Jump to content

200x50x50 czy inny wymiar?

Luk

Recommended Posts

do tej pory miałem akwarium roślinne i nie mam jeszcze doświadczenia z Malawi, więc chciałem coś dla początkujących a wszyscy polecają właśnie Saulosi.

Ale nie wiem czy nie zmienię jeszcze rozmiaru akwarium tylko że mam już szafkę na wymiar 200/50 a zamówione akwarium.

Jak tak patrzę teraz na tą szafkę to strasznie wąsko to wygląda.

I zastanawiam się czy jak bym zamontował dodatkowy blat żeby podstawa miała 200/60 to takie też bym kupił akwarium, tylko nie wiem czy jeśli będzie po 5cm z każdej strony blat będzie wisiał to czy nie będzie to jakiś naprężeń w akwarium.

Jak by mi się udało to komuś odsprzedać to zdecydował bym się na zbiornik 160/70/60 dł/szer/wys.

Moim zdaniem spore byłoby ryzyko gdyby akwarium wystawało po 5cm z każdej strony. Może gdyby to był solidny np. blat kuchenny...ale ja bym nie ryzykował. Szkło masz fajne, podobne do mojego tylko nieco węższe...właśnie o te 10cm;)

Jak tak patrzę teraz na tą szafkę to strasznie wąsko to wygląda.

I zastanawiam się czy jak bym zamontował dodatkowy blat żeby podstawa miała 200/60 to takie też bym kupił akwarium, tylko nie wiem czy jeśli będzie po 5cm z każdej strony blat będzie wisiał to czy nie będzie to jakiś naprężeń w akwarium.

Jak by mi się udało to komuś odsprzedać to zdecydował bym się na zbiornik 160/70/60 dł/szer/wys.

Mam szafke tego typu tyle ze 160x60 i blat z przodu wystaje 6 cm, a po bokach 3 cm, od scianek bocznych.Mysle ze jezeli dobrze wypoziomujesz i sama szafka wytrzyma dodakowy ciezar, to nie powinno nic sie stac.;)

Właśnie dzwoniłem do Firmy która robi akwaria i powiedzieli że nie będzie problemu żeby nałożyć większy plat, co mnie niezmierniu uciaszyło. :)

Panowie koniec OT bo poleci wszystko...

A kolegę Luk proszę o poprawne pisanie, bo "byków" mnóstwo...

błędy to się zgodzę ale z tym OT to chyba mała przesada, tym bardziej, że temat jest w dziale dla początkujących