Jump to content

Białe " oczka " na powierzchni wody co to ?

Recommended Posts

Posted

Czesc

Na powierzchni wody pojawiły sie jakies dziwne "oczka "...

Wyglądają jak tłuszcz w zupie :)

Moze ktos z was miał doczynienia z takim przypadkiem ... Proszę o wyjśnienie co to takiego i ewentualne porady co z tym zrobic .

Dzięki !!

Pozdrawiam

Posted

Ja zaczne troche nie na temat, jestem tu od niedawna i w sumie to jestem zielony jak glony na kamieniach w akwarium ale wiem że masz za dużo rybek. Twoje akwa to minimalne mimimum i z tego co słyszałem (moge nie mieć racji) nie można trzymać dwóch gatunków w 112-stce nawet tych mniej agresywnych no i sztuk też jakby trochę przydużo. Jeśli czytałeś to forum to powinieneś wiedzieć jaką powinieneś mieć obsadę. Wybór coprawda nieduży ale nie znaczy że nie nie możesz mieć pięknego akwa.

A co do kropek to cięko wyczuć ale może np. masz młodebo brata lub siostrę lub ew. przyjechała do ciebie jakaś rodzina z dziecmi no i ktoś ci zrobił psikusa (jeśli można to tak nazwać) a znam taki przypadek, albo może wsadziłeś coś nowego do wody???

Posted

Albo sprubój kubkiem jakimś lub czymś w podobie pozbierać i wylewać te "kółka" jaśli pływają tylko po powierzchni nie powinno byc problemu.

Może więcej nie wrócą. Ale mówie nie znam sie i nie ździwiłbym sie jesli to coś całkiem innego o czy nie mam pojęcia

pozdrawiam

Posted

Narazie ryby są małe ( 4- 6 cm ) czekam na to co sie bedzie działo. Z 12 ryb mysle że zostanie 7- 8 bo będę musiał oddać nadwyżkę samców . A co do saulosi i rdzawych nie zawuważyłem żeby miały jakieś problemy ze sobą jak tylko coś będzie nie tak oddam ryby w dobre ręce.

Jeszcze tak z ciekawości zapytam Ciebie Medyk i innych klubowiczów ... Jak to jest że w akwariach 240 L trzymają po 3- 5 gatunków dużo bardziej agresywnych ( co można zobaczyć w opisach pod zjęciami ) i wszystko gra a każdy pisze że do 112 L tylko jeden gatunek ? co o tym sadzicie ?

Posted