Skocz do zawartości

LedDimmerPro - firma Palabras, sterownik oświetlenia LED.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Jak pewnie wiecie moja firma (Palabras) została oficjalnym partnerem Klubu Malawi. Osobiście jako osoba fizyczna zostałem też członkiem Klubu, bo uważam, że należy wspierać takie inicjatywy i otrzymałem od Was tak dużo pomocy przy tworzeniu sterownika do oświetlenia LedDimmerPro.


Wszyscy klubowicze mają 15% rabatu na zakup sterownika a w przyszłości może także innych gadżetów. Rabat dotyczy tylko członków Klubu Malawi, którzy mają aktywne i opłacone konto a nie wszystkich użytkowników forum.


W tej chwili kończy się powoli pierwsza partia sterowników i możliwe, że będzie krótka przerwa dostępności sterownika. Po prostu nie przewidziałem, że będzie taki popyt (i to z miesiąca na miesiąc coraz większy).


Zainteresowanych zakupem członków Klubu Malawi zapraszam do kontaktu na PW. Pozostałych użytkowników zachęcam do przystąpienia do klubu i zakupu z rabatem.


Pozdrawiam

Romek

  • Dziękuję 3
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Chętnych do zakupów sterownika zapraszam do nowo otwartego sklepu:

http://sklep.palabras.pl


Na razie jest tylko jeden produkt. Aktualnie zostało 16 szt. sterowników i będzie dłuższa przerwa w dostawie. Przygotowywana jest nowa wersja sterownika. Szerzej o tym w oddzielnym temacie:

http://forum.klub-malawi.pl/sterownik-led-nowa-wersja-t26781.html

  • Dziękuję 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wszystkie zamówienia promocyjne (tzw. przedsprzedaż) zostały już wysłane. Aktualnie sterowniki są dostępne praktycznie "od ręki".


Proszę też aktualnych użytkowników o recenzje w sklepie. Chętnie też wysłucham pomysłów na temat tego, co można poprawić.


Aktualnie tematy do zrobienia:

- możliwość wprowadzania ustawień "offline" i późniejszego wgrania do sterownika

- widok wszystkich kanałów na jednym wykresie

- podgląd oświetlenia "live", czyli zmieniamy i od razu widzimy w akwarium jak to wygląda

- startowanie symulacji od danej godziny

- zmiana obudowy na solidniejszą (ten temat na razie odkładam, ale nie zapominam)

- możliwość nazywania kanałów


Jak coś jeszcze, to dajcie znać. Nowe funkcje będą się pojawiały w aplikacji, ale część z nich (większość?) będzie wymagała wgrania nowej wersji "firmware". Jest to możliwe w sterownikach V2 (złącze na obudowie). Jak będzie co wgrywać, to przygotuję odpowiednią opcję w aplikacji. Potrzebny będzie do tego też programator USBASP (do nabycia w cenie około 15 zł w różnych miejscach w sieci, w moim sklepie też się na dniach pojawi).


Jeszcze raz bardzo proszę o dodanie opinii w sklepie.


Pozdrawiam

Romek

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Zmieniony został projekt obudowy sterownika. Teraz jest jeszcze mniejsza. Wysokość zmniejszona do 20 mm, ale nie to jest główną zaletą nowego projektu obudowy. Zostało poprawione mocowanie gniazda USB. Jest ono zabezpieczone z tyłu przed wepchnięciem do środka.


W sklepie pojawiły się też nowe kolorowe obudowy (na razie niebieska i żółta). Przy zakupie sterownika można sobie kupić taką obudowę zamiast standardowej (w cenie 5 zł) lub kupić oddzielnie (dodatkowo) za 12 zł.


Pojawiły się też w sprzedaży akcesoria do sterownika (kable micro USB i programator do wgrywania nowego oprogramowania systemowego na sterownik).


W najbliższym czasie planuję prace rozwojowe w oprogramowaniu sterownika. Możliwe zmiany opisałem w poprzednim poście. Planuję też wprowadzenie rejestrowania zużycia energii (po wprowadzeniu mocy na poszczególnych kanałach).

  • Dziękuję 4
Opublikowano

Chyba się skuszę po tą nowszą obudowę, nie wiem po co, sterownik działa i od czasu ustawienia parametrów nie wpinałem kabla :) ale z drugiej strony to tylko 12zł.

