Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam dość nietypowe akwarium 300l (150x50x40h). Wybrałem 4 gatunki pysi do niego i mam pytanie czy taki zestaw będzie odpowiedni do tego, aby zapewnić im jak najlepsze warunki.

Moja propozycja to:

maingano

socolofi

yellow

firefish (na tych mi zależy ze względu na ich ubarwienie.)

Mile widziane opinie i w jakich haremach je obsadzić w baniaku jak będzie ok, a jak nie to które redukować?

Pozdrawiam!

Opublikowano

Socolofi żywi się peryfitonem więc mięska coś tam skubnie ale przy mięsożernym yellowku to jednak niewiele.Maingano pasuje do obu( z osobna).

Co do FF się nie wypowiem bo to już z biotopem ma niewiele wspólnego.

Opublikowano

Socofi też bym chciał, ale jak ma cierpieć to trudno...trzeba zrezygnować. A pokarm jak dobrać najlepiej? 2xmięsne, 2xroślinne + jakieś wybarwiające?

Od razu mówie, że jestem laikiem w tym temacie... :oops:

Opublikowano

Witam dołączę się do tematu żeby nie zakładać nowego co doradzicie do standardowego 300l akwarium chciał bym Pseudotropheus Saulosi do tego myślałem o Labidochromis caeruleus ale już dostałem odpowiedz ze to raczej nie za dobre połączenie. Dostałem propozycje żeby dorzucić maingano ale wtedy będzie tak niebiesko przynajmniej mi się tak wydaje. Prosił bym o jakieś rady i sugestie. I co lepiej dać dwa gatunki ale w większej obsadzie czy trzy? Prosił bym o jakieś konkrety jeśli można oczywiście. :D

Opublikowano
  wally napisał(a):
Witam dołączę się do tematu żeby nie zakładać nowego co doradzicie do standardowego 300l akwarium chciał bym Pseudotropheus Saulosi do tego myślałem o Labidochromis caeruleus ale już dostałem odpowiedz ze to raczej nie za dobre połączenie. Dostałem propozycje żeby dorzucić maingano ale wtedy będzie tak niebiesko przynajmniej mi się tak wydaje. Prosił bym o jakieś rady i sugestie. I co lepiej dać dwa gatunki ale w większej obsadzie czy trzy? Prosił bym o jakieś konkrety jeśli można oczywiście. :D