Skocz do zawartości

Krótka historia o zakupach w http://www.cichlid.sklepna5.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników! Jako właścielka sklepu www.cichlid.sklepna5.pl chciałabym dodać kilka słów od siebie. Po pierwsze Pan o pseudonimie OCINEKMW nie jest właścicielem sklepu. Jest to osoba całkiem postronna. Wiec zwracam uwagę na to,że podpinanie kogoś nie jest na miejscu, jak i również oskarżanie o oszustwa. Działalność sklepu jest w tej chwili zawieszona i sklep nie działa, z powodów osobistych. Klientom i ludziom zakupującym w moim sklepie proponuje zapoznać się z regulaminem, a potem wypowiadanie się na forum i posądzanie o oszustwa. Wszystkie zamówienia dokonane na moim sklepie będą zrealizowane zgodnie z regulaminem. Nie wszystkich klientów da się zadowolić. Na przyszłość polecam uważnie czytać. Zdjęcia, które Pan o w.w. psudonimie posiada na aukcjach są zapożyczone. A tak jak wyżej Pan dodał swoją uwagę pomawianie ludzi lub instytucji jest karane. Więc zalecam więcej rozwagi na temat wypowiadania się. Ja również nie mam obowiązku tłumaczenia się co jest powodem zwłoki np. wysyłki ludziom, którzy u mnie niczego nie zakupili. Żaden termin nie został jeszcze przekroczony i wszystkio będzie załatwione w czasie. Jeżeli ktoś z Państwa ma jakieś pytania to zapraszam do wysyłania wiadomości na prywatną skrzynkę. Odpowiem na Państwa pytania.

Opublikowano

no właśnie Bliźniak...


ja szanownej Pani radzę zamknąć kontrowersyjny sklep i otworzyć zupełnie nowy ze znacznie zmienionym podejściem do klienta w momencie uregulowania "powodów osobistych"... bo jednak renomę tego sklepu przez te wtopy będzie ekstremalnie ciężko naprawić...


powiem krótko: ja bym po doświadczeniach tych paru osób bym nic w tym sklepie nie kupił... przynajmniej nie bez podreperowanego wizerunku


taka skaza na marce prowadzi do jej mimowolnej śmierci, a długość życia determinuje wyłącznie możliwość dalszego finansowania przez właścicieli...

"reanimację" marki trzeba by chyba zacząć od jakiegoś oświadczenia oraz późniejszych działań PR, a nie od odsyłania ludzi na priva :P

Opublikowano
Ja również nie mam obowiązku tłumaczenia się co jest powodem zwłoki np. wysyłki ludziom, którzy u mnie niczego nie zakupili
No to fajnie, że to działa w obie strony i ludzie którzy niczego nie zakupili nie mają obowiązku u Pani niczego zamawiać. Wiwat wolny rynek i życzę miłego odpoczynku od interesu - co zapewne obu w/w stronom wyjdzie na dobre :roll:
Opublikowano
Osobiste wycieczki, krzykactwo i posty nie na temat będą natychmiastowo usuwane, a ich autorzy mogą spodziewać się ostrzeżenia, lub w skrajnych przypadkach "odpoczynku od forum".

Wszystkim nam zależy, żeby problem rozwiązać, więc jeśli ktoś ma tylko dolewać oliwy do ognia, proszę, żeby darował sobie pisanie w tym temacie.



Jesli juz osobista wycieczka to po swoje ale w sposób kulturalny - chciałem zaznaczyc , ze na końcu tego wszystkiego był usmieszek jak by ktos jednak tego nie zauważył :)


Co do pomówień - wszystko ale to wszystko co napisałem było prawda i jestem gotów za to ręczyc , świadczyc , powtorzyc pod przysiega i co tam jeszcze trzeba robic . Jest na to kupa dowodów ( bilingi , sms-y , poczta e-mail ) . Jedyne co mogło by nie tak to godziny odjazdu/przyjazdu pociagów ;) ale tez sa na pewno bardzo zbliżone.


Co do oszustwa- to jak ma sie czuc osoba , ktora wydala blisko 500zł , umówiła się na konkretny termin , potem nastepny i nastepny ( tak wiem , regulamin - 6 tygodni) poczym zanika jaki kolwiek kontakt z firma mimo , ze klient wie , ze z innymi osobami jest prowadzona korespondencja ( ten sam nr GG i ten sam e-mail ), a wiadomosci GG i e-mail od klienta sa po prostu .... nie wiem jak to nazwac.