Opublikowano

Zmieniła się specyfikacja sterownika:


  • maksymalne obciążenie 12A (5A kanał) - było 15A (5A kanał) - użyte złącza mają maksymalne obciążenie 12A i nie można przekraczać tego obciążenia, bo się topią.

  • czujniki są w standardzie, ale cena wzrosła o 10 zł (czujniki kosztowały 15 zł) - podyktowane jest to zabezpieczeniem przed spaleniem sterownika i szkodami jakie może to wyrządzić. Niestety zdarzyły się przypadki (nieumyślnego) przeciążania sterownika.



Ograniczenie do 12A jest zmianą, która może nie odpowiadać niektórym użytkownikom, którzy nabyli już sterownik. W takim przypadku przyjmę zwrot (łącznie z kosztami przesyłki). Proszę o kontakt przez sklep.

Opublikowano

Mam szybkie pytanie. Jak zlikwidować co godzinne pikanie sterownika. Słaby temat jak tak pika w nocy ;-), pomijając fakt że potrzebne to pikanie ono jest jak koszula w.... ;-)

Opublikowano

A co Tobie drogi kolego pika ? bo mi nic nie pika, może jesteś w jakimś trybie awaryjnym czy cóś ? wiem, że jest opcja wyłączenia diody, może informować o pracy urządzenia, bądź może być wyłączona, nie pamiętam czy tam była też opcja włącz/wyłącz sygnał dźwiękowy, a nie sprawdzę teraz bo jestem w robocie. Zobacz, może to właściwy trop.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


