oscyp Opublikowano 7 Marca 2011 #1 Opublikowano 7 Marca 2011 Witam mam prośbę potrzebuję pomocy w ułożeniu diety dla moich pysi(jeszcze ich nie mam ale już niedługo - baniak dojrzewa ).Prosiłbym o nazwy pokarmów oraz co i kiedy i ile raz dziennie(jakie ilości) dawać czy więcej mięcha czy suchych pokarmów.A i jeszcze co z domowej lodówki mogłoby im smakować. Jakie witaminy dodatki żeby pięknie się wybarwiały i zdrowo rosły(dodam że będą małe ok 3-4cm).Z góry dziękuje za pomoc i porady.Oto gatunki które będą pływać w baniaczku: Labidochromis caeruleus (pyszczak yellow) Melanochromis cyaneorhabdos Pseudotropheus sp. Elongatus Mpanga Pseudotropheus flavus. edit:Widzę że nikt nie chce mi pomódz a szkoda bo jestem początkujący :?
eljot Opublikowano 8 Marca 2011 #2 Opublikowano 8 Marca 2011 Na początek to nie pisz posta pod postem, użyj opcji edytuj. Obsadę jaką opisałeś karmiłbym w stosunku 3:1 czyli 3 dni pokarmy roślinne 1 dzień mięsne tu masz tabelę http://forum.klub-malawi.pl/pokarmy.php Jak chcesz podawać coś z "domowej lodówki" (osobiście nie polecam) to poszukaj na forum a znajdziesz przepisy. Jeśli chodzi o sposób karmienia to najlepiej kilka razy dziennie małymi porcjami, tak aby po kilkunastu sekundach pokarm był zjedzony w całości. Użyj opcji szukaj a znajdziesz bardzo wiele informacji na temat żywienia. Powodzenia
Malpat Opublikowano 8 Marca 2011 #3 Opublikowano 8 Marca 2011 Możesz podawać rybom takie pokarmy jak: Hikari cichlid excel lub dainichi veggie jako pokarm podstawowy 1 x dziennie Spirulina (Tropical,JBL,OSI-do wyboru) 1 x dziennie Hikari cichlid gold 1 x dziennie Do tego jakieś 2-3 x w tygodniu mrożonki (artemia,cyklop,moina,kryl),ewentualnie shrimp-mix.
oscyp Opublikowano 8 Marca 2011 Autor #4 Opublikowano 8 Marca 2011 Ok dzięki malpat suuuper mi pomogłeś. A jeszcze myślałem o takich rybkach jak demasoni pasowałyby?? :?: