Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiesz co miałes podobny proble po prostu sklep sprzedaje towar którego nie posiada więc jest to przed sprzedaż czyli ty kupujesz wpłacasz kase a oni dopiero zamawiaja towar a problem wynika wtedy gdy okazuje sie że nie umieją sprowadzić sprzedanego już towaru. Czy tak postępuje uczciwy sprzedawca?? NIE i nie ma co tu osądzać pracowników bo to nie oni tylko polityka sklepu ja sam osobiście byłem w tym sklepie i nie widziałem tam takich zalegających stanów magazynowych a sprzedawane tam ryby ledwo miały 2 cm a nie jak podaja na aukcjach 2-5 cm no i obsługa pozostawia dużo do życzenia

Opublikowano

z racji ze spor dalej jest nierozstrzygniety, okolo miesiaca brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepmalawi, ani przepraszam ani pocałuj mnie w d... dostałem juz emaila z allegro ze ich pracownik bedzie rozwiazywał sprawe. choc szczerze watpie zeby cokolwiek to dalo, napewno nic nie zrobia, w koncu sklepmalwi duzo sprzedaje na allegro i to dla nich kura znoszaca zlote jajka.

Opublikowano

ja ominołem drogę elektroniczną i dzwoniłem osobiście i wszystkim którzy maja ten sam problem radzę zrobić to samo bo mimo wszystko więcej człowiek załatwi w rozmowie niż klikając w klawiaturę bo nie tak łatwo jest wymyślić wymówkę na miejscu i nie ma jak nie odpowiedzieć na zadane pytanie :mrgreen:

Opublikowano

Ja zamówienia na sm zawsze oczywiście droga internetową załatwiam jako że trochę daleko, o resztę dogaduję sie telefonicznie na co i ile trzeba czekać. Jak dotąd działając w taki sposób nigdy sie na sm nie zawiodłem i każdemu polecę ten sklep - duży wybór, stosunkowo niskie ceny, często wpadnie jakiś gratis np kiedy zamawiałem rośliny do holendra.

Opublikowano

hm, po dlugich bojach dostałem rośliny z rekompenastą.

Jednak najlepszym rozwiązaniem jest pomoc pracowników allegro

pozdrawiam

Opublikowano
hm, po dlugich bojach dostałem rośliny z rekompenastą.

Jednak najlepszym rozwiązaniem jest pomoc pracowników allegro

pozdrawiam



Jeżeli ja jestem pracownikiem Allegro to z całą pewnością.


Proszę wybaczyć, ale All ma Pana w tym samym miejscu co mnie i wszystkich zresztą.

Opublikowano

Mjuszajn: kurcze faktycznie coś jest nie tak... A na pewno kontakt emailowy, zauważyłaś że już któraś to osoba narzeka na brak odpowiedzi na emaile? Nie warto nad tym popracować? Kurcze sklep internetowy powinien to mieć rozwiązane w 300%....

Opublikowano

Potwierdzam, też mam złe wspomnienia w kontaktach z tym sklepem. Pani Mjuszajn pewnie coś pamięta, okazuje ze nie jestem odosobniony w temacie zlej obsługi klienta przez ten sklep.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.