misiek80 Posted September 16, 2009 #1 Posted September 16, 2009 Cześć. Jak w temacie. Pierwsze podeście zakończyło się porażką, ale chcę spróbować raz jeszcze. Za pierwszym razem nurzańca wsadziłem bezpośrednio w piach, wytrzymał dwa tygodnie, Saulosi go poobgryzały i totalnie zniszczyły. Teraz chcę go posadzić bezpośrenio przy maskownicy ze spienionego PCV. Poradźcie tylko, czy mam go posadzić w doniczkach z jakimś żwirem, czy dać jakiś nawóz? Jeśli chodzi o oświetlenie w akwa to świeci 2x30W power glo i aqua glo.
mutra Posted September 16, 2009 #2 Posted September 16, 2009 W donice ze żwirem. Nawóz możesz zastosować jakikolwiek mikroelementowy (bez azotu i fosforu).
misiek80 Posted September 16, 2009 Author #3 Posted September 16, 2009 Dzięki Mutra. Muszę trochę poczytać o roślinach i nawożeniu, bo jestem póki co zielony.
mutra Posted September 16, 2009 #4 Posted September 16, 2009 Na początek kup sobie: http://www.akwanawozy.sklepna5.pl/towar ... oszek.html i do tego jeszcze http://www.akwanawozy.sklepna5.pl/towar ... oszek.html Na nasze potrzeby w zupełności wystarcza
misiek80 Posted September 16, 2009 Author #5 Posted September 16, 2009 Nawozy za grosze - super. Raz jeszcze dzięki. Rozumiem, że związki w nich zawarte nie zaszkodzą rybom? Na szybko policzyłem, że taki nawóz starczy mi na 200 dni. Chyba nie ma sensu rozrabiać go całego na raz tylko np. podzielić na kilka części (np miesięcznych). Już nie zawracam głowy. Wszystkiego się dowiedziałem. Pozdrawiam.
mutra Posted September 16, 2009 #6 Posted September 16, 2009 spokojnie: wlewam to do akwarium i do wanien w których hoduje żywy pokarm od ładnych kilku miesięcy.
misiek80 Posted September 16, 2009 Author #7 Posted September 16, 2009 Rosliny w donice, donice w żwirek i do tego polecony przez Mutrę nawozik Temat można zamknąć.