Ja nadal czekam tylko nie wiem juz sam na co bo w poludnie gdy sklep jeszcze dzialal dostalem tel. info ,ze rybki beda za 3 dni a teraz widze info na stronie sklepu , ze jednak w maju ...

Poczekamy , zobaczymy .

Mam jeszcze jedno pytanie do właściciela/pracownika sklepu - bo widze , ze zmieniły się nr GG i adres e-mail - dlaczego nr telefonu pozostał ten sam ( niedziałajacy ) ?

P.S. Szybkiego powrotu do zdrowia zycze !

Opublikowano

Bardzo śmieszna wypowiedź ze strony właścicielki sklepu. Skoro nie działają to niech zrobią legalny zwrot pieniędzy :), a nie obiecują że zamówienia zrealizują. Termin był 2 tygodnie, a nie 6, czy 8 tygodni. Ja już obsadę w akwarium mam i co ja z tymi rybkami,zrobię, skoro Pani obiecuje że prześle? Na patelnie mam je wrzucić? :)

A na maile i telefony nie odpowiada. Skoro prowadziła tak sklepik, to niech się odważy i poda swoje namiary.

pozdr.

Opublikowano

dokładnie tak Kepsi, Pani dalej jawnie uprawia kpinę ze swoich klientów wydając takie oświadczenie jak wyżej, a my tu mamy siedzieć cicho pod groźbą bana na forum... :evil:

(Mateusz: wykluczam oczywiście publiczne pomawianie, obelgi i wycieczki)


MateuszT: Nie pisałem o siedzeniu cicho, tylko o wyważeniu i przemyśleniu swoich wypowiedzi, czyli o uniknięcie tego, co napisałeś w nawiasie (wniosek, zrozumiałeś o co mi chodzi ;) )

Opublikowano

Nie mam obowiązku podawać swoich prywatnych danych. A Wam nie potrafiący czytać klienci, życzę nauczenia czytania ze zrozumieniem ( regulamin). Jeżeli ktoś z zakupjących ma problem co zrobić z rybami to nich napisze na maila,albo niech poda swoje namiary ja bardzo chętnie skontaktuję się. Pozdrawiam

Opublikowano

Regulamin... regulamin...

W handlu liczy się klient (zadowolony klient) – regulaminów z uporem maniaka przestrzega się w wojsku i nawet tam się to nie sprawdza.

Po regulaminie tego sklepu i wypowiedziach wnioskuje, że ktoś tutaj chce prowadzić firmę a jednocześnie chce byc wolnym od obowiązków i zobowiązań...

Szkoda bo takich sklepów jest jak na lekarstwo – a jak dla mnie teraz jest o jednego mniej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


