Skocz do zawartości

Sklepmalawi.pl żenada, uwaga na terminy realizacji i obsługe


smithpl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


pisze to bo powalila mnie na łopatki obsluga zamowien, poczułem sie jak w sklepie społem w latach osiemdziesiatych.


To juz moje drugie spotkanie z tym sklepem jednak za pierwszym razem nie termin realizacji przyjalem za przypadek.


A mianowicie wygladało to tak:

Najpierw upewnilem sie telefonicznie iz towar znajduje sie w sklepie "na stanie".

Nastepnie zlozylem zamowienie, kupilem pompke i sol do akwarium na polecanym http://www.sklepmalawi.pl

Jednak nie przewidziałem faktu iz sol nie jest dostepna "na stanie".


Jako ze chciałem uzyskać towar szybko, zlozylem zamowienie w czwartek z opcja kuriera

i wybrałem płatność przelewem, zrezygnowałem z upustu dla klubowiczow i grzecznie czekałem na towar.


De facto mimo zapytania (w uwagach) o upust, do tej pory nie dostalem info jak go uzyskac :-)


Mailem dostalem potwierdzenie zlozenia zamowienia.


We wtorek pozwolilem sobie zadzownic z pytaniem czy towar moze juz do mnie wyszedl,

ku mojemu zdziwieniu dowiedziałem się iz zamówienie nie zostało przekazane do realizacji ???


Pozwolilem sie zadzwonic do pana Jacka Lubienieckiego Kierownika sprzedaży z zazaleniem iz spodziewalem sie szybszej realizacji zamowienia.

Pan Jacek poinformowal mnie iz wysylaja towar w ciagu 14 dni roboczych (???!!!!) bo tak stanowi punkt regulaminu, moglem przeczytac wiec nie wie o co mi chodzi.


Na moja sugestie iz to troche chore aby sklep internetowy w XXI w. wysylal towar, ktory ma na stanie, w 14 dni robocze,

pan poinformowal mnie iz maja to wpisane w regulamin nas stronie i moglem przeczytac a poza tym sol nie jest dostepna od reki i bedzie dopiero w piatek

(czyli ponad tydzien od zamowienia ) !!



Dostalem tez bardzo cenna sugestie "..jestesmy jednym z najwiekszych sklepow wysylkowych wiec

moze to tyle trwac..." pytanie tylko co mnie klienta obchodzi ich wielkosc sprzedazy?


Na moje pytanie o rezygnacje i zwrot kosztów poinformował mnie iz rezygnacje można dokonać TYLKO FAKSEM

( ciekawa sprawa skoro zamówienia można dokonywać mailem, web'em ) lub podpisem elektronicznym ( :-) ).


(Ciekawe ze zamowienie da sie zlozyc bez podpisu elektronicznego)


Najbardziej irytujace jest to iz nikt ze www.sklepmalawi.pl nie raczyl wyslac maila

w stylu ".. Pana zamowienie jest w trqakcie realizacji ktory sie wydlozy bo nie mamy towaru na stanie.."

Wtedy spokojnie zrezygnowalbym z ich usług.


Dodatkowo Pan Jacek poinformowal mnie iz to normalne i moglem sobie sprawdzic na stronie, bo przy kazdym produkcie jest podana informacja o stanie.

Przeklikalem paredziesiat pozycji w celu weryfikacji tej informacji. Wynika z tego ze w/w sklep wogole nie ma nic na stanie bo nigdzie nie znalazlem takiej informacji.

Co ciekawe, inne sklepy internetowe oznaczaja na czerwono info o braku towaru na stanie, moze sklepmalawi.pl woli to jednak zakamuflowac.


Udalo mi sie jednak anulowac zamowienie i dostac zwrot pieniedzy.



Dla przykładu:

Oto realizacja tego samego zamowienia w www.aquazoo.pl, ktore udalo sie zalatwic w niecale 23 godziny i to taniej.


Wczoraj godzina 11;30, dzwonie do sklepu i pytam czy maja interesujace mnie produkty.

Po potwierdzeniu zakladam konto w sklepie, skladam zamowienie i place przelewem.

Dzwonie do Pana i informuje iz bardzo zalezy mi na porduktach ale pieniadze nie wplyna do nich w tym samym dniu bo przelew moze isc dobe.

