Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy ktoś z koleżanek i kolegów w ostatnim okresie kupował coś w sklepie akwazoo.com.pl

Złożyłem zamówienie tydzień temu, przelałem pieniądze i cisza. Status zamówienia mam jako oczekiwanie na wpłatę.

Zaczynam się poważnie niepokoić.

Na maile nie odpowiadają, cyba ich nawet nie czytają zazanczyłem w jednym opcję powiadomienia minie o jego przeczytaniu i nic. Podany telefon tylko stacjonarny "nie odpowiada", włącza się poczta głosowa, bez mozliwości nagrania wiadomości, ponieważ skrzynka jest zapełniona.

Innego kontaktu nie ma, znalazłem w necie jakieś telefony komórkowe jak sie okazałeo już nieaktualne.

Opublikowano

Z tego co napisame w regulaminie, to właścicielem sklepu jest firma Direct eServices Sp. z o.o. ul. Popularna 4/6 W-wa, a w zumi ww. firma jest przy ul. Staniewickiej 18 też w W-wie, tylko że zajmuj się sprzetem komputerowym no i tyle.

Opublikowano

Już po wszystkim, otrzymałem zwrot pieniędzy. Sklep został przez firme direct eservices sprzedany, a nowy właściciel nie realizuje zamównień. Ponieważ pieniądze przelałem na konto direct eServices otrzymałem od nich zwrot pieniędzy. :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.