Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi Ci o skimer ?

Nie miałem założonego a awaria filtra została natychmiast wykryta przez moją żonę wylało się może ze 4-5 litrów .Nie mniej jednak niesmak został.

Dziś do sklepu wysłałem foty zobaczymy co z tego wyjdzie .

-- dołączony post:

Lipa sklep nie odpowiada :-(

Opublikowano

Z telefonu wynika że nie ma osób decyzyjnych w sprawie takiej reklamacji.

Ciężko im udowodnić że filtr sam pękł

Opublikowano

http://www.kochanski.pl/images/stories/pdfs/non-compliance_of_goods_with_the_contractmup.pdf


Poczytaj o niezgodności towaru z umową.

Pisz do nich pismo - mają 14 dni na udzielenie odpowiedzi, żądać możesz naprawy sprzętu a następnie wymiany na nowy.

Stoisz na wygranej pozycji, nie rezygnuj, bo oni tylko na to czekają.

Gdybyś miał pytania lub potrzebował pomocy to pisz na PW.

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Jest gwiazdka w tunelu .Dziś sami zadzwonili ze sklepu i poinformowali mnie że dostanę nowy.Mają go przysłać na dniach jak dojdzie dam znać.

Starego nie muszę odsyłać zostaje u mnie .

Opublikowano

No to będziesz miał trochę części zamiennych. Do tych filtrów nieraz jest problem z kupieniem wirników i osiek, uszczelek itp itd. Ja osobiście z nowego zdjąłbym uszczelki i schował bo będą nieużywane, a założyłbym te tego pękniętego i dokładnie je nasmarował wazeliną. :)


Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.