Pan informuje mnie, ze to nie problem i prosi jedynie o przeslanie potwierdzenia.

Po tej czynnosci grzecznie czekam na towar.

Dzis o 10:30 przyjezdza kurier i dostarcza mi zamowiony towar.....



Podsumowujac, uczulam wszystkich kolegow na realizacje zamowien ze sklepu sklepmalawi.pl jezeli licza na szybka realizacje i normalna obsluge zamowien.

SKlepMalawi dziala stara PRLowska zasada, siec cicho i czekaj az dostaniesz maly detaliczny odbiorco.


Wiem ze tutaj duzo osob poleca ten sklep ale osobiscie uwazam ze (prawdopodobnie przez popularnosc) spadla jakosc obslugi i obslugi.

Czuje sie zle obsluzonym klientem i mam nadzieje wiecej nie dokonywac tam zakupow.


W tym samym miejscu gorąco polecam sklep Aquazoo któr jest elastyczny dla klienta i ma lepsze ceny.

Aktualnie przebudowuja serwis i sklep ich jest pod adresem http://www.aquazoo.pl/sklep


Pozdrawiam

Marcin P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nikogo bronić nie zamierzam ale jak tak jest napisane to nie ma powodu do awantury Smithpl. Do SM mam niedaleko dlatego jak coś kupuje to jade ale nie wiem czy można mieć pretensje o to że nie wysłali Ci czegoś na nast dzień skoro zastrzegją że mogą nie wysłać. Jakbyś miał xxx zamówień też może byś się nie wyrabiał.


To bardziej ukłon w strone SM by coś z tym zrobili bo jest to drażniące niżeli "nie polecanie" sklepu.


Ot tyle mam do powiedzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem o co się tak gorączkujesz smith. Skoro na ich stronie, w ich regulaminie jest napisane, że dają sobie 2 tygodnie czasu na realizację przesyłki, to Ty jako klient masz dwa wyjścia - przystac na ten regulamin i cierpliwie czekac, lub nie przystawac i kupic gdzie indziej. Minęło 14 dni? Płakanie w rękaw panu Jackowi i żalenie się na temat sklepów internetowych XXI wieku nie ma najmniejszego sensu, bo to ich sprawa jakimi sposobami chcą walczyc z konkurencją - jakością towarów, wielkością asortymentu, szybkością dostaw, czy jeszcze czymś innym. Skoro im nie zależy na zdobyciu klientów dla których szybkośc dostawy to podstawa - jw.


Co do terminu dostawy, to z doświadczenia powiem, że wąskim gardłem w łańcuch logistycznym w 99% jest firma kurierska, a nie dostawca. Jeżeli było tak jak piszesz i od zamówienia towaru w tym drugim sklepie, do doręczenia przesyłki minęły 23 godziny, to tylko pogratulowac. Przy przesyłkach pomiędzy dużymi miastami/aglomeracjami tak może byc, ale jak ktoś mieszka poza miastem to trudno na to liczyc.


Piszesz o sklepie internetowym z którego wielu z nas ma rybki i z którego są zadowoleni. Mam nadzieję, że antyreklama, którą tu robisz nie spowoduje, ze ludzie zaczną wobec braku alternatywy kupowac rybki w jakiś dziwnych miejscach. Na koniec - ja zakupiłem w Sklepie Malawi wiele sprzętu, pokarmy, chemie itp itd, ale przede wszystkim większośc moich ryb. Jak czegoś nie było, to po prostu zaproponowali mi co innego i wszyscy są zadowoleni. Jak mi nie pasowało to kupiłem gdzie indziej i tyle. Najważniejszy jest przepływ informacji, a mam wrażenie, że i z Twojej strony tego zabrakło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisalem,

1. wystarczylo wyslac informacje, taki mail jaki wysyla 99% sklepow online z informacja "towar skompletowany" lub nie itp.


2. W większości sklepów informacja o braku asortymentu jest oznaczana np. na czerwono, tutaj nie ma zadnej jasnej informacji ani nawet jasnego opisu ktory to by okreslal.


3. Informacja np. "realizujemy zamowienia do 14 dni" powinna widniec w latwo dostepnym miejscu a nie powinna byc ukrywana w regulaminie , ktorego i tak z reguly sie nie czyta. Tym bardziej jak sie ma duzy obrot a nawala sie z szybka realizacja zamowien. Jezeli maja klopot z konfekcjonowaniem towaru to trzeba zwiekszyc obsade osobowa.


