Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam akwarystą jestem dość dobrym lecz w Malawi nie mam w ogóle doświadczenia Mam miejsce na 500 l mam problem z obsadą gatunki które mi się podobają to :

Pyszczak acei

Pyszczak Żółty

Pyszczak Zebra Red

Pyszczak Saulosi

Z tego co udało mi się wyczytać gatunki były by zgodne ze sobą

Opublikowano

Witaj, na forum przyjęło się, że używamy nazw łacińskich, a więc Pseudotropheus Acei, Labidochromis Caeruleus Yellow, Metriaclima Estherae Red Red i Pseudotropheus Saulosi ;) pasować może i pasują, ale zastanów się, czy nie będziesz miał za dużo ciepłych odcieni w akwarium. Może zamiast Saulosi pomyśl nad Pseudotropheus Cyaneorhabdos Maingano...

Opublikowano

Będę pamiętał o nazywaniu ryb nazwami łacińskimi :) Rzeczywiście lepiej Saolusi zamienić na Pseudotropheus Cyaneorhabdos Maingano. Aha i jeszcze w jakich ilościach trzymać te rybki.

Opublikowano

Ja bym Ci radził trzymać w układach jednosamcowych czyli 1+4 z każdego z tych gatunków, tak żeby wyszło Ci około 20 ryb. Oczywiście na początek musisz kupić więcej młodych żeby możliwe było dobranie haremów i potem zredukować obsadę do tych docelowych liczb.

Opublikowano

Jak rozpoznać dobrany harem ?

Rozumiem że zredukować znaczy oddać inne osobniki. Z tym będzie chyba problem bo u mnie w mieście żaden zoologiczny nie przyjmuje ryb

Opublikowano