Skocz do zawartości

Sterownik LED TC420


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heniu jeśli nie masz czytnika dvd/cd bo tak zrozumiałem to niech Ci któryś kolega, który ma zrobi upload na jakiś serwer i sobie pobierzesz. Jeśli mało zajmuje to nawet spakowane na maila wysłać. Może na jakiejś stronie producenta jest soft do pobrania?

Wydaje mi się, że musisz się uśmiechnąć do kolegi g . pająk ;)

Opublikowano
Masz jakieś spostrzeżenia z programowania? jak się ustawia przejście skokowe lub płynne i czy jest jak w Conradzie MS35 regulacja długości tego przejścia? czy komputer sam sobie to ustawia.

Czas przejścia jest nie ustawialny, po prostu przy każdym ustawieniu klikasz "FADE" albo "SOLID"


wCaLwd.jpg


Widać na screenshocie powyżej - niebieski guzik ;)


Nie wyczaiłem ile dokładnie trwa przejście ale ok 30 sek.


Na razie nie wiem jak wgrać to oprogramowanie z płytki?- macie jakieś pomysły.?


B7VuCX.jpg


1. Klikasz "białą kartkę" - New package" i pod napisem "Modulelist" klikamy nazwę programu, który się pojawił.

2. Klikasz nazwę ustawień

3. Prawy przycisk myszy wskazany w polu strzałki i "EDIT"

następnie wpisujemy swoje dane, zaczynając od pierwszego kroku

wCaLwd.jpg

Po każdym kroku dalemy "Add" aby dodać kolejny. Za każdym razem wpisujemy godzinę rozpoczęcia danego ustawienia. Jeśli już skończymy, klikamy "Close"


4. Naciskamy przycisk czarnej strzałki oznaczony jako "4" na moim screenie - spowoduje to wgranie konfiguracji.


Ewentualnie na samym sterowniku wchodzimy do menu i dajemy sterownik w pozycję "RUN" (to musimy zrobić tylko 1-szy raz)


Mam nadzieję, że ten krótki opis ułatwi komuś pierwsze kroki ;)


Heniu jeśli nie masz czytnika dvd/cd bo tak zrozumiałem to niech Ci któryś kolega, który ma zrobi upload na jakiś serwer i sobie pobierzesz. Jeśli mało zajmuje to nawet spakowane na maila wysłać. Może na jakiejś stronie producenta jest soft do pobrania? Wydaje mi się, że musisz się uśmiechnąć do kolegi g . pająk

Nie wiem w takim razie czy dobrze zrozumiałem deccorativo, ;) jeśli chodzi o samo oprogramowanie to wrzuciłem zawartość płyty:

https://mega.co.nz/#!7Rk1zADA!yiST7s0-pTzQYcLJ_xP6gITUIx-mfjEnHSmlo074kiA

Opublikowano

Dla tych którzy nie mają czytnika CD. Jest do pobrania obraz płyty CD ze strony sklepu dx.com.

Strona TC420

Obraz CD (spakowany RARem)

Aby móc użyć takiego obrazu należy zainstalować oprogramowanie umożliwiające stworzenie wirtualnego czytnika CD/DVD i załadowanie do niego wirtualnej płyty CD lub DVD. Pierwsze z brzegu oprogramowanie, darmowe:

Magic ISO


Wysłane z telefonu

Opublikowano
Czas przejścia jest nie ustawialny, po prostu przy każdym ustawieniu klikasz "FADE" albo "SOLID"

(...)

Nie wyczaiłem ile dokładnie trwa przejście ale ok 30 sek.


Trochę kicha, miałem nadzieję, że jest to sprytniej rozwiązane, tzn. że rozciąga przejście na cały zaprogramowany czas. Czyli np. o 8:00 mam 0%, o 9:00 ustawiam 100% i przez godzinę robi stopniowe przejście.

Patrząc, że masz na początku kroki co minutę to przez 30s. robi przejście a przez drugie pół minuty sieci stałym światłem. A jak to wygląda w normalnym czasie, bez przyspieszenia? Bardzo widać takie skoki?



Wysłane z telefonu

Opublikowano
Patrząc, że masz na początku kroki co minutę to przez 30s. robi przejście a przez drugie pół minuty sieci stałym światłem

Tak, kroki mam co minutę, ale proces jest przyspieszony x2, czyli każdy krok trwa ok 30s.


Te moje 30 sekund na przejście wywnioskowałem z normalnego całodziennego programu. W rzeczywistoci przejścia są naprawdę świetne, w ogóle niezauważalne! ;)

-- dołączony post:

Sorry za off-top, ale tak siedzę teraz patrząc na akwarium obserwuję, jak "zachodzi słońce" i zmieniają się kolory... Po prostu bajka! :cool:

Nie wiem jak to nazwać, ale to naprawdę nowe doznanie obserwując naszych ulubieńców pięknie oświetlonych w różnych "porach dnia" :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Opublikowano

To jak już kolega dopracuje cały program to ja chętnie się uśmiechnę po niego :)

Nie wiem, ale jakoś mnie przeraża jak mam ogarnąć zmianę kolorów, czyli jak ustawiać te suwaczki ;)


Wysłane z telefonu

Opublikowano
To jak już kolega dopracuje cały program to ja chętnie się uśmiechnę po niego

Jak na ten moment dla mnie, to program jest już dopracowany - na razie nie zamierzam nic zmieniać :)


Wrzucam w załącznik jak byś chciał...


EDIT> jak by ktoś nie mógł wgrać załącznika, poniżej zrzut ekranu moich ustawień do wpisania ręcznego - a nóż się przyda:


yWh3Kb.jpg

Normalny 1.zip

Opublikowano
To jak już kolega dopracuje cały program to ja chętnie się uśmiechnę po niego :)

Nie wiem, ale jakoś mnie przeraża jak mam ogarnąć zmianę kolorów, czyli jak ustawiać te suwaczki ;)


Wysłane z telefonu



Nie mam jakoś parcia na ten TC420 ale Piotrze jestem pewien jednego.

Ten program kolegi na pewno poprzestawiasz wg własnego widzimisie:D


Każdy ma inną wizję jak wygląda doba w jeziorze Malawi nawet jak tam nigdy nie był i nie będzie. To przestawianie suwaczków jest banalne i o wiele prostsze niż programowanie Conrada MS35. Sama ciekawość nie pozwoli nikomu poprzestać na programie jednego z nas.

I to jest w w tym TC420 piękne - nareszcie niczym nie jesteśmy ograniczeni - nawet ceną:D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


