Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie 

Jestem totalną nowicjuszką a chcę mężowi zrobić wymarzony  prezent z pysiami w roli głównej:) stąd moja prośba o pomoc w dobraniu obsady. Zbiornik to 150x60x50 450 l. 

Do wyboru mam:

4x Yellow

4x Rdzawy

3x Plamisty

4x Szsrszeń

7x Acei

5x Coral

4x Albinos

3x Red Red 

1 Maingano

3x Calio

Niestety to młodziki i jeśli chodzi o płeć to jeszcze nie wiadomo kto jest kto. Dużo czytam ale wiem że sama napewno nie dam sobie rady w doborze. Przepraszam za takie uproszczone nazwy ale wiem że będziecie wiedzieli o co chodzi.

Edytowane przez matelska34@gmail.com
Opublikowano
14 godzin temu, aro600 napisał:

Super prezent mąż będzie w niebo wzięty :-), ale dla ścisłości 150x50x50 to 375 litrów nie 450 

Mam nadzieję że będzie zadowolony bo dla mnie zakładanie tego akwa to była droga przez mękę nie mając pojęcia o niczym. Dużo czytam ale porada takich  expertów jakich tu spotykam bezcenna :) Wzmagam się jeszcze z klarownością wody ale na to podobno trzeba trochę czasu 3 tyg to za mało. Za 2 dni się okaże czy nie dostanę eksmisji z domu 😂😂

20201021_114649.jpg

• Lubię to 2
Opublikowano

Pewnie nie każdy mnie poprze, ale nawet ładnie to skomponowałaś. Dużo kryjówek też będzie, jedynie obawa o to, że ryby się pokaleczą o te skały. Ale to się okaże z czasem.

• Dziękuję 1
Opublikowano

Akwarium wygląda ciekawie, wystrój to rzecz gustu. Co do obsady, to na pewno dał bym acei i red redy. Mógłby być jeszcze maingano, ale widzę tylko 1 szt. Gdybyś dokupiła maingano i jeszcze kilka red red, to tak by mogło zostać.

Co to jest pyszczak plamisty i casio (jedyne skojarzenie to zegarek😉). 

Ewentualnie jako czwarty gatunek to rdzawy. Ich też mogłoby być kilka sztuk więcej.

• Dziękuję 1
Opublikowano
2 godziny temu, pozner napisał: