Jump to content

Szafka i tło własnej roboty ;)


Recommended Posts

Witam szanowne grono :)

jestem tu nowy bo w końcu udało mi sie zalogować.

Czytam wasze forum juz sporo czasu i natchniony pomysłami zabrałem sie do pracy ...

Na pierwszy strzał szafka.

Płyty z castoramy zamówione na wymiar , podwoje ścianki i szafka gotowa. Oto rezultat mojej 4 godzinnej pracy.. :P

53c277aae343a44d.jpg

Polecam zawiasy ktore tu widać. Bezinwazyjne jak to nazwał kooleś z castoramy ale naprawde szybkie i łatwe.

bc659b3fb9fd2a36.jpg

i oto całośc w pełnej krasie.. mi sie podoba ;)

Dodam że koszt całej szafki czyli materiał i śróby i okleina na fronty desek to ok 250 zł. To jest koszt w opcji z podwójnymi ściankami czyli dodatkowo 5 kawałków płyty.

c9436c4110504b2a.jpg



Następnie dotarł baniak.. 160x50x50 i pokrywa 2 x 58.


2fbc09e2097e4333.jpg


Jak juz miałem całość to przyszedł czas na CR 65. I tu sie zaczęło. Szukałem po Opolszczyźnie. Znalazłem jedną hurtownię w Opolu. Kupiłem 25 kg bo nie miałem innego wyjścia. Chętnie odpale komuś kilka kg za piwko )Faust wpadł w moje ręce w Praktikerze we Wrocławiu i razem z nim , Jakże mało znana farba Nobiles Hydro. To samo co faust , nieco droższa ale dla tych którzy nie maja fausta też się nada. Ma atest itd.. Polecam sprawdzić.

93f19ae942896e41.jpg


5a7e1ce02a8e9757.jpg

Styropian 30 mm , płyt 4 szt i jazda :twisted:

432a0ebe1ae9faaa.jpg

Nieco inny wzór niż powszechnie stosowany ale mi się podoba..


67e47c99af5db8c9.jpg


Żarowa zapalniczka okazała się niezastąpiona. Zamiast kupować opalarkę za ok 100 zł kupiłem zapalniczkę żarową za 2 :) i powiem wam że super sprawa.

1daff73934bcd361.jpg


Styropian kleiłem klejem do styropianu. o nazwie Styropian Glue :):D

d68453d97881e8c0.jpg


No i Zaprawa. upaprałem całą piwnicę, ale w końcu udało mi się położyć 3 warstwy. Teraz schne. i nie chce wyschnąć :evil:

9d92653eeaf6888a.jpg

9dbf09d2f2795511.jpg


No i pozostało czekac aż całość wyschnie , pozniej lecimy na czarno i filitowe duuże kamyczki i bialły koral bardzo drobny i grys na dokładkę. Całośc jakies 50 kg podłoża i 30 - 40 kg kamienia.


a tu całość jeszcze lekko wilgotna. Pierwsze przymiarki ;) nie moge sie doczekać.. :twisted: a cierpliwośc to moja słaba strona 8)

12ab64b17e61d941.jpg



Czekam na opinie , porady i ewentualne propozycje zmian co do wygladu.




C.D.N ..

Link to comment
Share on other sites

zgodnie z tym: http://www.nobiles.pl/storage/products/files/ogolnego_stosowania/atesty/hydro.pdf

ten nobiles nie jest już taki bezpieczny... tzn chodzi mi o atest...


a w dodatku tu: http://www.nobiles.pl/?q=pages/products/commonuse/2667

piszą że jest wodorozcieńczalny... więc tym bardziej nie wiem...


mam mieszane uczucia choć ekspertem z pewnością nie jestem :wink:

Link to comment
Share on other sites

szafka całkiem fajna ci wyszła, ładna i funkcjonalna :) Poza tym wygląda na mocną, choć baniak też spory. Tą farbę sprawdzałeś jakoś dokładniej czy tylko pytałeś sprzedawcy? No i nie mam pojęcia o tym kleju do styropianu, bierz uwagę, że w szkle mają pływać żywe stworzenia. Bardzo ciekawie się zapowiada. Powodzenia w dalszych pracach :P

Link to comment
Share on other sites

Hm Makok w karcie tej hydro wszystko wygląda ok, skoro do szkół i ośrodków zdrowia. A wodorozcieńczalna znaczy, że można rozrabiać z wodą :)


W drugim linku napisali:


"Uzyskane powloki sa odporne na działanie wody, promieni slonecznych, jak również innych czynników atmosferycznych."


Tylko, że działanie wody, ciągły kontakt z wodą może czynić różnicę.

Ale w sumie wszystko na plus.

Link to comment
Share on other sites

zgodnie z tym: http://www.nobiles.pl/storage/products/files/ogolnego_stosowania/atesty/hydro.pdf

ten nobiles nie jest już taki bezpieczny... tzn chodzi mi o atest...


a w dodatku tu: http://www.nobiles.pl/?q=pages/products/commonuse/2667

piszą że jest wodorozcieńczalny... więc tym bardziej nie wiem...


mam mieszane uczucia choć ekspertem z pewnością nie jestem :wink:



Faust też jest wodorozcieńczalny. Ta farba to jedyny konkurent fausta na runku. Przeciez nie moga mieć monopolu ;)

Link to comment
Share on other sites


Faust też jest wodorozcieńczalny. Ta farba to jedyny konkurent fausta na runku. Przeciez nie moga mieć monopolu ;)


Dobrze by było jakby była alternatywa dla Fausta, Nobiles jest chyba bardziej dostępny. Jak przetestujesz daj znać :wink:

Link to comment
Share on other sites


Faust też jest wodorozcieńczalny. Ta farba to jedyny konkurent fausta na runku. Przeciez nie moga mieć monopolu ;)


Dobrze by było jakby była alternatywa dla Fausta, Nobiles jest chyba bardziej dostępny. Jak przetestujesz daj znać :wink:



no własnie nobiles wpadł mi w ręce przypadkiem z braku laku. W sklepie mieli fausta ale nie było czarnego. Za to nobiles był czarny a fausta kupiłem ciemna zieleń. Myslałem to wszystko wymieszać i uzyskałbym czarno - zielony kolorek. A nie mam możliwości zakupu czarnego fausta nigdzie w promieniu 70 km :evil: a potrzebuje owszem potrzebuje :) własnie wymieszałem nieco tej farby razem i widze że kolor wychodzi super. jak możesz jakoś pomoc to jestem chetny.

Link to comment
Share on other sites

Szafka cymesik - bardzo fajna i zgrabna.

Co do farby: Makok, ale każda emalia akrylowa jest wodorozcieńczalna - dopiero po wyschnięciu i utwardzeniu nie rozpuszcza się w wodzie. Faktycznie, nie ma ona atestu na bezpośredni kontakt z żywnością, a poza tym nie ma wzmianki o wodoodporności. Wiem, ze wodoodporna emalia akrylowa z atestami hipoalergicznymi do zastosowan w przedszkolach, szpitalach, etc. ma sniezka (ostatnio juz chyba gdzies o tym wzmiankowalem). Moze to warto sprawdzic jako alternatywe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.