Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiesz co miałes podobny proble po prostu sklep sprzedaje towar którego nie posiada więc jest to przed sprzedaż czyli ty kupujesz wpłacasz kase a oni dopiero zamawiaja towar a problem wynika wtedy gdy okazuje sie że nie umieją sprowadzić sprzedanego już towaru. Czy tak postępuje uczciwy sprzedawca?? NIE i nie ma co tu osądzać pracowników bo to nie oni tylko polityka sklepu ja sam osobiście byłem w tym sklepie i nie widziałem tam takich zalegających stanów magazynowych a sprzedawane tam ryby ledwo miały 2 cm a nie jak podaja na aukcjach 2-5 cm no i obsługa pozostawia dużo do życzenia

Opublikowano

z racji ze spor dalej jest nierozstrzygniety, okolo miesiaca brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepmalawi, ani przepraszam ani pocałuj mnie w d... dostałem juz emaila z allegro ze ich pracownik bedzie rozwiazywał sprawe. choc szczerze watpie zeby cokolwiek to dalo, napewno nic nie zrobia, w koncu sklepmalwi duzo sprzedaje na allegro i to dla nich kura znoszaca zlote jajka.

Opublikowano

ja ominołem drogę elektroniczną i dzwoniłem osobiście i wszystkim którzy maja ten sam problem radzę zrobić to samo bo mimo wszystko więcej człowiek załatwi w rozmowie niż klikając w klawiaturę bo nie tak łatwo jest wymyślić wymówkę na miejscu i nie ma jak nie odpowiedzieć na zadane pytanie :mrgreen:

Opublikowano

Ja zamówienia na sm zawsze oczywiście droga internetową załatwiam jako że trochę daleko, o resztę dogaduję sie telefonicznie na co i ile trzeba czekać. Jak dotąd działając w taki sposób nigdy sie na sm nie zawiodłem i każdemu polecę ten sklep - duży wybór, stosunkowo niskie ceny, często wpadnie jakiś gratis np kiedy zamawiałem rośliny do holendra.

Opublikowano

hm, po dlugich bojach dostałem rośliny z rekompenastą.

Jednak najlepszym rozwiązaniem jest pomoc pracowników allegro

pozdrawiam

Opublikowano
hm, po dlugich bojach dostałem rośliny z rekompenastą.

Jednak najlepszym rozwiązaniem jest pomoc pracowników allegro

pozdrawiam



Jeżeli ja jestem pracownikiem Allegro to z całą pewnością.


Proszę wybaczyć, ale All ma Pana w tym samym miejscu co mnie i wszystkich zresztą.

Opublikowano

Mjuszajn: kurcze faktycznie coś jest nie tak... A na pewno kontakt emailowy, zauważyłaś że już któraś to osoba narzeka na brak odpowiedzi na emaile? Nie warto nad tym popracować? Kurcze sklep internetowy powinien to mieć rozwiązane w 300%....

Opublikowano

Potwierdzam, też mam złe wspomnienia w kontaktach z tym sklepem. Pani Mjuszajn pewnie coś pamięta, okazuje ze nie jestem odosobniony w temacie zlej obsługi klienta przez ten sklep.

Pozdrawiam

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.