Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam dorosłe pyszczaki po11cm, czy mogę dokupić w akwarystycznym małe i dopuścić do nich,,,obsadę na razie nie podaje bo jestem początkującym w malawi i jeszcze wszystkich nazw nie znam swoich ryb.

Opublikowano

Musisz wiedzieć jakie masz ryby żeby dokupić nowe. Jedne są mięso inne roślinożerne. To nie gupiki, gdzie " wszystko pływa" w 54l.

Jakie masz akwa, filtrację? Podaj te parametry a pomożemy.

Co do tytułu postu : takie by nie zjadły :mrgreen:

No nie da się inaczej określić minimum.

Opublikowano
obsadę na razie nie podaje bo jestem początkującym w malawi i jeszcze wszystkich nazw nie znam swoich ryb.

od tego powinieneś zacząć- poznać swoje ryby a potem myśleć o tym aby cokolwiek do nich dopuszczać.

Opublikowano

Myślę, że to zależy od obsady i wielkości zbiornika. Ja w 250 cm długości wpuszczałem np. 3 cm borleyi kadango do ryb -12-16 cm i dały radę. Obada non mbuna.

Opublikowano
...może nie zależy to tyle od wielkości zbiornika, co od ilości kryjówek w nim . !!!

i miały by siedzieć cały czas w nich? bo jak nie to zostaną zjedzone?

Ryby wpuszczałem małe już nie raz do dorosłych i zawsze z powodzeniem, ale trzeba zachować pewien schemat.

Do livingstoni nie wpuścił bym już 3 cm Borylei bo by zostały zjedzone ale już do S. fryeri dadzą radę, a wpuszczając w nocy, zmieniając w nocy również troszkę ustawienie skałek powodujemy że rano ryby maja co innego do roboty niż zajmowanie sie niezagrażającym wkoło niewielkim rybom - no chyba ze gdy wyglądają jak pokarm - to wtedy się nimi zajmą.

Opublikowano

i miały by siedzieć cały czas w nich? bo jak nie to zostaną zjedzone?

Ryby wpuszczałem małe już nie raz do dorosłych i zawsze z powodzeniem, ale trzeba zachować pewien schemat.

.