Skocz do zawartości

przesyłka pkp


mati21

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam temat bo jestem w tym temacie zielony, ;D a chciałbym dowiedzieć się o takiej przesyłce jak najwięcej. Najlepiej od osób które już wypróbowały taki transport. Zastanawia mnie jak odbywa się odbiór takiej przesyłki na stacji. Nie ukrywam, że jestem zainteresowany taką formą i pewnie w niedługim czasie będe chciał skorzystać z takiej przesyłki.


Moje pytania brzmią następująco:

1.Gdy już uzgodnimy co do daty, dnia, godziny odjazdu i przyjazdu pociągu z przesyłką to będąc na dworcu gdzie muszę się skierować by taka przesyłkę odebrać?

Czy może trzeba wcześniej podejść do okienka informacji i zapytać sie odnośnie mojej przesyłki?

Jeżeli już wiemy na który peron wjedzie nasz pociąg to co dalej?

Czekamy cierpliwie aż konduktor wysiądzie z niego z naszą przesyłką?

Czy może sami musimy się zwrócić do niego?


Jeszcze ciekawi mnie jedna rzecz: gdyb ktoś się spóźnił po taką przesyłkę to co się z nią następnie dzieje?

Konduktor taką przesyłkę zostawia na dworcu na którym ja dana osoba miała odebrać ??? Czy może przesyłka jedzie dalej gdy to nie jest stacja docelowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 1. Z reguly kierownik pociagu. Lepiej troche wczesniej zorientowac sie w ktorym przedziale bedzie jechal, zeby pozniej nie latac jak wsciekly wzdluz wagonow. Trzeba pojsc do niego i poprosic o wydanie przesylki.


Jezeli sie spoznisz na odbior to sa dwa wyjscia:


- paczka jedzie dalej do stacji docelowej, gzdie jest przechowywana w punkcie odbioru.

- jezeli na stacji znajduje sie punkt odbioru paczek, to mozliwe jest ze akurat tam trafi. Dodatkowy koszt takiej operacji to 10zl o ile mi wiadomo. Jezeli sie wiec spoznisz warto zrobic dwie rzeczy:


=po pierwsze popytac o punkt odbioru