Skocz do zawartości

nanurowiec do chińczyka


Magik88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jest ktoś właścicielem filtra HW -302? Pytam ponieważ chce zainstalować do niego prefiltr z narurowca, tylko chodzi o to że nie znam się za bardzo na oznaczeniach i nie wiem jakie mam kupić zawory i jakie przejściówki żeby założyć węża od chińczyka. Może ktoś to robił wcześniej i wie jaką średnice ma ten wąż chodzi mi o oznaczenie 1/2, 3/4 nie bardzo wiem co oznaczają. Postanowiłem założyć to coś ponieważ kubeł zbyt szybko się zapycha, nie mam w nim żadnego wkładu typu gąbka, wypełniony jest tylko ceramiką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było chociaż gąbkę na rurę ssącą założyć...

Jeśli chodzi o prefiltr z narurowca, to u siebie mam zrobiony na 3/4.Do zaworów dogrzewasz tylko kawałek rurki 3/4 i na tą rurkę (po uprzednim namoczeniu we wrzątku) naciągasz węża 16/22(pewnie takie masz w tym chiniolu?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam filtr z firmy "DAFI", z tego co tu widzę to napisane tu jest: G 3/4". Czyli potrzebuje taki zawór, tylko nie wiem jak do niego założyć później węża. Jak mam dogrzać tą rurkę? Piszesz ze pewnie mam 16/22, ale ja nie wiem jaki mam bo nie wiem co oznaczają te cyfry. =/ (żal, wiem =P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam filtr z firmy "DAFI", z tego co tu widzę to napisane tu jest: G 3/4". Czyli potrzebuje taki zawór, tylko nie wiem jak do niego założyć później węża. Jak mam dogrzać tą rurkę? Piszesz ze pewnie mam 16/22, ale ja nie wiem jaki mam bo nie wiem co oznaczają te cyfry. =/ (żal, wiem =P)


tak potrzebujesz taki zawór...

zawory kup 2 szt, metalowe z gwintem... z jednej strony będzie męski (taki który się wkłada w coś) a z drugiej będzie żeński (taki do którego się coś wkłada) - obie strony z gwintami... jeden zewnętrzny drugi wewnętrzny

do tego kup dwie mufy (taki kawałek rurki 5cm z gwinatami mnęskimi z dwóch stron...)