Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem początkujący - to moje pierwsze akwarium (raczej żonki :) )w życiu i proszę o radę

Jakie pyszczaki i w jakiej ilości mogę tam umieścić. Tak żeby było kolorowo - coś niebieskiego, żółtego ,pomarańczowego,czerwonego - coś z tych kolorów. I jeszcze żeby nie były zbyt agresywne

pozdrawiam

Opublikowano
ehhhh...gdybym mial wolne 250l. to zrobilbym demasonarium 8)

niestety juz nie mam...

A ja mam, :mrgreen: ale na początek przygody z Malawi nie polecam takiego rozwiązania.

Opublikowano

zdecydowanie nie :) demasonki dla żonki :D

toż to za duze ryzyko ;)

Moje typy to:

Saulosi i maingano

Saulosi i m. livingstoni

jako opcja rdzawy lub zamiast saulosi msobo.

Nie prpoponował bym z 250l akwarium jednogatunkowego dla początkujacego, bo to co nas kręci wcale na początku przygody z akwarystyka nie jest dla właściciela takie jak dla nas.

Po drugie nie ma co liczyc na czerwony kolor w takim akwarium zdecydowanie zostaje Ci: żółty, czarny, granatowy i niebieski

ale z moich propozycji spokojnie powinieneś coś wybrać dla zony.

Opublikowano
Tak żeby było kolorowo - coś niebieskiego, żółtego ,pomarańczowego,czerwonego - coś z tych kolorów. I jeszcze żeby nie były zbyt agresywne

pozdrawiam

Niebieskiego- Pseudotropheus socolofi, Melanochromis cyaneorhabdos maingano , Maylandia Estherae RED BLUE

Żółtego- Labidochromis caeruleus Yellow, Maylandia Estherae Red Red

Pomarańczowo- Maylandia Estherae Red Red

Czerwonego-? może (Mieczyka albo neona) :D:D:D są czerwone Hemichromis lifalili, ale to inna bajka. Może jeszcze nie teraz.

Opublikowano