Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie dotyczące konserwacji tego filtra.Postępuję wedle instrukcji, ale nie mogę odkręcić pokrywy komory wirnikowej, czy ktoś z was zetknął się z takim problemem? Ponadto mam pytanie co do środka którym powinienem zabezpieczyć uszczelki.Mam taki preparat: http://www.ehurtownia.platinumoil.eu/produkt/9046/POZOSTALE/KAROSERIA/KOSMETYKI_I_CHEMIA/K2__SIL_100__SILIKON_SPRAY_300ML_K633.html Mogę go użyć, czy powinienem poszukać czegoś innego?

Opublikowano

"SIL - 100% SILICONE SPRAY jest w pełni profesjonalnym produktem do konserwacji elementów wykonanych z gumy oraz tworzyw sztucznych. Doskonale zabezpiecza przed przymarzaniem gumowe uszczelki w drzwiach, bagażnikach oraz innych elementach. Jest bezzapachowy oraz odporny na działanie wody. Chroni przed korozją. W porównaniu do innych produktów na rynku, zawiera nawet do 250% więcej aktywnego silikonu. W swoim składzie nie zawiera smaru ani oleju mineralnego. Odporny na temperatury w zakresie od -50oC do +250oC."


nie wydaje mi się ażeby to było dobre posunięcie, wystarczy jeśli posmarujesz uszczelki wazelina techniczną, a co do komory wirnikowej to po co chcesz ja odkręcać?

Opublikowano

pewnie by usunąć zabrudzenia z glonów tudzież kamień który się potrafi na tym osadzić, czasem trzeba to wyjąć byle nie za często.

Opublikowano

Do konserwacji wystarczy że zdejmiesz osłonę wirnika (lekko przekręcasz i schodzi) wyjmujesz wirnik czyścisz i po sprawie, nie ma potrzeby odkręcania komory silnika.

Opublikowano

O.K udało mi się wymienić uszczelkę, natomiast teraz przecieka zespół sterujący, w miejscu gdzie jest śruba.Macie jakiś pomysł jak to naprawić?

ji024d9wk44j.jpg

Opublikowano

Tak, tą śrubę próbowałem odkręcić podczas czyszczenia,ale nie mogłem jej odkręcić i dałem sobie spokój.Później jak testowałem szczelność filtra i zobaczyłem że przecieka w tym miejscu to dokręciłem ją na maksa, ale nie pomogło.Mam w domu silikon sanitarny, uniwersalny i pattex total fix.Może użyć któregoś z nich?

Opublikowano

Nigdy nawet nie próbowałem tego rozkręcać, a filtr mam już ładnych parę lat :). Pewnie pod śrubą jest jakiś oring który się uszkodził podczas prób rozkręcania. Jak nie możesz tej śruby odkręcić to zalałbym to patexem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.