91ff910cb257317b27.jpgIMG-20171121-WA0002.thumb.jpg.493e9a114b3ba1b7aa7e08cfddf46a86.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to witaj w klubie kolego. :)

U mnie jest pęcherz w dolnej partii czyli między sylikonem a przednią szybą. Wczoraj zauważyłem, że jest jeden bąbel na białej ramce u góry czyli tak jak u Ciebie.

Po pierwsze wygląda to nieestetycznie ale z drugiej strony jeżeli mam wszystko wyciągać to tak na dobrą sprawę mi to nie przeszkadza.

Też nie wiem czy reklamować czy jednak to zostawić. :confused:

Jest jeszcze jedno bardzo ważne pytanie. Czy takie pęcherzyki mogą być podstawą do reklamacji?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed chwilą rozmawiałem z działem reklamacji w Aquaelu. Bardzo przyjemny Pan poinformował mnie, że problem jest im znany - prawdopodobnie coś złego dzieje się z sylikonem. Oczywiście podlega to reklamacji i na wstępie zapewnił mnie, że będzie pozytywnie rozpatrzona. W związku z licznymi reklamacjami następuje zmiana procesu produkcyjnego zestawów. Tylko jest jedno ale. Otrzymam nowe akwarium za około 3-4 miesiące. :confused: Oczywiście przyślą nowe. Ja całe życie i bibeloty przełożę do nowego a po telefonie, że jestem gotów przyjadą po stare. Tak samo miałem w przypadku szafki. Pan poprosił mnie o maila ze zdjęciami. W odpowiedzi dostane wszystkie informacje potwierdzające, że reklamacja jest uwzględniona.

No nic. Po raz wychodzi na to, że Aquael szanuje swoich klientów - za to wielkie brawa. Miejmy nadzieje, że z nowym nic się nie stanie.

@GOLUMNja bym się wstrzymał z zakupem i kupił już bez wad.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, to po powrocie z pracy też zgłoszę reklamację. Zastanawiam się tylko co z tym wyszczerbieniem, czy to w ogóle poruszać przy reklamacji czy milczeć i czkać aż przyślą nowe. Wtedy stare pewnie kurier odbiera i wątpię, żeby je oglądał. Jak było w przypadku Twojej szafki?

Mam jeszcze kolejny problem :) sprzedałem oświetlenie z zestawu.

 

 

Edytowane przez Mariusz.wega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurier nie oglądał nic. Nawet nie wiedział gdzie to idzie. Mówię do niego, że przecież przyjechał na zlecenie firmy i to on powinien mieć wypełniony druczek - ja zgodnie z instrukcją miałem tylko zapakować szafkę. Wypełnił wszystko odręcznie z wielkim fochem. Zabrał z jeszcze większą wściekłością bo on ma taki ciężar nosić? Powiedziałem, że jak kupiłem zestaw w sklepie to go sam nosiłem ale ma windę pod nosem to sobie poradzi. Więcej szafki nie widziałem i nikt z Aquaela pewnie też nie - odpowiedni dział to wyrzucił i tyle. O uszczerbku nic nie mów. Jak dostaną akwa u siebie to nie będą wiedzieli czy w transporcie czy przez Ciebie.

Oświetleniem i pokrywą się nie przejmuj. Dostałem info, że przywiozą Tobie tylko samo akwarium - tylko akwarium.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Jerry_jerry napisał:

@GOLUMNja bym się wstrzymał z zakupem i kupił już bez wad.

Akwarium w przyszłym roku ale najpierw przed zamówieniem zadzwonię do Aquael i zapytam co z tym glossy.Tylko co z tego jak gdzieś w sklepie będą mieli "stare" i jak to sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.