Thomas Opublikowano 7 Sierpnia 2018 #1 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) Witajcie, Poszukuję nowej obsady do mojego akwa. Typowe 375l 150x50x50. Zdecydowałem się na wybór ryb z oferty Tan Mal a dokładniej z pośrod tych oznaczonych na czerwono (promocja ). Malawi_hodowla_F1.pdf I tu zaczyna się problem ponieważ jestem laikiem i nie znam tych wszystkich nazw a niektóre ryby występują pod różnymi nazwami i generalnie mam już mętlik chciałbym aby ryby do siebie pasowały przedewszystkim zywieniowo poza tym aby było ładnie kolorowo Myślałem o: 1. Cynotilapia afra white top Galileya Reef Hara 2. Pseudotropheus saulosi I coś trzecie... Może Pseudotropheus zebra red red - Metriaclima estherae (Red)? Która teoretycznie jest pomarańczowa ale na każdym zdieciu wygląda inaczej. A nie do końca wiem w jakim odcieniu jest samica saulosi. Tz wiadomo że żólta ale czy nie będzie za bardzo podobna do red red? Nie będzie za żółto? Jeśli tak to może coś bardziej niebieskiego? np. Maingano (Melanochromis Cyaneorhabdos)? Choć nie jestem do niej przekonany. A może coś zupełnie innego? Wszelaka pomoc mile widziana Na pierwsze dwa gatunki też się mocno nie upieram. Ma być ładnie. I oczywiście było by wskazane aby było w załączonej ofercie z góry bardzo dziękuję. Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez Thomas
TOMEKSIEDLCE Opublikowano 7 Sierpnia 2018 #2 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Jako trzeci możesz sobie dorzucić Iodotropheus sprengerae
TOMKUD Opublikowano 7 Sierpnia 2018 #3 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 lub pseudotropheus socolofi teraz pod nazwą - chindongo socolofi , piękne pyszczaki
Thomas Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor #4 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Miałem rdzawe i nie wyglądały imponująco ale może to wina pochodzenia.... Socolofi mi się podoba ale afra będzie jasno niebieska więc chyba troche zbyt podobne