Skocz do zawartości

Aquael 2000 Turbo jako jedyna filtracja biologiczna i mechaniczna...

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czepiacie się...

po podmianie mam NO3 w granicach 10-15 a przed podmianą ok 20-30 więc wszystko jest jak należy. Podmiany co piątek 40l.

Poza tym ten filtr jest przeznaczony do 350l akwa a działa tylko w 200l.

NO2 jest zawsze zero

Nie jestem początkującym akwarysta więc mam pojęcie o cyklu azotowym, filtracji i parametrach wody więc dajcie na luz. Filtr daje rade w 100%

Opublikowano
czepiacie się...

po podmianie mam NO3 w granicach 10-15 a przed podmianą ok 20-30 więc wszystko jest jak należy. Podmiany co piątek 40l.

Poza tym ten filtr jest przeznaczony do 350l akwa a działa tylko w 200l.

NO2 jest zawsze zero

Sorki elliot ostatni OT. Po podmianie 20% wody poziom NO3 spada Ci o połowę. Pure Magic :)

Na resztę dyskusji zapraszam do działu woda.

Opublikowano

Ale jesteś początkującym Malawistą :) Daj tam Matrix i będzie ok z biologią :) Tym bardziej, że na razie rybki są małe...

Acha, przy takiej wielkości skałach tam jest ze 140 litrów wody max.

Wysłane z telefonu

Opublikowano

Dziękuję moderatorze za wydzielenie tego z wątku. Szkoda, że poszedłeś po najmniejszej linii oporu i dałeś do działu off-top zamiar np. do działu woda z tematem Aquael 2000 Turbo jako jedyna filtracja biologiczna i mechaniczna... :)

Wysłane z telefonu

Opublikowano

No dobrze, skoro wątek już się tu znalazł (muszę zacząć powstrzymywać moje złośliwości ;) ), to co sądzicie o takiej filtracji w 200l akwarium?

Czy ktoś wie jaka pojemność ma pojemnik na biologię? Ciekawi mnie ile np. Matrixu tam wejdzie. Podobno m można dokupić sam pojemnik i zwiększyć tym sposobem wielkość biologii.

Wysłane z telefonu

Opublikowano
No dobrze, skoro wątek już się tu znalazł (muszę zacząć powstrzymywać moje złośliwości ), to co sądzicie o takiej filtracji w 200l akwarium?