Jump to content

Ceresit CR 65

adako94
 Share

Recommended Posts

Witam

jestem początkującym akwarystą i mam zamiar zrobić tło strukturalne.

i ma problem bo CR 65 sprzedają w 25 kg workach (z tego co wiem)

i jeśli na tło mam zużyć 1-2kg to mi się nie opłaca :? .

więc jeśli morze komuś zostało z budowy swojego tła trochę zaprawy i termin termin przydatności sie kończy to z chęcią przyjmę :)

jeśli temat załorzyłem nie tu gdzie trzeba serdecznie przepraszam.

Z ogłoszeniami proszę na giełdę KM ;) . Trzeba ją trochę rozruszać, a nie wrzucać wszystko na forum ;) .

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• pulpet
      No, robią robotę te ich żyrandole 👍
    • Bastian
      Bardzo fajny i przyjemny rybon dla oka, polecam 👍 Otopharynx Lithobates Sulphur Head Zimbabwe Rock
    • Bastian
      Od dwóch takich co zmienili moje spojrzenie na światło w akwarium 😉👍
    • Kuba1771
      Cześć. Czy ktoś z Was kupował kiedyś ryby w sklepie Świat Akwarysty w Sosnowcu na Będzińskiej 35. Polecacie, nie polecacie. Byłbym wdzięczny za opinie. Pozdrawiam.  
    • triamond