Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uff ale to sie rozwinelo.

wiec jako zainteresowany wyjasniam!


1 Jest to wada Wromak mi to przyznal i odradzil zalewania tego akwarium (nawet wyjasnili ze jak zaleje i cos sie stanie to moja wina) a zalecil udanie sie do sprzedawcy w celu wymiany go na nowe!

2 Sprzedawca - Sklep Rybarium Pl od razu zgodzil sie bez dyskusji na wymiane.

3 Rzecznik praw konsumenta powiedzial mi ze ta sprawa to pestka (akwa wazy ponad 10kg jest towarem specyficznym i wielkogabarytowym) i musza przywiezc mi nowe do domu lub inaczej sie ze mna dogadac dajac np. rabat

4 Jest jednak 1 ale po przyznaniu mi racji czyli uznaniu reklamacji jako zasadnej (a to juz zrobili) maja i tu uwaga "mozliwie najkrotszy czas do naprawienia szkody" czyli nawet i pol roku co mi zasugerowal Pan z Wromaka ze tak zrobia... Dlaczego? Bo to taka firma!

5 Ja i tak kursuje zawodowo po Polsce wiec i tak jade jutro do Lodzi to sobie poradze za free ale to uwaga na Wromaka bo puszcza buble i ma za nic klienta.

6 Ja juz od nich nic nie kupie (nie ze sklepu ) tylko od Wromaka

Opublikowano

5. (...) to uwaga na Wromaka bo puszcza buble i ma za nic klienta.

6 Ja juz od nich nic nie kupie (nie ze sklepu ) tylko od Wromaka



Trochę nie czaję - wcześniej było, że reklamację uznali, jest tylko kwestia czasu (to akurat normalne, ostatnio oddałem do naprawy gwarancyjnej robocika kuchennego, sam by ze śrubokrętem to w 3 minuty zrobił, ale mógłbym utracić uprawnienia gwarancyjne - robili to... ponad 1 m-c). A potem to co napisałeś. Pewnie jakieś przejęzyczenie albo ja nie kumam.


Ale z tego co widzę to mysmy już pogrzeb zrobili, trumnę zakopali a nieboszczyk przyszedł na pogrzeb i nam sypać piasek pomagał...


Czyli na dobre wyszło - uprawnienia uznane i Ci to zrobia tak czy inaczej. I bez większych kwasulków.

A cośmy się nabawili....

Opublikowano

Miesiąc to pestka.

Ja czekam na kawałek kabelka w fiacie od grudnia w serwisie. Kabelek pół metra, byle mechanik by naprawił drutem z ogrodzenia, sama bym zrobiła, a kabelek płynie z chińskiej fabryki Fiata.

Ponadto podobnie czekam na deklaracje fiata czy i jak naprawią elektryczne lusterka w nowym aucie.


Trzeba mieć dystans... trochę się już zraziłam do fiata ale dystans trzeba mieć.

Opublikowano

woytek sory ale nie czytales uwaznie chodzilo tu o transport i jego ewentualne koszty no i o to ze wromak ma dilera w Bydgoszczy (a ten ma na stanie kilka takich szkielek) i nie chcieli mi tu wymienic tylko zaczeli robic pod gorke (transport do Lodzi do sprzedawcy) a mogli by bo regolarnie sla akwaria swoim transportem powrotnym do w/w miasta :)

A starczylo troche dobrej woli i telefon wykonany do dilera.

tak sie sklada ze ja handluje duzo drozszym towarem i zawsze ide klientowi na reke bo przy obecnej sytuacji rynkowej bubel moze sie trafic ale sprawne zalatwienie problemu klienta jest najwazniejsze.

Opublikowano

4 Jest jednak 1 ale po przyznaniu mi racji czyli uznaniu reklamacji jako zasadnej (a to juz zrobili) maja i tu uwaga "mozliwie najkrotszy czas do naprawienia szkody" czyli nawet i pol roku co mi zasugerowal Pan z Wromaka ze tak zrobia... Dlaczego? Bo to taka firma!


mysle, ze chlopaki z Wromaka się mylą:

§ 23. 1. Reklamacje dotyczące wad artykułów żywnościowych oraz nie budzące wątpliwości reklamacje wad artykułów nieżywnościowych, realizowane przez obniżenie ceny lub zwrot ceny za zwrotem albo przez wymianę towaru na znajdujący się w punkcie sprzedaży towar wolny od wad - powinny być załatwiane niezwłocznie.

2. Jeżeli jest wymagane dodatkowe sprawdzenie zasadności reklamacji (np. opinia rzeczoznawcy, badanie w miejscu używania wyrobu) lub sprowadzenie nowego towaru na wymianę albo reklamacja jest załatwiana przez usunięcie wady, sprzedawca załatwi reklamację najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia, chyba że konsument wyraził na piśmie zgodę na przedłużenie tego terminu.

3. Jeżeli konsument nie dostarczył towaru wraz z reklamacją, ustalone wyżej terminy załatwienia reklamacji liczy się od dnia dostarczenia towaru lub od dnia dokonania oględzin towaru wadliwego u konsumenta przez sprzedawcę. W tym ostatnim wypadku termin załatwienia reklamacji nie może przekroczyć 21 dni od dnia jej zgłoszenia.


szczegolnie wazny jest punkt 3-ci

a jesli nadal beda chcieli przeciagac to:

§ 20. Konsument, który stwierdził wadę, może, zgodnie z przysługującymi mu uprawnieniami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym, według swego wyboru żądać:

1) zwrotu ceny za zwrotem wadliwego towaru, oświadczając że odstępuje od umowy, z zastrzeżeniem art. 560 § 1 Kodeksu cywilnego,

2) obniżenia ceny towaru,

3) wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, jeżeli towar jest oznaczony gatunkowo,

4) usunięcia wady, jeżeli towar jest oznaczony co do tożsamości, a sprzedawca jest wytwórcą tego towaru lub na podstawie pisemnego upoważnienia wytwórcy prowadzi naprawy i serwis tego towaru.


mozesz skorzystac z kazdej z tych opcji, dodatkowo tutaj z kolei spelniony jest punkt 3-ci, bo na pewno na akwarium masz nalepke z gwarancją i gatunkiem

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Odgrzewam wątek bo mam podobny problem.

Dziś stawiałem akwarium na szafce. Postawiłem i napawałem się widokiem. No i na przedniej szybie zauważyłem pęcherzyk powietrza - ok 1mm średnicy. I pytanie podobne - co robić. Zalewać na próbę? Nie przejmować się?

Akwa 170x50x50 , robione przez Aquaboro na zamówienie, wiezione własnym sumptem z Łodzi do 3miasta

szyba 10mm, pęcherzyk - ok 13cm od dolnej krawędzi i 40 cm od bocznej szyby akwa.


no i szlag mnie trafia...najpierw uszkodzony filtr w transporcie (jestem w trakcie reklamacji - dziś spisałem protokół uszkodzenia), teraz to... oj trudne początki z malawi....

Opublikowano

Nie chciał byś moich pęcherzy widzieć;) To rzecz częsta i myśle, że nieunikniona.

U mnie są prawie na całej długości,

i tak akwa ma juz od nowości.

Baniaczkowi obecnie dobija 5 roków,

wiec myśle, że obawy mozesz wsadzic do kroku:P :lol:


I po tym poście wnioskuje, że czester_ musi iść się przespać:)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.