Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy ktoś z koleżanek i kolegów w ostatnim okresie kupował coś w sklepie akwazoo.com.pl

Złożyłem zamówienie tydzień temu, przelałem pieniądze i cisza. Status zamówienia mam jako oczekiwanie na wpłatę.

Zaczynam się poważnie niepokoić.

Na maile nie odpowiadają, cyba ich nawet nie czytają zazanczyłem w jednym opcję powiadomienia minie o jego przeczytaniu i nic. Podany telefon tylko stacjonarny "nie odpowiada", włącza się poczta głosowa, bez mozliwości nagrania wiadomości, ponieważ skrzynka jest zapełniona.

Innego kontaktu nie ma, znalazłem w necie jakieś telefony komórkowe jak sie okazałeo już nieaktualne.

Opublikowano

Co prawda zgodnie z regulaminem mają 10 dni roboczych na realizację zamówienia, ale ...

Status zamówienia w dalszym ciągu - oczekują na wpłatę no i brak kontaktu :evil:

wiec szlag mnie trafia.

Opublikowano

Z tego co napisame w regulaminie, to właścicielem sklepu jest firma Direct eServices Sp. z o.o. ul. Popularna 4/6 W-wa, a w zumi ww. firma jest przy ul. Staniewickiej 18 też w W-wie, tylko że zajmuj się sprzetem komputerowym no i tyle.

Opublikowano

Już po wszystkim, otrzymałem zwrot pieniędzy. Sklep został przez firme direct eservices sprzedany, a nowy właściciel nie realizuje zamównień. Ponieważ pieniądze przelałem na konto direct eServices otrzymałem od nich zwrot pieniędzy. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.