Skocz do zawartości

ciemnienie saulosi, chyba wytrzeszcz, ciągnące się odchody. POMOCY!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

jestem nowicjuszem akwarium mam 4 miesiące i ogólnie rybki sie chowają ladnie. Mam 2 saulosi, 2 red red, 1 yellow, 2 jakies białe z czerwonymi oczami i jeden taki nieokreslony pstrokaty jakby przezroczysty. Jakiś czas temu jeden nieokreslony zdechł. Wyniki są w normie. Teraz żółty saulosi chowa się za filtrem, reszta rybek ja goni, je normalnie, ma długie troche przeźroczyste troche normalne odchody. Raz widziałam jakby miała dreszcze... nie wiem co to jest... Wygląda jakby miała bardziej wytrzeszczone oczy. I ciemnieje! była taka ładna żółta a yteraz jakby zczarniała. Drugi saulosi ( srebrny w paski ciemne) dostał żółtego zabarwienia na płetwach. Teraz przez te upały tylko miała skoki temperatur w akwarium.


PROSZĘ o POMOC!!! czy to bloat?!:( w załacznikach są zdjęcia.



parametry:

akwa Juwel 112L

filtr bioflow 3,0

NO3=20-30mg/l

NO2=0mg/l

NH4= 0mg/l

temp teraz 27 stopni (ale była nawet 33)

post-14003-14695714512511_thumb.jpg

post-14003-14695714517866_thumb.jpg

post-14003-14695714523664_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mrozonkami nie karmilam. Karmie: rano spirulina 36% Tropical, po południu Malawi Tropical a na wieczor Cichlid Gold Hikari. Wiem że mam za dużo rybek ale chłopak nakupił takich jakie mu sie podobały nie patrząc na ilość. Teraz nie mam nawet gdzie je oddac i przywiązałam sie do nich :)


Artykuł czytałam przed założeniem postu. Właśnie dziwne jest to że moja rybka raz robi normalna kupe raz nie. I normalnie przyjmuje pokarm nie wypluwa go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz widziałam jakby miała dreszcze... nie wiem co to jest... Wygląda jakby miała bardziej wytrzeszczone oczy. I ciemnieje! była taka ładna żółta a yteraz jakby zczarniała.

Ciemnieje bo to pewnie samiec.