kasperek05 Opublikowano 9 Listopada 2014 #1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Witam wszystkich, woda w moim nowym zbiorniku powoli dojrzewa, wiec czas najwyższy zainteresować się jakąś obsadą. Moje akwarium ma 426 l i wymiary 155x55x50. Zależy mi na dwóch gatunkach saulosi i estherae red-red. Co jeszcze mogę do nich dorzucić ? I ile małych rybek kupić na początek ? Dodam zdjęcia mojego zbiornika, może to jakoś pomoże w doborze obsady:
MrJoxton Opublikowano 9 Listopada 2014 #2 Opublikowano 9 Listopada 2014 Red-red i samice saulosi są podobne, więc zastanów się może nad innym zestawem. Ale jak chcesz, to czemu nie. Co do obsady nie zamierzam cię pouczać, bo w tej kwestii nie mam kompletnie doświadczenia, ale przemyśl zamiast saulosi metriaclima msobo magunga, moich ulubieńców.
adam17123 Opublikowano 10 Listopada 2014 #3 Opublikowano 10 Listopada 2014 Red-red i samice saulosi są podobne...................... ,ale przemyśl zamiast saulosi metriaclima msobo magunga, moich ulubieńców. No faktycznie różnice między ubarwieniem bardzo znaczące myślałeś może nad Pseudotropheus maingano lub Cynotilapia sp. mbamba Luwino :?: łatwiej było by gdybyś podał jakieś typy,a później w razie czego zrobi się korektę. Melanochromis cyaneorhabdos - maingano - już pseudotropheus
MrJoxton Opublikowano 10 Listopada 2014 #4 Opublikowano 10 Listopada 2014 Nie wiem czemu napisałem o magungach, może myślałem o czymś innym, chyba o demasoni.
JemioloSeba Opublikowano 10 Listopada 2014 #5 Opublikowano 10 Listopada 2014 Przy Twoim wystroju akwarium (skromnym w kamienie) pomyśl może a jakiejś małej Non-Mbunie...? Sam niedawno przeszedłem na te klimaty i powiem szczerze, że jestem zachwycony kolorystyką samców.
kasperek05 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor #6 Opublikowano 11 Listopada 2014 jakoś nie jestem przekonany do Non Mbuna, sam nie wiem dlaczego I nie mam żadnych typów, zależy mi na Saulosi i Redach, piszecie, że są podobne, ale czy samice redów nie są pomarańczowe, a saulosi żółte?