Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam prośbę potrzebuję pomocy w ułożeniu diety dla moich pysi(jeszcze ich nie mam ale już niedługo - baniak dojrzewa :) ).Prosiłbym o nazwy pokarmów oraz co i kiedy i ile raz dziennie(jakie ilości) dawać czy więcej mięcha czy suchych pokarmów.A i jeszcze co z domowej lodówki mogłoby im smakować. Jakie witaminy dodatki żeby pięknie się wybarwiały i zdrowo rosły(dodam że będą małe ok 3-4cm).Z góry dziękuje za pomoc i porady.Oto gatunki które będą pływać w baniaczku:

Labidochromis caeruleus (pyszczak yellow)

Melanochromis cyaneorhabdos

Pseudotropheus sp. Elongatus Mpanga

Pseudotropheus flavus.

edit:Widzę że nikt nie chce mi pomódz a szkoda bo jestem początkujący :? :cry:

Opublikowano

Na początek to nie pisz posta pod postem, użyj opcji edytuj.

Obsadę jaką opisałeś karmiłbym w stosunku 3:1 czyli 3 dni pokarmy roślinne 1 dzień mięsne tu masz tabelę http://forum.klub-malawi.pl/pokarmy.php Jak chcesz podawać coś z "domowej lodówki" (osobiście nie polecam) to poszukaj na forum a znajdziesz przepisy.

Jeśli chodzi o sposób karmienia to najlepiej kilka razy dziennie małymi porcjami, tak aby po kilkunastu sekundach pokarm był zjedzony w całości.

Użyj opcji szukaj a znajdziesz bardzo wiele informacji na temat żywienia.

Powodzenia

Opublikowano

Możesz podawać rybom takie pokarmy jak:

Hikari cichlid excel lub dainichi veggie jako pokarm podstawowy 1 x dziennie

Spirulina (Tropical,JBL,OSI-do wyboru) 1 x dziennie

Hikari cichlid gold 1 x dziennie

Do tego jakieś 2-3 x w tygodniu mrożonki (artemia,cyklop,moina,kryl),ewentualnie shrimp-mix.

Opublikowano

Ok dzięki malpat suuuper mi pomogłeś. A jeszcze myślałem o takich rybkach jak demasoni pasowałyby?? :?:

Opublikowano

Demasoni tu nie pasuje.To stricte roślinożerca.