Skocz do zawartości

szybka wasza reakcja pekl wspornik w akwa :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i załatwione... bez zbijania na szybcika europalety i zasypywania listami rzecznika ds konsumenta :lol:


Grzesiek Grzesiek..czytaj ze zrozumieniem :wink: napisalem o samodzielnym wklejeniu poprzeczek w pierwszej odpowiedzi :mrgreen:

jako ze czytac ci sie nie chcialo to zacytuje : "odpuscic czesc wody, wyczyscic i wysuszyc, skoczyc jutro do szklarza po kawalek szkla i wkleic na nowo :D nie ma innej opcji.. szklo na wzmocnienie daj 2 mm grubsze niz miales teraz"


i tyle na temat :lol:

Opublikowano

jade po szklo wkleje ten pekleniety nowy

plus 2 razy 90 x4.5 ze szkla 12 mm po obu stronach

i poprzeczke u gory tez z 12mm jak to peknie to sie poddaje


akwa tak jak pisalem w poziomie jest idelanie co do mikrona

na sciane kladzie sie 3mm przy pomiarze 80 cm poziomica


....\


silikon akwarystyczny czy cos innego ??

Opublikowano
ja im powiedzialem ze w takim wypadku spotkamy sie w innej instytucji to mi powiedzieli ze juz to przerabiali i imam smialo pisac do sadu hahah zaje....e podejscie na sam koniec tegpo ostu napisze wam co to za sklep ..ale napewno znacie go z allegro duuuuuuzy sklep pod wawa


Z doświadczenia wiem, że nie opłaca się bawić w takie rzeczy. Po prostu za niska wartość przedmiotu sporu chyba, że chciałbyś się trochę podroczyć dla zasady ;-) Problemem dodatkowo pozostają gabaryty przedmiotu, co niewątpliwie przysparza dodatkowych kłopotów w procesie reklamacji.


jezeli towar jest niezgodny z umowa, kupujący moze zadac:

- nieodplatnosci naprawy i wymiany: oznacza, ze sprzedawca ma rowniez obowiazek zwrotu kosztow poniesionych przez kupujacego, w szczegolnosci kosztow demontazu, dostarczenia, robocizny, materialow oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.



Wydaje mi się, że w tej sytuacji to raczej należałoby reklamować przedmiot na podstawie gwarancji, a nie z uwagi na niezgodności towaru z umową (akwarium jakich tysiące wykonane z normatywnej szyby, z zastosowaniem standardowych wzmocnień itp.).


Koszty reklamacji:


Reklamacja na podstawie niezgodności produktu z umową - koszt dostarczenia sprzętu ponosi sprzedawca (wysyłasz akwarium płacąc za to i w żądaniu reklamacyjnym prosisz o zwrot kosztów nadania). Sprzedawca zwróci Ci koszty, ale tylko w przypadku uznania reklamacji.


Reklamacja na podstawie gwarancji - to już nie jest tak różowo - obowiązują zapisy konkretnej gwarancji. Co do zasady koszt dostarczenia uszkodzonego akwarium pokrywa klient.


a ja bym nie popadał w paranoję....

co z tego że pękło... jest okazja do poprawienia po fachowcach i to na pancernie...



napisalem o samodzielnym wklejeniu poprzeczek w pierwszej odpowiedzi

jako ze czytac ci sie nie chcialo to zacytuje : "odpuscic czesc wody, wyczyscic i wysuszyc, skoczyc jutro do szklarza po kawalek szkla i wkleic na nowo nie ma innej opcji.. szklo na wzmocnienie daj 2 mm grubsze niz miales teraz"



To jedyne racjonalne rozwiązanie w tej sytuacji (nikt przecież nie będzie trzymał ryb w wiaderkach i się droczył ze sprzedawcą, który jak widać w ogóle się nie poczuwa do odpowiedzialności w tym zakresie).

Opublikowano

Mi 3 lata temu peklo akwarium, pamietacie?

Idealnei w miejscu gdzie ukruszyla sie belka wzmacniajaca...

Zaczelo sie identycznie jak u Lukasza, tydzien pozniej bum. Sasiadka miala prysznic, ja awanture.

Poza tym, nigdy nie odpuscilbym sobie takiej sprawy, w człona moga robic "Was" nie mnie ;)

Opublikowano
Poza tym, nigdy nie odpuscilbym sobie takiej sprawy, w człona moga robic "Was" nie mnie ;)


Też swego czasu byłem taki zacięty i dożarty. Teraz niejednokrotnie wolę mieć spokój niż rację. Zresztą rozpatrzenie takiej reklamacji trochę czasu zajmie zwłaszcza, że sklep - jak to Łukasz przedstawił - przestaje się interesować klientem, w sytuacji, gdy się pojawiają jakiekolwiek problemy ze sprzedanym towarem. No i oczywiście dodatkowo pozostaje do rozwiązania kwestia doraźnego zapewnienia rybkom lokum.

Opublikowano
Poza tym, nigdy nie odpuscilbym sobie takiej sprawy, w człona moga robic "Was" nie mnie ;)


Też swego czasu byłem taki zacięty i dożarty. Teraz niejednokrotnie wolę mieć spokój niż rację. Zresztą rozpatrzenie takiej reklamacji trochę czasu zajmie zwłaszcza, że sklep - jak to Łukasz przedstawił - przestaje się interesować klientem, w sytuacji, gdy się pojawiają jakiekolwiek problemy ze sprzedanym towarem. No i oczywiście dodatkowo pozostaje do rozwiązania kwestia doraźnego zapewnienia rybkom lokum.



Mam to chyba po mamie ;)

Jak powiedzialem, ja nie odpuszczam, strasznie nie lubie jak ktos mnie olewa.

Ja tez mialem przygode z tym sklepem, przyslali nowe(zbite), potem oddali kase...

Opublikowano

Miałem to samo z moim akwa, wzmocnienie peklo tak jak u ciebie ze 4 dni po zalaniu, ale ze robilem akwa u szklarza w cieszynie(jakies 7 km od mojego domu) zadzwonilem, kazal spuscic polowe wody, na drugi dzien sie zjawil wymienil wzmocnienie i dal jeszcze wzmocnienie poprzeczne na srodku, akwa stoi do dzis(6 lat).

Zrobil dokladnie tak jak makok mowi.

Opublikowano

juz zamowione wieczorem odbieram 3 zdluzne i jedno poprzeczne wkleje i lala


a powiedzcie 3 mm na sciane pochylenia nie potrzebuje chyba korekcji jesli poziom jest idealny co do mikrona ??

Opublikowano
juz zamowione wieczorem odbieram 3 zdluzne i jedno poprzeczne wkleje i lala


a powiedzcie 3 mm na sciane pochylenia nie potrzebuje chyba korekcji jesli poziom jest idealny co do mikrona ??



Kto z nas ma tak idealnie rowno? Da rade..

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.