Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jezeli: blat jest rowny, szafka ma odpowiednie punkty podparcia - oczywiscie nie musi byc to szafka typowo akwarystyczna, zbiornik jest w miare wypoziomowany, to wina tylko i wylacznie szkla. Tym bardziej, ze to juz drugi zbiornik z dokladnie taka sama wada, od tego samego sprzedawcy. Imo nie ma co sie uzerac tylko wkleic nowe wzmocnienie i zapomniec. Tylko teraz mozna nabrac watpliwosci co do jakosci calego szkla.

Opublikowano
Tylko teraz mozna nabrac watpliwosci co do jakosci calego szkla.


Jakość akwarii Wromaka jest taka jak cena- lepsza od różnych NoNamów, gorsza niż Juvela.



Tym bardziej, ze to juz drugi zbiornik z dokladnie taka sama wada,


Tym bardziej trzeba dociec przyczyny bo logika podpowiada, że jeżeli sprzedano w ciągu miesiąca 200 akwarii 240 AP i dwóch wystąpiła ta sama "Wada", u tego samego nabywcy, to widać może być coś na rzeczy.



I jeszcze przyznała się na forum, na którym regularnie bywa przedstawiciel sklepu..


Kilku przedstawicieli. Mateusz- z chęcią pomożemy. Np. zaproponujemy w tej samej cenie wymianę na zbiornik Diversy, tylko pytanie jakie się pojawia- co jeżeli znów pojawi się "Wada"? Klient, szczególnie miły i sympatyczny, taki jak p. Aldona, nie jest naszym wrogiem. Nie jesteśmy producentem szkła, nasza rola to pomoc w reklamacji, a nie jej uniemożliwianie. Jeżeli p. Aldona nas poprosi o pomoc, to sama osobiście z chęcią Jej pomogę w przenosinach zbiornika etc. Wystarczy, że się z tym zwróci do mnie. Cała operacja przenosin, bez wanny, głupich rad, etc zajmie mi godzinkę. Bezstresowo.


Tylko teraz mozna nabrac watpliwosci co do jakosci calego szkla.


Zapewniam Cię Sławku, że znam się na tym lepiej niż Ty i jednak mimo wszystko Aldona może być spokojniejsza niż Ci co kupują byle co, byle gdzie, aby taniej. Przynajmniej wie od kogo. Przepraszam za ironię, ale nie lubię udowadniania racji wynikłej z dysonansu po decyzyjnego. Korzystałam już z uprzejmości pewnych osób i znam sposób i czas reklamacji;/ godzinki Ci to nie zajmie. Tygodnia, ani miesiąca również. Piszę to jako klientka.

Opublikowano

Emilio, ja nie napisalem nigdzie, ze sie nie znasz. Zle mnie zrozumialas. Doceniam twa wiedze, zarowno akwarystyczna jak i kazda inna i nie mnie ja negowac.

Chodzi mi bardziej o to, ze pekniete wzmocnienia mogly pochodzic z jednej partii produkcyjnej, gdzie np. Wykorzystano gorsze szklo. Ale my sie o tym nie dowiemy.

Nie watpie rowniez w to, ze sluzysz pomoca - doswiadczylem tego na zoofwestiwalu w krk.

Takze pracuje w sklepie i param sie z reklamacjami klientow, zarowno milych jak i tych mniej. Milemu klientowi zdaza sie reklamacje zalatwic jednym telefonem, innym w regulaminowe 2 tygodnie :D wiec nie zawsze klient nasz pan :mrgreen: urok handlu. Tak jak pisalem, nie moge tylko pojac czym bylo spowodowane pekniecie, skoro blat jest ok, zbiornik wypoziomowany, jest mata pod szklem. Wszystko wg. prawidel sztuki.

Opublikowano

Kilku przedstawicieli. Mateusz- z chęcią pomożemy. Np. zaproponujemy w tej samej cenie wymianę na zbiornik Diversy, tylko pytanie jakie się pojawia- co jeżeli znów pojawi się "Wada"? Klient, szczególnie miły i sympatyczny, taki jak p. Aldona, nie jest naszym wrogiem. Nie jesteśmy producentem szkła, nasza rola to pomoc w reklamacji, a nie jej uniemożliwianie. Jeżeli p. Aldona nas poprosi o pomoc, to sama osobiście z chęcią Jej pomogę w przenosinach zbiornika etc. Wystarczy, że się z tym zwróci do mnie. Cała operacja przenosin, bez wanny, głupich rad, etc zajmie mi godzinkę. Bezstresowo.


rozumiem ze jest to napisane przez pracownika sklepu Malawi przez P. Mateusza ?????

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.