Skocz do zawartości

szybka wasza reakcja pekl wspornik w akwa :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i załatwione... bez zbijania na szybcika europalety i zasypywania listami rzecznika ds konsumenta :lol:


Grzesiek Grzesiek..czytaj ze zrozumieniem :wink: napisalem o samodzielnym wklejeniu poprzeczek w pierwszej odpowiedzi :mrgreen:

jako ze czytac ci sie nie chcialo to zacytuje : "odpuscic czesc wody, wyczyscic i wysuszyc, skoczyc jutro do szklarza po kawalek szkla i wkleic na nowo :D nie ma innej opcji.. szklo na wzmocnienie daj 2 mm grubsze niz miales teraz"


i tyle na temat :lol:

Opublikowano

jade po szklo wkleje ten pekleniety nowy

plus 2 razy 90 x4.5 ze szkla 12 mm po obu stronach

i poprzeczke u gory tez z 12mm jak to peknie to sie poddaje


akwa tak jak pisalem w poziomie jest idelanie co do mikrona

na sciane kladzie sie 3mm przy pomiarze 80 cm poziomica


....\


silikon akwarystyczny czy cos innego ??

Opublikowano
ja im powiedzialem ze w takim wypadku spotkamy sie w innej instytucji to mi powiedzieli ze juz to przerabiali i imam smialo pisac do sadu hahah zaje....e podejscie na sam koniec tegpo ostu napisze wam co to za sklep ..ale napewno znacie go z allegro duuuuuuzy sklep pod wawa


Z doświadczenia wiem, że nie opłaca się bawić w takie rzeczy. Po prostu za niska wartość przedmiotu sporu chyba, że chciałbyś się trochę podroczyć dla zasady ;-) Problemem dodatkowo pozostają gabaryty przedmiotu, co niewątpliwie przysparza dodatkowych kłopotów w procesie reklamacji.


jezeli towar jest niezgodny z umowa, kupujący moze zadac:

- nieodplatnosci naprawy i wymiany: oznacza, ze sprzedawca ma rowniez obowiazek zwrotu kosztow poniesionych przez kupujacego, w szczegolnosci kosztow demontazu, dostarczenia, robocizny, materialow oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.



Wydaje mi się, że w tej sytuacji to raczej należałoby reklamować przedmiot na podstawie gwarancji, a nie z uwagi na niezgodności towaru z umową (akwarium jakich tysiące wykonane z normatywnej szyby, z zastosowaniem standardowych wzmocnień itp.).


Koszty reklamacji:


Reklamacja na podstawie niezgodności produktu z umową - koszt dostarczenia sprzętu ponosi sprzedawca (wysyłasz akwarium płacąc za to i w żądaniu reklamacyjnym prosisz o zwrot kosztów nadania). Sprzedawca zwróci Ci koszty, ale tylko w przypadku uznania reklamacji.


Reklamacja na podstawie gwarancji - to już nie jest tak różowo - obowiązują zapisy konkretnej gwarancji. Co do zasady koszt dostarczenia uszkodzonego akwarium pokrywa klient.


a ja bym nie popadał w paranoję....

co z tego że pękło... jest okazja do poprawienia po fachowcach i to na pancernie...



napisalem o samodzielnym wklejeniu poprzeczek w pierwszej odpowiedzi

jako ze czytac ci sie nie chcialo to zacytuje : "odpuscic czesc wody, wyczyscic i wysuszyc, skoczyc jutro do szklarza po kawalek szkla i wkleic na nowo nie ma innej opcji.. szklo na wzmocnienie daj 2 mm grubsze niz miales teraz"



To jedyne racjonalne rozwiązanie w tej sytuacji (nikt przecież nie będzie trzymał ryb w wiaderkach i się droczył ze sprzedawcą, który jak widać w ogóle się nie poczuwa do odpowiedzialności w tym zakresie).

Opublikowano

Mi 3 lata temu peklo akwarium, pamietacie?

Idealnei w miejscu gdzie ukruszyla sie belka wzmacniajaca...

Zaczelo sie identycznie jak u Lukasza, tydzien pozniej bum. Sasiadka miala prysznic, ja awanture.

Poza tym, nigdy nie odpuscilbym sobie takiej sprawy, w człona moga robic "Was" nie mnie ;)

Opublikowano
Poza tym, nigdy nie odpuscilbym sobie takiej sprawy, w człona moga robic "Was" nie mnie ;)


Też swego czasu byłem taki zacięty i dożarty. Teraz niejednokrotnie wolę mieć spokój niż rację. Zresztą rozpatrzenie takiej reklamacji trochę czasu zajmie zwłaszcza, że sklep - jak to Łukasz przedstawił - przestaje się interesować klientem, w sytuacji, gdy się pojawiają jakiekolwiek problemy ze sprzedanym towarem. No i oczywiście dodatkowo pozostaje do rozwiązania kwestia doraźnego zapewnienia rybkom lokum.

Opublikowano
Poza tym, nigdy nie odpuscilbym sobie takiej sprawy, w człona moga robic "Was" nie mnie ;)


Też swego czasu byłem taki zacięty i dożarty. Teraz niejednokrotnie wolę mieć spokój niż rację. Zresztą rozpatrzenie takiej reklamacji trochę czasu zajmie zwłaszcza, że sklep - jak to Łukasz przedstawił - przestaje się interesować klientem, w sytuacji, gdy się pojawiają jakiekolwiek problemy ze sprzedanym towarem. No i oczywiście dodatkowo pozostaje do rozwiązania kwestia doraźnego zapewnienia rybkom lokum.



Mam to chyba po mamie ;)

Jak powiedzialem, ja nie odpuszczam, strasznie nie lubie jak ktos mnie olewa.

Ja tez mialem przygode z tym sklepem, przyslali nowe(zbite), potem oddali kase...

Opublikowano

Miałem to samo z moim akwa, wzmocnienie peklo tak jak u ciebie ze 4 dni po zalaniu, ale ze robilem akwa u szklarza w cieszynie(jakies 7 km od mojego domu) zadzwonilem, kazal spuscic polowe wody, na drugi dzien sie zjawil wymienil wzmocnienie i dal jeszcze wzmocnienie poprzeczne na srodku, akwa stoi do dzis(6 lat).

Zrobil dokladnie tak jak makok mowi.

Opublikowano

juz zamowione wieczorem odbieram 3 zdluzne i jedno poprzeczne wkleje i lala


a powiedzcie 3 mm na sciane pochylenia nie potrzebuje chyba korekcji jesli poziom jest idealny co do mikrona ??

Opublikowano
juz zamowione wieczorem odbieram 3 zdluzne i jedno poprzeczne wkleje i lala


a powiedzcie 3 mm na sciane pochylenia nie potrzebuje chyba korekcji jesli poziom jest idealny co do mikrona ??



Kto z nas ma tak idealnie rowno? Da rade..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.