Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prosze Pana prosze dokladnie odczytac moje odpowiedzi i je dogłębnie przeanalizować. Akwarium jest gotowe od kilku miesiecy. Tutaj widac cierpliwosc klienta i cierpliwosc sprzedawcy.... Prosze to zrozumiec.

Pozdrawiam


No właśnie odpowiedz niczego znowu nie wnosząca!!

Nie ma zdjęć bo nie ma akwarium !! Wciąż twardo Pan kłamie ze stoi na magazynie i właśnie to jest najgorsze, bezczelność bezgranicznia! ! Umawialiśmy się ze dlatego ze mieszkam za granicą będzie Pan wysyłał zdjęcia z przebiegu produkcji , czy może kłamie? Pol roku i dalej Pan kłamie ze akwarium jest ale mam je odebrać bez obejrzenia, mój kurier przywiezie mi do UK , a co jeżeli się okaże że akwarium jest źle wykonane, ma jakieś błędy konstrukcyjne? Odbierze Pan na własny koszt ??

Pogodził em się już z tym ze mnie Pan tak potraktował ale czemu dalej Pan się pogrąża? ? Nie można poprostu przyznać się ?? Nie zależy mi jak Pan pisze żeby Panu zaszkodzić , ja kota w worku nie kupie!!!

I jeszcze jedno Panie Karolu dlaczego w końcowej fazie wysłał mi Pan emaila w którym Pan napisał ze wysłał Pan zdjęcia a ich tam nie było? Pomyłka ? Czy nie jestem jedynym którego Pan tak potraktował?

Aha no i nagle cena wzrosła o ponad 1000 złotych!!!!! , żebym zrezygnował jednak z własnej woli? Myślałem ze rozmawiam z dorosłym człowiekiem i najgorsze ze sugerowałem się pozytywnymi opiniami głównie z tego forum

Opublikowano
Panowie scrawl666 i Olobolo,

Prowadzenie dyskusji na takim poziomie szczegółowości w indywidualnej sprawie wykracza poza ramy tego wątku.....



Oczywiście rozumiem i przepraszam , miałem tylko nadzieje ze skoro ktoś mnie tak potraktował to będzie miał odwagę na forum publicznym się z tego jakoś wytłumaczyć, niestety się pomyliłem

Pozatym jest to temat opinii o tej firmie wiec chciałem opisać moje doświadczenie

Pozdrawiam

Opublikowano

Pozatym jest to temat na temat opinii o tej firmie wiec chciałem opisać moje doświadczenie

Pozdrawiam



wyrażenie opinii, a "pranie brudów" to dwie różne rzeczy...

Opublikowano

Myślę, że skoro akwaria powinny być robione z dbałością o każdy szczegół, to dyskusja rownież powinna być szczegółowa. Dyskusja jest na temat. Jakość usług w tym kraju musi wzrosnąć i to my klienci musimy dbać o to bo nikogo to nie interesuje.

Wychodzi na to ze kupując akwarium trzeba miec szczescie!!! Na prawdę uważacie ze to jest normalne?!

Chyba warto abyrpducenci sprzedąwali produkty powtarzalne.

  • Dziękuję 1
Opublikowano
wyrażenie opinii, a "pranie brudów" to dwie różne rzeczy...


W którym momencie to "pranie brudów" ?

Opisuje szczegóły w jaki sposób zostałem oszukany i uwierz ze tylko z szacunku do innych uczestników tego forum nie napisałem wszystkich szczegółów, wyraziłem opinie ze szczegółami - to wszystko.Ktos jest zadowolony ma prawo to wyrazić ze szczegółami ale jeśli nie jest to już nie?

Opublikowano
W którym momencie to "pranie brudów" ?



w każdym - co ktoś zrobił, czego nie zrobił, co napisał, czego nie napisał itp itd. Przejdźcie sobie z tym na pw i tyle.

Opublikowano
w każdym - co ktoś zrobił, czego nie zrobił, co napisał, czego nie napisał itp itd. Przejdźcie sobie z tym na pw i tyle.


Uwierz mi ze przez pół roku próbowałem w normalny sposób to załatwić , chce ostrzec innych , chce żeby wiedzieli na co zwrócić uwagę .A szczegóły potrzebne są również do tego żeby ludzie nie popełniali takich błędów jak ja , sugerując się mało szczegółowymi, nic nie wnoszącymi opiniami które może napisać każdy

Uwierzył byś gdybym napisał : Nie kupujcie u tego Pana bo on jest oszustem?

Ja się takimi opiniami zasugerowałem niestety

Opublikowano

Popieram publicze wyrażanie opinii. Forum jest publiczne. Noe rozumiem dlaczego negatywna opinie należy wysyłać na pw.

Rzetelna firma nie ma nic do ukrycia.

Opublikowano

Zdecydowanie trzeba zatrudnić człowieka. Sądzę że się pan nie wyrabia z zamówieniami a nie chce stracić klienta, który chce kupić akwarium.Mi się udało kupić dobre akwarium ale miał być szlif trapez poler a dostałem bez szlif mat(chyba przez zapomnienie).Szkło guardian.Czekałem ok miesiąc. Jestem zadowolony i ja popieram Pana Karola tylko tak jak pisze...ceny ma pan dobre(ba najlepsze ) tylko sprawdzić wykonanie przed wysyłką i zatrudnić dobrego pracownika a klientów napewno będzie więcej i będą zadowoleni. Pozdrawiam i powodzenia.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.