4. Na koniec, typowa jakosc handlowca, jak dzwoni do ciebie klient i pyta sie o zamowienie i mowi ze mu bardzo zalezy, to nie zrzucasz go po kiju i muwisz zeby spadal bo w regulaminiem masz zapisane do 14 dni i to twoj problem.


To wlasnie nazywa sie jakosc obslugi i szybkos realizacji - to napisalem w tytule.

Jak ktos lubi dlugo czekac i miec zerowy kontakt ze sprzedawca to polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greghor, czytaj post ze zrozumieniem, bedziesz wiedzial o co mi chodzi.


To nie kurier nawala tylko sprzedawca nie jest zainteresowany szybka realizacja lub chociaz przeslaniem informacji klientowi.

Aby kurier dostarczal przesylke, firma musi ja wogole nadac - tu jednak sie tego nie dalo zrobic bo sklep nie mial poprostu towaru ktory kupilem, wiec nie pisz o kurierach skoro nawala sklep. Pracowalem troche w branzy spedycyjnej wiec nie musisz mi pisac jak to jest.


Nie ukrywa sie takich rzeczy w regulaminie.


I nie uzalam sie, bo anulowalem zamowienie i gdzies mam ogolnie w/w sklep - kupilem u konkurencji.

Informuje innych jedynie o formie realizacji zamowien przez w/w sklep. I zamierzam robic to jak najszerzej.


PS. Ostatnio kupilem lampe 4xT5 i pompy z Niemiec, system RO + DI w GB, zakup + przesylka nie przekroczyla 4-5 dni pod drzwi.

W sklepmalawi potrzeba ponad tygodnia aby sklep zaopatrzyl sie w towar dla klienta,

moze masz po prostu inne podejscie do handlu.

Ja ze swojej strony zrobilem wszystko, zlozylem zamowienie, od razu zaplacilem - pilka lezala

po stronie sprzedawcy, mowie chocby informacja.


I o jakiej jakosci ty piszesz? Pompy Koralia? czy soli aquamedica?

Napisac ci skad to biora? z tego samego zrodla co wiekszosc sklepow internetowych, wiec nie dorabiaj ideologii.

Ja pisze o sprzecie.


PS. Mam nadzieje ze moja anty reklama , nie tylko tutaj, spowoduje zmniejszenie ilosci zakupu, a sklep bedzie mial czas popracowac nad jakoscia i komunikacja z klientem oraz moze sklep bardziej widocznie umiesci informacje o dostepnosci sprzetu od reki jak i czasie realizacji. To klient buduje sklep a nie na odwrot a o tym zapomina TYM BARDZIEJ Kierownik sklepu !


PS2. Ja ogolnie jestem cierpliwy, ale takie podejscie do klienta rozwala mnie na lopatki, tym bardziej ze liczac iz sklep wysle mi towar KURIEREM wiec dostane go na wtorek, zamowilem skale LR ktorej o malo na zmarnowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac, że Ty nie czytasz ze zrozumieniem regulaminów i nie komunikujesz się ze zrozumieniem telefonicznie. Jak ja kupowałem, to dokładnie wypytałem co jest, czego nie ma i czego mogę się spodziewac w jakim terminie. Na pewno nikomu nie wpłaciłbym swoich pieniędzy bez uprzedniego wgryzienia się w regulaminy na jakich ten ktoś działa. Odnośnie terminów dostaw napisałem tak, abyś nie zdziwił się jak przy kolejnym zakupie w polecanym przez siebie sklepie dostaniesz towar nieco później.(bo termin dostawy niecała doba to nie jest norma). Co wtedy - kolejny sklep obsmarujesz bez dania racji? Ja rozumiem, że to sklep powinien się starac o klienta, "klient nasz pan" itd, ale skoro sam nie do końca, jak sam przyznajesz, wiedziałeś czego się możesz spodziewac, dlaczego teraz do kogoś masz pretensje.


ps. dla Twojej wiadomości pisałem o jakości ryb, a nie soli.

ps 2. Nie odbierz tego źle, ale kiedyś już pisałeś o swoich zdolności komunikacyjnych, a dokładnie w wątku po targach w Krakowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.