  • Posty

    • To próbuj już z tym frejkiem, zawsze to lepiej niż te sumy, a przy okazji frejek ma bajeczne ubarwienie.
    • Temat czytałem, dorosły livingstoni jest za duży do 450l, a podrośniętego nie mam jak oddać w dobre ręce. 
    • Miałem problem odwrotny - zero narybku, więc zagruzowałem trochę i mam teraz sporo własnych ryb. Ale do rzeczy, kolega chyba nie czytał tego tematu bo pisze na temat frejka, lepszy byłby livingstoni jak już. Żeby było mało narybku: - mało gruzu - drapieżnik typu nimbochromis livingstoni - pułapka na ryby - ręczne odłowienie siatką - robienie rybom głodówki, lub oszczędne karmienie co często zmusza dorosłe do zwrócenia uwagi na małe ryby, jest szansa że dorosłe wyjedzą troche narybku.
    • Podłoga już wykuta, będzie wylewka 10cm zbrojona, stelaż już się spawa z profili zamkniętych 60x60, i zaraz można zamawiać akwarium 😁😁😁
    • Podepnę się pod temat; mój plan na kontrolę populacji (3 synodonty na 18 mbuniaków, gatunki w stopce) nie wypalił, bo te trzy giętozęby baaardzo wolno rosną i nawet jeśli coś tam redukują, to populacja Acei rozrasta się turbo-szybko, rdzawych też przybywa i co najmniej jeden yellowek już się wychyla w ciągu dnia. Na dnie nie mam piasku tylko tło strukturalne, do tego sporo gruzu, więc w opór schowków dla knypli. Facet z zoologa doradza dołożenie jednego-dwóch już podrośniętych giętozębów albo kilku krabów. Agresji w baniaku nie mam prawie wcale, czasami yellowki się pogonią, pojedynczy Sciaenochromis fryeri dałby radę? Problem w tym, że irlandzka akwarystyka przy polskiej to trzeci świat, nie miałbym komu podrośniętego oddać w dobre ręce a nie do rybnej zupy. 
    • W akwariach non-mbunowych nigdy nie uchował mi się żaden narybek. Dokładne zero. ........... koszmar. Osobiście nie mógłbym patrzeć na taki tłok i obijające się o siebie ryby. Ale nie chciałem pisać wprost. Nie chcę nikogo krytykować, bo różne są upodobania. Lethrinops (grzebacz) i Copadichromis (toniowy) po 15 szt podrośniętej młodzieży, by wykreować układy kilkusamcowe.  Placidochromis i Otopharynx (bardziej środkowe rejony) po 5 szt mniejszych niż powyższe, by wykreować haremy, bo to większe ryby yellow - jak w poprzednim moim poście dalej:
    • U mnie w 540l jest około 25 ryb i uważam że jest ok. Nie ma efektu zaganiania całej obsady w kąt akwarium podczas tarła 😉
    • @tom77 witaj. Na podstawie Twojego dość szerokiego postu dobierałem obsadę Z tymi toniowcami jest problem jak sam zauważyłeś bo ciężko kupić i Borley M i VG. Nic w tej obsadzie nie musi być "must have". Jak każdy amator poszedłem w wygląd. Janusz akwarystyka musi mieć kolorowo.  Mam jeszcze 2-3 miesiące więc zbieram opinie.  Twierdzisz że będzie problem z wielosamcowoscia przy 5 gatunkach a ja rozważam jeszcze jakiegoś małego kilera do eliminacji narybku. Nie wiem tylko co przez to rozumiesz ? Że ciężko będzie o wybarwienia jednego czy dwóch samców czy może wręcz żadnego ?  W ogóle jako doświadczony akwarysta przy takiej obsadzie po ile ryb (docelowo) i w jakich proporcjach samiec-samica wpuscilbys do baniaka.  Pytałem o to w Malawi Polska na FB i dostałem odpowiedź że ok 50 ryb co moim zdaniem jest dużym przegienciem tylko że mi to może się tylko coś wydawać a takie przerybienie pozwoli na rozkład agresji.  
    • A mierzyłaś wodę z innych źródeł dla porównania?  I jak się trzyma obsada po tygodniu?  
    • Copadichromis borleyi Mbenji ma opinię najspokojniejszego wśród C. borleyi. Może ze względu na długie płetwy brzuszne. Wydaje mi się, że ryzyko niewybarwienia się Copadichromis sp.„virginalis gold” jest mniejsze niż ryzyko podgryzania przez yellowki długich płetw brzusznych C. borleyi Mbenji. Moje C. sp.„virginalis gold” zaskakiwały mnie większą asertywnością niż się spodziewałem. Choć i tak pewnie jednak będą na dole hierarchii, bo yellowki to jednak mbuna (choć adoptowana), L. albus jest asetrywniejszy niż np. L. sp.”red cap”, a Placek i Otopharynx są jednak znacznie większe. I miałbyś ryby o kształcie „wydłużonym toniowym”, a nie trzeci gatunek „dość masywny” (jeśli C. borleyi Mbenji, bo są jeszcze Placek i Otopharynx).Niestety w ostatnich latach trudno o C. sp. „virginalis gold” wysokiej jakości (relatywnie dużo żółtego i dobrze ciemna reszta). Generalnie myślę, że wybrałeś zgraną ekipę, ani kilerów, ani bardzo spokojne gatunki. Pewności oczywiście nie ma, bo to żywe stworzenia. Wielosamcowość w pięciu gatunkach jest moim zdaniem niemożliwa. Częściowo ryby same zdecydują. Częściowo zdecydujesz Ty (w funkcji swoich upodobań). 5 gatunków wielosamcowo, nawet w akwa 200x80cm to ………, ale sam zobaczysz.🙂 Odnośnie yellow – w swoim głównym akwarium 200x80cm zawsze stosowałem zasadę selekcji, że zostawiałem „szczurki” (trochę skarłowaciałe, dobrze wybarwione samce) i jakąś samicę, albo dwie. Dlaczego? Bo yellow z non-mbuną zawsze da sobie radę. Jednak to mbuna. A w drugą stronę, jeśli przydarzy się osobnik agresywny, bo będzie ganiał słabszą non-mbunę (a tego nie chcemy). Osobiście chodzi mi o komfort moich L. sp.”red cap”. Ale odbiegliśmy od tematu. Mając 70cm wysokości zbiornika, warto zróżnicować karmienie – dla grzebaczy dłonią granulki przy dnie, dla toniowych zaraz później wolno tonący płatkowy. Ale to na marginesie, bo to dział obsadowy. Zróżnicowane zachowania wymagają zróżnicowanego karmienia.  Wszystko powyżej to tylko moje zdanie. Powodzenia w hodowli.🙂
  • Tematy

  • Grafiki

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.