  • Posty

    • Miałem problem odwrotny - zero narybku, więc zagruzowałem trochę i mam teraz sporo własnych ryb. Ale do rzeczy, kolega chyba nie czytał tego tematu bo pisze na temat frejka, lepszy byłby livingstoni jak już. Żeby było mało narybku: - mało gruzu - drapieżnik typu nimbochromis livingstoni - pułapka na ryby - ręczne odłowienie siatką - robienie rybom głodówki, lub oszczędne karmienie co często zmusza dorosłe do zwrócenia uwagi na małe ryby, jest szansa że dorosłe wyjedzą troche narybku.
    • Podepnę się pod temat; mój plan na kontrolę populacji (3 synodonty na 18 mbuniaków, gatunki w stopce) nie wypalił, bo te trzy giętozęby baaardzo wolno rosną i nawet jeśli coś tam redukują, to populacja Acei rozrasta się turbo-szybko, rdzawych też przybywa i co najmniej jeden yellowek już się wychyla w ciągu dnia. Na dnie nie mam piasku tylko tło strukturalne, do tego sporo gruzu, więc w opór schowków dla knypli. Facet z zoologa doradza dołożenie jednego-dwóch już podrośniętych giętozębów albo kilku krabów. Agresji w baniaku nie mam prawie wcale, czasami yellowki się pogonią, pojedynczy Sciaenochromis fryeri dałby radę? Problem w tym, że irlandzka akwarystyka przy polskiej to trzeci świat, nie miałbym komu podrośniętego oddać w dobre ręce a nie do rybnej zupy. 
    • W akwariach non-mbunowych nigdy nie uchował mi się żaden narybek. Dokładne zero. ........... koszmar. Osobiście nie mógłbym patrzeć na taki tłok i obijające się o siebie ryby. Ale nie chciałem pisać wprost. Nie chcę nikogo krytykować, bo różne są upodobania. Lethrinops (grzebacz) i Copadichromis (toniowy) po 15 szt podrośniętej młodzieży, by wykreować układy kilkusamcowe.  Placidochromis i Otopharynx (bardziej środkowe rejony) po 5 szt mniejszych niż powyższe, by wykreować haremy, bo to większe ryby yellow - jak w poprzednim moim poście dalej:
    • U mnie w 540l jest około 25 ryb i uważam że jest ok. Nie ma efektu zaganiania całej obsady w kąt akwarium podczas tarła 😉
    • @tom77 witaj. Na podstawie Twojego dość szerokiego postu dobierałem obsadę Z tymi toniowcami jest problem jak sam zauważyłeś bo ciężko kupić i Borley M i VG. Nic w tej obsadzie nie musi być "must have". Jak każdy amator poszedłem w wygląd. Janusz akwarystyka musi mieć kolorowo.  Mam jeszcze 2-3 miesiące więc zbieram opinie.  Twierdzisz że będzie problem z wielosamcowoscia przy 5 gatunkach a ja rozważam jeszcze jakiegoś małego kilera do eliminacji narybku. Nie wiem tylko co przez to rozumiesz ? Że ciężko będzie o wybarwienia jednego czy dwóch samców czy może wręcz żadnego ?  W ogóle jako doświadczony akwarysta przy takiej obsadzie po ile ryb (docelowo) i w jakich proporcjach samiec-samica wpuscilbys do baniaka.  Pytałem o to w Malawi Polska na FB i dostałem odpowiedź że ok 50 ryb co moim zdaniem jest dużym przegienciem tylko że mi to może się tylko coś wydawać a takie przerybienie pozwoli na rozkład agresji.  
    • A mierzyłaś wodę z innych źródeł dla porównania?  I jak się trzyma obsada po tygodniu?  
    • Copadichromis borleyi Mbenji ma opinię najspokojniejszego wśród C. borleyi. Może ze względu na długie płetwy brzuszne. Wydaje mi się, że ryzyko niewybarwienia się Copadichromis sp.„virginalis gold” jest mniejsze niż ryzyko podgryzania przez yellowki długich płetw brzusznych C. borleyi Mbenji. Moje C. sp.„virginalis gold” zaskakiwały mnie większą asertywnością niż się spodziewałem. Choć i tak pewnie jednak będą na dole hierarchii, bo yellowki to jednak mbuna (choć adoptowana), L. albus jest asetrywniejszy niż np. L. sp.”red cap”, a Placek i Otopharynx są jednak znacznie większe. I miałbyś ryby o kształcie „wydłużonym toniowym”, a nie trzeci gatunek „dość masywny” (jeśli C. borleyi Mbenji, bo są jeszcze Placek i Otopharynx).Niestety w ostatnich latach trudno o C. sp. „virginalis gold” wysokiej jakości (relatywnie dużo żółtego i dobrze ciemna reszta). Generalnie myślę, że wybrałeś zgraną ekipę, ani kilerów, ani bardzo spokojne gatunki. Pewności oczywiście nie ma, bo to żywe stworzenia. Wielosamcowość w pięciu gatunkach jest moim zdaniem niemożliwa. Częściowo ryby same zdecydują. Częściowo zdecydujesz Ty (w funkcji swoich upodobań). 5 gatunków wielosamcowo, nawet w akwa 200x80cm to ………, ale sam zobaczysz.🙂 Odnośnie yellow – w swoim głównym akwarium 200x80cm zawsze stosowałem zasadę selekcji, że zostawiałem „szczurki” (trochę skarłowaciałe, dobrze wybarwione samce) i jakąś samicę, albo dwie. Dlaczego? Bo yellow z non-mbuną zawsze da sobie radę. Jednak to mbuna. A w drugą stronę, jeśli przydarzy się osobnik agresywny, bo będzie ganiał słabszą non-mbunę (a tego nie chcemy). Osobiście chodzi mi o komfort moich L. sp.”red cap”. Ale odbiegliśmy od tematu. Mając 70cm wysokości zbiornika, warto zróżnicować karmienie – dla grzebaczy dłonią granulki przy dnie, dla toniowych zaraz później wolno tonący płatkowy. Ale to na marginesie, bo to dział obsadowy. Zróżnicowane zachowania wymagają zróżnicowanego karmienia.  Wszystko powyżej to tylko moje zdanie. Powodzenia w hodowli.🙂
    • U mnie są w 540l, na razie jest spokój ale jak to u pyszczaków mbuna sytuacja może się zmienić z dnia na dzień.
    • @PawełB bo to nie takie proste. Ja mam copadichromis fire crest, czyli odmiana barwna virginalis i w tej chwili są słabo wybarwione a są 4 samce. W poprzednim akwarium było z tym znacznie lepiej. Muszę przetestować podniesienie temperatury. Ostatnio po takim zabiegu dostały kolorów na jakiś czas, ale potem znowu obniżyłem i po jakimś czasie zbladły.
    • Tu taka sprzeczność bo w takim szerokim wątku na tym forum dotyczacym obsady 200cm non mbuna autor pisze że ten gatunak z toniowców daje najwieksze szanse na kilka wybarwionych samcow.  No problem jest z tymi toniowcami bo jak ładny np  C. Kadango Red Fin to agresywny. Choć tu też zdania podzielone.  
  • Tematy

  • Grafiki

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.