Belfedor Opublikowano 1 Lutego 2014 #1 Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam ! Od kilku dni zastanawiam się (znowu) nad obsadą mojego akwarium. I wpadłem na pomysł hodowania kilku odmian aulonocary . Jednak nie znam się zbytnio na tym :/ . Akwarium o wymiarach 120x50x50 . Podam listę rybek, które mogę sobie załatwić i bardzo bym prosil o wskazanie odmian, które mogą być razem. Z góry bardzo dziękuję ! Aulonocara hansbaenschi Chiloelo 4 - 5 cm Aulonocara hansbaenschi red flash 6 - 7 cm Aulonocara jacobfreibergi Cape Maclear 5 - 6 cm Aulonocara jacobfreibergi Otter Point 4 - 5 cm Aulonocara jacobfreibergi Tsano Rock 4 - 5 cm Aulonocara kandeensis blue orchid 4 - 5 cm Aulonocara korneliae 8 - 10 cm Aulonocara maleri maleri 9 - 11 cm Aulonocara maylandi 4 - 5 cm Aulonocara spec. Chitande Mazinzi Reef 4 - 5 cm Aulonocara spec. Cobue 8 - 10 cm RARE Aulonocara spec. Eureka 5 - 6 cm Aulonocara spec. Fire Fish 3 – 4 cm Aulonocara spec. Lwanda yellow top 6 - 7 cm Aulonocara spec. Maisoni Chitimba 6 - 8 cm Aulonocara spec. Mamelela 4 - 5 cm Aulonocara spec. Maulana 5 - 6 cm Aulonocara spec. O.B. marmelade 4 - 5 cm Aulonocara spec. Red 6 - 7 cm Aulonocara spec. Rubin Red (roter Kaiser) 3 – 5 cm Aulonocara steveni blue neon 4 - 5 cm Aulonocara steveni Usisya 4 - 5 cm Aulonocara stuartgranti Chilumba 4 - 5 cm Aulonocara stuartgranti Galileya Reef 5 - 6 cm Aulonocara stuartgranti Mbenji (koningsi) 4 - 5 cm Aulonocara stuartgranti Ngara 5 - 6 cm
pablojogi Opublikowano 1 Lutego 2014 #2 Opublikowano 1 Lutego 2014 ja mam w 200l Ngarę, Maleri Maleri i Zimbabwe Rock, jak narazie jest bez zarzutu ale to Twoje akwa i to Ty podejmiesz ostateczną decyzję- nareszcie słuszna decyzja co do ryb:-)
brazylia Opublikowano 1 Lutego 2014 #3 Opublikowano 1 Lutego 2014 Bylo juz o tym na forum kilkakrotnie. W tym temacie znajdziesz linki z tabelami jakich aulonocar sie nie trzyma razem.