Jaro 83333 Opublikowano 20 Listopada 2017 #1 Opublikowano 20 Listopada 2017 Witam, jestem początkującym chce założyć akwarium 250L. Jakie gatunki można łączyć Pyszczaki roślinożerne?? 2 lub 3 gatunki. Wiem że nie można mieszać roślinożernych i mięsożernymi. Proszę i listę Pyszczaków.
egon44 Opublikowano 20 Listopada 2017 #2 Opublikowano 20 Listopada 2017 Witaj! Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dziale "obsady" wystarczy tylko poszukać albo wpisać na forumowej wyszukiwarce "Obsada do 250l"...
Andrzej Głuszyca Opublikowano 20 Listopada 2017 #3 Opublikowano 20 Listopada 2017 ...przeniosłem temat do działu OBSADY. Teraz możesz śmiało tutaj pytać. 1
MatiK Opublikowano 20 Listopada 2017 #4 Opublikowano 20 Listopada 2017 Pytać, ale i samemu poszukać na forum jest mnóstwo propozycji do takiego akwarium, wystarczy tylko skorzystać z wyszukiwarki. Daj coś od siebie, odwiedź galerię, szukaj, napisz jakie ryby Ci się podobają, a my podpowiemy, które z nich mogą być trzymane razem i przede wszystkim, czy nadają się do Twojego akwarium.
Jaro 83333 Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor #5 Opublikowano 20 Listopada 2017 Dzięki Matik ?? poszukam 2 godziny temu, AndrzejWalb napisał: ...przeniosłem temat do działu OBSADY. Teraz możesz śmiało tutaj pytać. Dzięki AndrzejWalb