Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prawnik Ci tego nie powiedział?


Jechaliśmy na tenis i to była luźna rozmowa w samochodzie - nie zapytałem o artykuł :(


W tym przypadku mają zastosowanie uregulowania Kodeksu cywilnego odnoszące się do rękojmi za wady, a dokładniej art. 560 § 1 KC


Bardzo dziękuję o podanie artykułu.

Opublikowano

Wygląda na to, że będę miał poważny problem z odzyskaniem pieniędzy.


Dzisiaj Zooplus odpisał mi, że producent stwierdził, że filtr naprawili i odesłali wszystko w komplecie więc słowo przeciw słowu.

Napisali, że mam rozmawiać z producentem. Niemieckiego nie znam więc średnio to wszystko widzę.


Poprosiłem ich żeby umożliwili mi przesłanie dokumentacji fotograficzno-filmowej (uszkodzenia kubła + głośna praca w wyniku zapowietrzenia) ale twierdzą, że ich skrzynka przyjmuje tylko maks 1MB i nie dają żadnej alternatywy przesłania.


Moją prośbę o zwrot gotówki ignorują jak by jej nie było.



Dodatkowo Zooplus jest zarejestrowana w Monachium więc pewnie mają gdzieś ...Polaczka.

Opublikowano

Dzisiaj po wymianie następnych kilku maili nastąpił zwrot.

Już straciłem nadzieję ale wygląda na to, że mają mnie już dosyć i zdecydowali się przysłać nowy filtr, a ja mam odesłać wadliwy.


O zakończeniu sprawy poinformuję po testach nowego filtra.

Opublikowano
Jeżeli chodzi o serwis to z czystym sumieniem mogę polecić AQUAELA jeżeli to w czymś w ogóle może Ci w przyszłości pomóc.


Tu chodzi o rozwiązanie problemu obecnego aa nie dopuszczenie przyszłości.


Osobiście bym nalegał na zwrot kasy a nie wymianę produktu. Co do reklamacji a potem pomocy w konsekwentnym działaniu pomaga rzecznik praw konsumenta. Pomoże napisać pismo i sam je nawet wyślę. Takich pieczątek sie ludzie boją.

-- dołączony post:

A następnym razem kupuj na polskim rynku a nie u Niemców. Oni żądza się faktycznie innymi prawami. Także nie dziw się że dostałeś odpowiedz po niemiecku. Nawet jak karmę psia zamówisz to na worku nie ma nic po polsku.

Opublikowano

Mogę już podsumować temat mojej reklamacji.


W czwartek otrzymałem nowy egzemplarz - po weekendowych testach mogę stwierdzić, że nie posiada on wady poprzedniego.

Wadliwy odesłałem do Zooplusa.


Mam nadzieję, że nie będę już miał wątpliwej przyjemności współpracy z serwisem i filtr popracuje kilka lat bezawaryjnie.


Jak widać w dzisiejszych czasach trzeba walczyć o swoje prawa i warto to robić.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.