komando77 Opublikowano 15 Stycznia 2012 #1 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam. Mam 200 l akwarium, a w nim 4 saulosi i 4 socolofi. Mam zamiar w tym tygodniu dokupić kilka sztuk. Konkretnie po dwie rybki z każdego rodzaju. Czy może- - nie przejmować się małym litrażem i dokupić 4 szt. reda i celować w 1+3 w trzech gat.? 3 gat to chyba za ostro co??? Jestem nowicjuszem w tej materii, więc proszę o wyrozumiałość
eljot Opublikowano 15 Stycznia 2012 #2 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Już socolofi jest IMHO zbyt duży do tego baniaka więc zapomnij o 3 gatunku. 1
komando77 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor #3 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Tak myślałem, właściwie pytałem retorycznie o ten 3 gat.- dzięki. Jak liczna grupa byłaby odpowiednia dla ryb, które posiadam? Może radzisz mi zamienic socolofi na coś innego? Nie chciałbym tylko, aby było za żółto, tym bardziej, że kamienie i podłoże mam jasne.
matejk Opublikowano 15 Stycznia 2012 #4 Opublikowano 15 Stycznia 2012 cześć zostaw saulosi jaki masz w nim uład płci?jak będzie to 1samiec na 3 samice dokup 1-2 samice i będzie git jeśli chcesz coś dodać to daj maingano będziesz miał żółto-niebiesko.kup maingano na początku 10szt i po czasie kiedy będziesz wiedział płeć każdej ryby zredukuj do 1:4 chociaż mówią że może nie dać rady najczęściej jest to 1:2 i też jest dobrze;) poczytaj trochę o miangano bo nie poleca się go zbytnio dla początkujących masz tu link z tego forum:)http://www.klub-malawi.pl/index.php/serwis/artykuy/opisy-gatunkow/201-melanochromis-cyaneorhabdos 1
komando77 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor #5 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Kupiłem je tydzień temu, są małe, cholera wie jakiej są płci...Saulosi też nie wiem na razie wszystkie żółte...dlatego chce dokupić żeby potem odpowiednio zredukować.
Slawek-meszek Opublikowano 15 Stycznia 2012 #6 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Możesz dodać P. neon spot jestem od niedawna posiadaczem i nie mogę się napatrzeć mam w układzie 1/4