  • Posty

    • Różnica w cenie spora. Ale możesz wziąć pod uwagę zamontowanie jednego wzmocnienia poprzecznego . Ja tak zrobiłem gdy pękło moje. Trochę to może komplikować 'grzebanie" w akwa ale niespecjalnie . To tylko kwestia włożenia tła w przyszłości  ale i z tym można sobie poradzić.
    • Część. Powiem Ci szczerze, przemyśl to jeszcze... 240l. to jest niezbędne minimum jeżeli chodzi o ten biotop. 2 gatunki aby panował względny spokój. Max 3 kolory ryb. Większość z nas to przerabiała. Postawisz zbiorniki i za chwilkę będziesz żałował wydanych pieniędzy bo akwarium bardzo szybko się optycznie skurczy... Pomyśl o salonie, tam jak postawisz 200x50 to nacieszy oczy wszystkich domowników i gości🙂 Kasę można dozbierać i postawić coś bardziej sensownego. Nie nawiam na siłę, tylko opowiadam z własnego doświadczenia😉  Życzę powodzenia!
    • Jasne, też fakt, mogłem szybciej wszystko opisać. Generalnie po rozmowach z tatą doszliśmy do tego że najlepiej by było zostać przy tych 240l, tata nie jest pewny czy strop by uciągnął jakieś większe punktowe obciążenie, a w tej sprawie wolę zaufać. Akwarium dla mnie najlepiej jakby stało w moim pokoju, więc nie jestem zbyt skory żeby stało na parterze. Co do budżetu, to mogę wydać maksymalnie 2.5 tysiąca, chociaż oczywiście dobrze by było gdyby wyszło mniej. Blat ma wymiary 2m długości na 50 cm szerokości. Wysłane z mojego SM-A125F przy użyciu Tapatalka
    • Od tego powinieneś zacząć planowanie. Przede wszystkim, ile możesz wygospodarować miejsca na akwarium i jaki masz na to budżet? Blat 10cm spokojnie wytrzyma, może masz kogoś znajomego, który wyspawa Ci stelaż pod ten blat. Jakie wymiary ma ten blat? A jak nie stelaż to na pewno taniej wyjdzie postawienie 3 cokołów z bloczków betonowych lub cegieł, na tym oprzeć blat i dorobić drzwiczki. Wszystko zależy od tego na co możesz sobie pozwolić. A jeszcze dobrze byłoby znać nośność stropu jeśli mieszkasz na piętrze. Jest wiele znaków zapytania, my możemy tylko gdybać...
    • Wiem że dobrze by było brać większe, z tym że szczerze bałbym się bo nie wiem do końca jaką nośność może mieć blat na którym chce to akwarium położyć - 240l, nawet ze skałami to nie jest właśnie np 400l + skały, a blatu raczej nie zamierzam wyrzucać. Nie wiem na ile to moja przezorność a na ile faktycznie może być niebezpiecznie, ale wolę dmuchać na zimne. Największym problemem by pewnie było znaleźć nogi do tego blatu które by to uciążenie zniosły, bo blat jest całkiem słusznej grubości - około 10 centymetrów. Wysłane z mojego SM-A125F przy użyciu Tapatalka
    • Skoro ma być 10mm to lepiej brać większe np 450l, litraż dwa razy większy a grubość szyby ta sama. Jeśli interesuje Cię malawi to ważna jest wielkość zbiornika, im większe tym lepsze choć nie każdy może sobie pozwolić na ogromny litraż to jednak różnica między 240l a 450l jest bardzo duża, masz przede wszystkim większy wybór gatunków, więcej ryb, mniej strat z powodu agresji.
    • Cześć, miło mi . Najprawdopodobniej będę kupował właśnie od Przemka, lub od akwaria.pro. Bardzo dziękuje za tak duży odzew, finalnie najprawdopodobniej będę brał akwarium właśnie z szyby 10mm. Przede mną jeszcze pewnie sporo czytania tego forum do tego czasu, ale już wiem w jakim kierunku działać . Wysłane z mojego SM-A125F przy użyciu Tapatalka
    • Mam i miałem już kilka różzych zbiorników od Wromaku. Nigdy nie bylo z nimi żadnego problemu. Obecny 375l stoi już 5 lat.
    • @Radiowski Witam Ziomka z pięknego miasta Torunia. 😉 Potwierdzam słowa Andrzeja. Mam od Przemka akwarium, co prawda sam je przywiozłem, bo akurat miałem wyjazd do Szczecina, ale wiem, że zorganizowałby Ci transport. Super wykonanie, zrobi co tylko zechcesz. Różne widziałem tu opinie na temat kontaktu z nim, ja zupełnie nie mogę narzekać, wręcz przeciwnie. Niemal na ostatnią chwilę udało mi się nieco powiększyć ostateczne wymiary zbiornika (początkowo miało być takie, jakie teraz planujesz) - także stawiaj od razu największe, jakie możesz, byś później nie żałował. 😉
    • Gdziekolwiek kupisz to upewnij się , że ten rozmiar akwa nie jest produktem firmy Wromak ( z Wrocławia).  To ich akwaria "słynęły" z tego , że po prostu pękały.  Przyczyną nie była zbyt cienka grubość szyb bo była akurat zgodna z normami ( znajdziesz w necie) , ale przyczyną były źle wykonane wzmocnienia wzdłużne i źle montowane. Firma dostawała setki ( w owym czasie) monitów ale nie brała ich chyba pod uwagę bo ich akwa wtedy dalej pękały.  Też tego doświadczyłem tyle , że mi w nocy pękło samo wzmocnienie wzdłużne. Takiego hałasu długo się nie zapomina. A żeby było śmieszniej to wiele awarii tego typu odbywa się w nocy:) . W Szczecinie masz super fachowca  @przemek wieczorek.  Nie wiem jak teraz z nim jest jeżeli chodzi o kontakt. Ale fachowiec super. 
  • Tematy

  • Grafiki

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.