Jump to content

130x35(50) bardzo nietypowa pokrywa - jakie oswietlenie?


freelanc3r

Recommended Posts

witam

mam do was prośbe ;)


zakładam od dlugiego czasu (kiedy to sie wkoncu skonczy.....) akwarium dla pysiów o wymiarach 130x50x50

akwa bedzie "wbudowane" w sciane, czyli obudowa bedzie mniejsza o fragment sciany (dokladnie o 15cm)

w akwa planuje jasny piasek i jak najciemniejsze kamienie (ciezko okreslic jakie bo ciagle szukam najciemniejszych)


jakie oswietlenie bedzie dobre do tego akwa?

zalezy mi raczej na mocnym oswietleniu ale tez bez przesady ;0 zadnych pół-mroków

2x 54W, nad tym myslalem...


jak rozmieścić świetlówki by wygladalo to wmiare dobrze (przypominam ze akwa bedzie ogladane z 2 stron)

przód jest tyłem, a tył przodem


oczywiscie nie obedzie sie bez fotek ;) :


1 strona akwa

66988994zq9.th.jpg

2 strona akwa

82783437tm0.th.jpg


75339451df3.th.jpg


przykladowe rozmieszczenie swietlowek

22ih5.th.jpg


uff mam nadzieje ze razem cos wymyslimy !!


pozdrawiam


P.S. zna ktos z was czlowieka ktory potrafi wykonywac solidne i ladne obudowy na zamowienie???

Link to comment
Share on other sites

to ze akwa bedzie ogladane z dwoch stron imo troche utrudnia ustawienie oswietlenia. zeby rybcie ladnie wygladaly to musza byc oswietlone z przodu,a nie tak jak jest w pokrywach ABS(np.Wromak) ze jedna swietowka na srodku a druga z tylu.

wiec optymalnym rozwiazaniem bylo by rozmieszczenie swietlowek z "przodu" po obudwu stronach akwa.

to tylko moje zdanie :wink:

pozdrawiam :wink:

Link to comment
Share on other sites

musimy dzialac na tym co jest i cos wykombinwoac sensownie

strona gdzie akwa nie wystaje (czyli jest jakby czescia sciany) to najwazniejsza strona

a ta 2 strona gdzie akwa wystaje tez jest wazna ale nie tak mocno tzn

1 strona 60% 2 strona 40% (taki rozklad waznosci:P) bo po obydwu stronach akwa bedzie ogladane lecz z 1 strony troszke czesciej (bo bedzie w takim jak by holu)

uff mam nadzieje ze troszeczke rozjasnilem sprawe

Link to comment
Share on other sites

yyyy... :D

zobacz tam na ostatniej fotce (te zolte kolka to niby swietlowkI)

powiedz czy takie cos moze byc a jak nei to w ktora strone jak przesunac :D


ponawiam pytanie czy zna ktos jakiegos fachowca lub firme odpowiednia

ktora robi ladne i w rozsadnej cenie pokrywy

Link to comment
Share on other sites

szczerze?

-osobiście nigdy nie zrobłiłbym i pewnie nie zrobie akwarium bez tła w którym z oby stron widać jak przez okno. Ryby ani troche w tym nie wyglądają, nie oddaje to za nic ich piękna i ogólnie takie wewnętrzne blee mam jak pomysle o takim akwa. Z mojej strony wiedz radze sie zastanowić czy nie lepiej jedną strone zabudować kosztem tła.

Link to comment
Share on other sites

po 1 zobaczysz ze bedzie OK

po 2 nie ma szans by bylo inaczej, dziura jzu dawno zrobiona itd

po 3 zamiast akwa mialy byc luksfery by do drugiego pomieszczenia wpadalo swiatla troszke, ale akwarium jednak jest ladniejsze i fajniejsze ;)


czekam na porady z pokrywa bo to wsumie jzu jeden z ostatnich problemow ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.