lance23 Opublikowano 4 Listopada 2009 #1 Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam Jestem początkujący - to moje pierwsze akwarium (raczej żonki )w życiu i proszę o radę Jakie pyszczaki i w jakiej ilości mogę tam umieścić. Tak żeby było kolorowo - coś niebieskiego, żółtego ,pomarańczowego,czerwonego - coś z tych kolorów. I jeszcze żeby nie były zbyt agresywne pozdrawiam
nabe Opublikowano 4 Listopada 2009 #2 Opublikowano 4 Listopada 2009 Pseudotropheus saulosi spełnia wszystkie kryteria.
slawek gorol Opublikowano 4 Listopada 2009 #3 Opublikowano 4 Listopada 2009 ehhhh...gdybym mial wolne 250l. to zrobilbym demasonarium 8) niestety juz nie mam...
aarset Opublikowano 4 Listopada 2009 #4 Opublikowano 4 Listopada 2009 ehhhh...gdybym mial wolne 250l. to zrobilbym demasonarium 8) niestety juz nie mam... A ja mam, ale na początek przygody z Malawi nie polecam takiego rozwiązania.
yaro Opublikowano 5 Listopada 2009 #5 Opublikowano 5 Listopada 2009 zdecydowanie nie demasonki dla żonki toż to za duze ryzyko Moje typy to: Saulosi i maingano Saulosi i m. livingstoni jako opcja rdzawy lub zamiast saulosi msobo. Nie prpoponował bym z 250l akwarium jednogatunkowego dla początkujacego, bo to co nas kręci wcale na początku przygody z akwarystyka nie jest dla właściciela takie jak dla nas. Po drugie nie ma co liczyc na czerwony kolor w takim akwarium zdecydowanie zostaje Ci: żółty, czarny, granatowy i niebieski ale z moich propozycji spokojnie powinieneś coś wybrać dla zony.
Mcbazo Opublikowano 5 Listopada 2009 #6 Opublikowano 5 Listopada 2009 A JA POLECĘ PS.ACEI N-GARA I PS.SAULOSI BO FAJNIE KONTRASTUJĄ. wyłącz caps locka kiedy piszesz na forum. mutra
doolga Opublikowano 6 Listopada 2009 #7 Opublikowano 6 Listopada 2009 a ja Saulosi i Socolofi albinosy. Na czarnym tle to miodność!